Raskaaksi 2021

Meidän "riidat" on yleensä sellaisia että vaihdetaan mielipiteitä aika hanakasti mutta kuitenkin normaaliäänellä. Eilinen on kyllä harvinaisuus kun ihan huutotappelemalla niitä mielipiteitämme vaihdettiin:hilarious: Onneksi lapsi ei ollut paikalla. Sovittiin kyllä parin tunnin mököttämisen jälkeen. Viimeisin huutoriita varmaan ajalta ennen lasta eli joskus 2017 ehkä:angelic:
 
Pohdiskelin, josko pitäis teroista taukokierron ja kattois mitenkä käy :bookworm: nyt teroilla kroppa toiminu jo 5 kiertoa kuin kello, 3. Päivänä alkaa menkat lopetuksesta. Ei siitä vaivaa ole kun niitä syö, mut toisaalta pelkään sitä et kierto venyy ihan törkeen pitkäks ja sit harmittaa :facepalm:

Ainakin jos ovistestit nyt pitäis tässä kierrossa käytössä, ja vois sen mukaan sit myös kattoo tapahtuuko mitään. Dual Hormonen 10 tikulla en saanu edellisessä kierrossa ovista kiinni, ja sekin toki harmittaa :hungry:

Terokierrolla jos nytkin vaan ne söisin, menkat kerkeis just loppua synttäripäivään mennessä, tai plussa siihen kohti jos se sattuis onnistumaan :bookworm:
 
Mies toi töistä tullessaan apteekkarin testin, kun jotenki en luota noihin RFSU.N viivanpaikkoihin.. Mitä mieltä ootte, olisko jotain toivoa? :shy: ylin testiajalla, toinen pari minuuttia testiajan yli ja vika kuivana.

Anteeksi tää testi tulva, älkää kivittäkö vielä! :bag::hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20210227_174916.jpg
    IMG_20210227_174916.jpg
    21.4 KB · Katsottu: 150
  • IMG_20210227_175027.jpg
    IMG_20210227_175027.jpg
    29.7 KB · Katsottu: 154
  • IMG_20210227_175244.jpg
    IMG_20210227_175244.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 149
Mä aion ottaa rokotteen, koska korona ja varsinkin ne jälkikomplikaatiot kuulostaa tosi ikäviltä. Niiden jälkeen raskautuminenkaan ei välttämättä olisi itsestäänselvyys :confused004 (Aivan kuin se nytkään olisi.. :happy7)
Mut ennen rokotteen ottamista ollaan sitten kuukauden ilman yrittämistä (etten ole juuri silloin sitten paksuna) ,ja kaksi kuukautta sen jälkeen. En uskalla ottaa riskiä mitä tekisi sikiölle tai jos rokotteen vuoksi tulisi keskenmeno :confused1
Ärsyttää kyllä että hieman sotkee näitä vauvantekoyrityksiä. Kun tässä muutenkin mennyt jo yli vuosi :sad001
 
Mies toi töistä tullessaan apteekkarin testin, kun jotenki en luota noihin RFSU.N viivanpaikkoihin.. Mitä mieltä ootte, olisko jotain toivoa? :shy: ylin testiajalla, toinen pari minuuttia testiajan yli ja vika kuivana.

Anteeksi tää testi tulva, älkää kivittäkö vielä! :bag::hilarious:

Mä en valitettavasti näe toista viivaa :sorry:
 
Tein lyhyellä pidätyksellä PC:n koska olo vaan käski...Kp 25/25.
View attachment 100186 View attachment 100186

Kyllähän noissa jotain näkyy! :love017

Mä en aio ottaa rokotetta tän vauvaprojektin takia. Jos ei yritettäis vauvaa niin sit toki ottaisin heti vaan kun se ois mahollista saada.

Miehen kanssa riitelystä... Me riidellään tosi harvoin. Mä oon aika temperamenttinen ja miehellä on toisinaan melko paljon kestämistä. :hilarious:

Tänään vv ollu runsaampaa, eggistä odotellessa. :cool14
 
Varsinkin, kun covid-19 on niin selkeästi vaarallinen raskaana oleville!

Pakko kyllä kysyä, että mihin pohjautuu tämä väite? Koska esim. Neuvolassa nimenomaan on painotettu, ettei tämä koronavirus oo näyttänyt lisäävän erityistä vaaraa raskauden aikana, ei sikiölle eikä äidille, toisin kuin oli sikainfluenssan aikaan, olin sillonkin raskaana. Eli raskaana oleva EI ole automaattisesti riskiryhmää, jos ei perussairautensa takia ole. Sikainfluenssan aikaan oli, ja sillon raskaana olevia kuolikin siihen, koska se tauti vaikutti nii eritavalla. Siihenhän kuoli lapsiakin herkemmin, mutta vanhemmat ihmiset oli turvassa koska heillä oli espanjanviruksesta edelleen perimässään vasta-aineita sikainfluenssaankin, tai näin epäiltiin.

Itsellä siis starttas tänään rv 16 ja tästä on puhuttu paljon neuvolassa.
 
Mies toi töistä tullessaan apteekkarin testin, kun jotenki en luota noihin RFSU.N viivanpaikkoihin.. Mitä mieltä ootte, olisko jotain toivoa? :shy: ylin testiajalla, toinen pari minuuttia testiajan yli ja vika kuivana.

Anteeksi tää testi tulva, älkää kivittäkö vielä! :bag::hilarious:

mie nään tos alimmassa haamun :)
 
Pikanen kyssäri. Lääkäri ohjeisti Primolutit näin "Ohjattu tyhjennysvuodosta laskien 15 päivän päästä aloittamaan uuden 10 päivän kuuri ja sen jälkeen tulisi gyn.pkl:lle kontrolliin ja uuteen pipelle-näytteeseen." Eli aloitanko nää nyt kp15 vai kp16? :bookworm:
 
Kp 15, usein määrätään kierron 15-24 päivänä syömään! Muutamat kuurit ottanut.
Kiitos, jotenkin aivot niin sumussa että en saanu jäsenneltyä tuota lausetta :grin Äkkiä kaapille kun tänään on just kp15..
 
Takaisin
Top