Pulinaketju

Meillä poika (3v) auttaa mielellään oikeastaan kaikessa. Astianpesukoneen tyhjennyksessä on auttanut jo kauan, erityisesti ruokailuvälinekorin tyhjentämisestä tykkää. Haluaa osallistua myös ruoanlaittoon kovasti, ei nyt tietenkään mitään ihmeellistä vielä ole annettu tehdä, kun en uskalla ainakaan terävää veistä vielä antaa pojan käsiin. Tehdään voileivät välillä yhdessä, poika pitää veitsestä ja juustohöylästä kiinni kun minä operoin :) Siivouksessa tulee hienosti auttamaan kun vaan itse ensin aloitan, ei tarvitse edes erikseen pyytää.
 
Onnea Äitykkä!

Mä olen tämän viikon tehnyt surutyötä vauvahaaveesta luopumisesta. Maanantaina tein negatestin. Odottelin vuotoa alkavaksi eilen tai viimeistään tänään. Eipä näy. Tein sitten uuden testin ja jotain siinä kurkkii. Mutta epäilyttää suuresti, että noin haalea viiva näin dpo14 tai 15 tietäisi hyvää. Aiemmista raskauksista tutut oireet puuttuvat, mutta sen sijaan on ollut armoton väsymys kyllä muutaman päivän ja palelu. Pyörryttää myös. Ei auta kuin odottaa ja testata uudelleen.
 

Liitteet

  • E484D375-FA6D-4F9E-A75E-50D4889B6C30.jpeg
    E484D375-FA6D-4F9E-A75E-50D4889B6C30.jpeg
    45.2 KB · Katsottu: 143
Onnea Äitykkä!

Mä olen tämän viikon tehnyt surutyötä vauvahaaveesta luopumisesta. Maanantaina tein negatestin. Odottelin vuotoa alkavaksi eilen tai viimeistään tänään. Eipä näy. Tein sitten uuden testin ja jotain siinä kurkkii. Mutta epäilyttää suuresti, että noin haalea viiva näin dpo14 tai 15 tietäisi hyvää. Aiemmista raskauksista tutut oireet puuttuvat, mutta sen sijaan on ollut armoton väsymys kyllä muutaman päivän ja palelu. Pyörryttää myös. Ei auta kuin odottaa ja testata uudelleen.
Jokainen raskaus on erilainen. Palelu ja väsymys voivat olla hyvä merkki. Uutta testiä huomenna!
 
Onnea Äitykkä!

Mä olen tämän viikon tehnyt surutyötä vauvahaaveesta luopumisesta. Maanantaina tein negatestin. Odottelin vuotoa alkavaksi eilen tai viimeistään tänään. Eipä näy. Tein sitten uuden testin ja jotain siinä kurkkii. Mutta epäilyttää suuresti, että noin haalea viiva näin dpo14 tai 15 tietäisi hyvää. Aiemmista raskauksista tutut oireet puuttuvat, mutta sen sijaan on ollut armoton väsymys kyllä muutaman päivän ja palelu. Pyörryttää myös. Ei auta kuin odottaa ja testata uudelleen.
Voi jännää, toivottavasti vahvistuu!!
 
Ei näytä lupaavalta tälläkään kertaa. Aamun testi (keskimmäinen) yhtä haalea tai jopa haaleampi kuin tuo eilinen. Tein eilen illalla vielä Sofin (alin testi) ja siihen tuli testiajalla haalea haamu, joka vähän vahvistui kuivuttuaan. Jotain tuolla on, joka estää vuodon alkamisen, mutta noin haalea viiva näin dpo 15-16 ei kyllä ole hyvä merkki.
 

Liitteet

  • 4C62874F-F545-4EA3-879B-55C96E27053F.jpeg
    4C62874F-F545-4EA3-879B-55C96E27053F.jpeg
    69.4 KB · Katsottu: 119
Mites marcipa ja katma?
Tänään pitäs menkat alkaa, kp29/28, vielä ei ole alkanut, mut on tässä päivää vielä jäljellä. Pienen pientä tiputtelua tässä muutama päivä ollut.

Muoks. Eli ne menkat alkoi ajallaan, kp 1.
 
Muokattu viimeksi:
Moi, löysinpä tänne ikäsisarusten juttuja lukiessa odottajien ketjuista.

Itsellä nyt menossa neljännestä 8+5-9+5. Jännittää ja tuntuu vanhalta. Aiemmat -10, -11 ja-19. Nyt siis nelikymppisenä vielä yksi myös uudelle vuosikymmenelle.

Luin mielenkiinnolla mitä muiden lapset kotona tekevät. Omani hoitavat nuorimmaista hyvin ja koiran, mutta muu on vähän hakusessa.

Olen katraan kanssa paljon kotona yksinäni ja monesti huomannut, että tästä tiimistä on kuitenkin paljon apua, isästään ei niinkään vaikka olisi paikallakin. Olen kyllä kiitellyt lapsia, mutta pitää muistaa taas kiittää kun tilanne tulee.
 
Moi, löysinpä tänne ikäsisarusten juttuja lukiessa odottajien ketjuista.

Itsellä nyt menossa neljännestä 8+5-9+5. Jännittää ja tuntuu vanhalta. Aiemmat -10, -11 ja-19. Nyt siis nelikymppisenä vielä yksi myös uudelle vuosikymmenelle.

Luin mielenkiinnolla mitä muiden lapset kotona tekevät. Omani hoitavat nuorimmaista hyvin ja koiran, mutta muu on vähän hakusessa.

Olen katraan kanssa paljon kotona yksinäni ja monesti huomannut, että tästä tiimistä on kuitenkin paljon apua, isästään ei niinkään vaikka olisi paikallakin. Olen kyllä kiitellyt lapsia, mutta pitää muistaa taas kiittää kun tilanne tulee.
Onneksi olkoon ja tervetuloa! Paljonko sinulla on nyt vuosirenkaita?

Mitä Peppipupulle kuuluu? Onko menkat ajallaan siirtoa ajatellen?
 
Moi, löysinpä tänne ikäsisarusten juttuja lukiessa odottajien ketjuista.

Itsellä nyt menossa neljännestä 8+5-9+5. Jännittää ja tuntuu vanhalta. Aiemmat -10, -11 ja-19. Nyt siis nelikymppisenä vielä yksi myös uudelle vuosikymmenelle.

Luin mielenkiinnolla mitä muiden lapset kotona tekevät. Omani hoitavat nuorimmaista hyvin ja koiran, mutta muu on vähän hakusessa.

Olen katraan kanssa paljon kotona yksinäni ja monesti huomannut, että tästä tiimistä on kuitenkin paljon apua, isästään ei niinkään vaikka olisi paikallakin. Olen kyllä kiitellyt lapsia, mutta pitää muistaa taas kiittää kun tilanne tulee.
Tervetuloa pulisemaan ja tsemppiä odotukseen :dummy:
 
Moi, löysinpä tänne ikäsisarusten juttuja lukiessa odottajien ketjuista.

Itsellä nyt menossa neljännestä 8+5-9+5. Jännittää ja tuntuu vanhalta. Aiemmat -10, -11 ja-19. Nyt siis nelikymppisenä vielä yksi myös uudelle vuosikymmenelle.

Luin mielenkiinnolla mitä muiden lapset kotona tekevät. Omani hoitavat nuorimmaista hyvin ja koiran, mutta muu on vähän hakusessa.

Olen katraan kanssa paljon kotona yksinäni ja monesti huomannut, että tästä tiimistä on kuitenkin paljon apua, isästään ei niinkään vaikka olisi paikallakin. Olen kyllä kiitellyt lapsia, mutta pitää muistaa taas kiittää kun tilanne tulee.
Tervetuloa ja onnittelut tulevasta pikkuisesta! :)
 
Moi, löysinpä tänne ikäsisarusten juttuja lukiessa odottajien ketjuista.

Itsellä nyt menossa neljännestä 8+5-9+5. Jännittää ja tuntuu vanhalta. Aiemmat -10, -11 ja-19. Nyt siis nelikymppisenä vielä yksi myös uudelle vuosikymmenelle.

Luin mielenkiinnolla mitä muiden lapset kotona tekevät. Omani hoitavat nuorimmaista hyvin ja koiran, mutta muu on vähän hakusessa.

Olen katraan kanssa paljon kotona yksinäni ja monesti huomannut, että tästä tiimistä on kuitenkin paljon apua, isästään ei niinkään vaikka olisi paikallakin. Olen kyllä kiitellyt lapsia, mutta pitää muistaa taas kiittää kun tilanne tulee.
tervetuloa!
Ymmärsin ensin nuo luvut lasten ikävuosiksi ja mietin miten nuorimmaista hoitaa :think005.. tää ikäneitojen kerho on kyllä hieno, tänne mahtuu niin monenmoista!

Meillä isoimmat hoitaa omat pyykkinsä ja pyydettäessä(vaadittaessa:grin) tiskit ja nurmikon leikkuun. Myös polttopuun kanto ja takan sytytys on ollut vanhimman vastuullla kun paikalla. 12v ripustaa päivittäin koneellisen pyykkiä. Pienemmät usein kattaa pöydän ja vie vaatteensa kaappiin. Yleinen tavaroiden keräys ja imurointi menee myös lapsilta, en ole turhan nuuka siivoomaan, niin ei sitä ihan päivittäin täydy..
 
Lambi, kuulostaa hyvältä. Minä olen vähentänyt radikaalisti siivousta ja mies on samoilla linjoilla. Hetkittäin on sekasotkua, mutta hygieniataso ei ole kärsinyt. Olen ajatellut, että olen mukavampi ihminen, kun en kanna huolta kotitöistä.
 
Joo huomenta! Mä oon 40 ja vielä 40 kun tää viimeinen syntyy. Mies on 45. Varsinais-suomen maaseudulta, omakotitalo ja mökki + vakityöt. Oon herännyt vähän myöhään tähän että omat lapset onkin kuitenkin tosi tärkeä ja ihana juttu. En halunnut kolmatta kun ekojen kanssa oli pienen ikäeron takia tosi raskasta ja repesin jälkimmäisen synnytyksessä jäätävästi. No mies halus ja suostuin. Nyt hän ei olis halunnut neljättä, mutta mäpäs halusinkin ja satuin näköjään saamaan mitä halusin. Tai jää nyt nähtäväksi miten tässä käy. Vaihdevuosioireita jo ehti olla ja gyne, kun pääsin tsekkaamaan ultraan että minkähän ikäisessä mennään, oli hyvin skeptinen.
 
Mites marcipa ja katma?
Mulla alkoi vuoto eli se siitä. Kumman masentavalta tuntuu, vaikka olen tosiaan tässä työstänyt vauva-ajatuksesta luopumista pidempään miehen vuoksi. Pakko tässä on nyt vaan mennä elämässä eteenpäin. Ja kaipa nämä kemialliset ja keskenmenotkin viittaavat siihen, että näin on paras.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top