Raskausajan unet!

Mäkin viime yönä synnyttelin unessa. Makasin alkuun jossain sängyllä, vatsallaan maha semmosessa kaukalossa, ja pään vieressä oli tietokone jolla vaihdoin pikaviestejä kätilön kanssa voinnista. Seuraavaksi vauva oli jo syntynyt ja kätilö vei mut uimaan altaaseen vauvan jäädessä isin hoitoon.
 
Mä taas en saanu synnytystä alkamaan ollenkaan vaikka kätilöt kuinka hoputti, että synnytä jo. Pelasin jotain peliä, jossa aina ku onnistuin, alko jonku synnytys. Te kaikki pääsitte vuorollanne synnyttämään mut oma synnytys ei alkanu millään ja mä olin ihan epätoivoissani ku mua hoputettiin :D
 
Voi hyvänen aika :) Tätäkö tämä nyt on siihen saakka kunnes jokainen vuorollaan poksahtaa? Synnytellään omasta ja toisten puolesta :eek: Ihanaa!
Näitkö sä Pikku Myy niitä vauvoja ollenkaan?
 
Höh. Ens kerralla sit Myy tsekkaat sen meidän pojan hiustenvärin ni tiedän sit olenko Taas oikeassa :p
 
Näin aamulla unta sairaalakassin pakkaamisesta... Appiukko tuli valvomaan, että kassi varmasti nyt pakataan. Ensin mä selitin sille, ettei vauvan vaatteita voi vielä valmiiksi pakata, kun ne pitää pestä. Sit se käski etsiä sen kassin ja laittaa kaiken muun valmiiksi. Meidän makkari oli mukamas kauheen sekaisin ja kaikki vaatekaapitkin pommin jäljiltä - ei siis oikeasti ole. Siinä se ukkeli katto jo, että ei tuosta mitään tuu. Yritin kuitenkin etsiä sitä kassia, joka on pinkki. Luulin aina jotain pinkkiä nähdessäni, että siinä se pussukka nyt on ja kas kummaa aina nostin sit jotkut pinkit pitsialkkarit appiukon naaman eteen... Oli kyl noloa, en ikinä löytäny sitä kassia ja appiukko oli vihainen :oops:
 
Tämä on taas älyttömyyden ja irvokkuuden multihuipentuma, minun viime öinen uni siis. Luin eilen sitä keskustelua, että miltä se oma toosa näyttää. No sehän tuli uneen se... Unessani minun "toosa" ei ollut muuttunut lainkaan vaan päinvastoin, näytti jopa upeammalta kuin ennen. Olin siitä ja itsestäni hyvin ylpeä! Siinä unessa minä sitten otin siitä kuvia ja lähettelin aika monelle, kun kerran oli niin nätti. En muista laitoinko tännekin :oops: Mies vähän motkotti, että mitä minä niin monelle olen sitä kuvaa mennyt lähettämään...
 
Viime yön leffa: oltiin taas porukalla laitoksella minä, Mashnu, Riipitii ja Happy. (mä meinaan vissii tosissaan synnyttää teijän kans) :p Muut ei ollu vielä synnyttänyt ku minä.
Ja se lapsi.... :nailbiting: Sillä oli olkapäille ulottuvat pikkumustat hiukset, se paino 8 kg, se oli tummaihoinen ja poika...:wideyed:
Miten musta tuntuu et tossa meni kaikki väärin :eek:
Seuraavana synnytti Mashnu. Se sai pienen tytön jolla oli ihana vaalea vauva tukka. Mä inhosin sitä mun lasta enkä sit kiinnittyny siihen mitää huomiota, hoidin vaa Mashnu vauvaa :joyful:
Sit lähetti kotii niin et Mashnu otti meidän pojan ja me otettiin se tyttö kaikki oli tyytyväisiä.
Riipitii ja Happy jäi vielä laitoksella, en tiiä saitteko millaiset vauvat :shy:

Ei jehna näitä mun unia, mihin mä vielä joudun niiden kans...? :eek::laughing001
 
Mä olin viime yönä sienestämässä. Mun mies ja sen sisko huusi mulle sinne metsään koko ajan, että mun pitää tulla pois sieltä metsästä ja lähteä synnyttämään. Minä vänkäsin vastaan ja käskin tuoda lisää koreja kun koko ajan löyty lisää kanttarelleja ja suppilovahveroita aina vaan syvemmältä sieltä metsästä... :eek: Alkaa tosissaan kammottaa se että joutuu synnyttämään...tai lähinnä se kun se on taas ihan uusi ja outo asia mulle.
 
Jahas Myy.. Että blondi tyttö? Mä muistaakseni tilasin pienen punatukkaisen pojan?!? :laughing021
 
Mä näin viime yönä unta, että meillä oli neljä vauvaa :eek: Yks oli muutaman viikon ikäinen tyttövauva, jonka nimi oli Viivi (mun siskon vauvanuken nimi lapsuudessa :grin). Sitten oli ihan vastasyntyneet kolmospojat, jotka pötkötti vierekkäin siinä äitiyspakkauslaatikossa. Ne oli silti kaikki jotenkin meidän vauvoja. Mutta parasta unessa oli se, että ne oli tosi helppoja ja mä pärjäsin hyvin niiden kaikkien neljän kanssa. Jokainen odotti nätisti omaa ruokailuvuoroa ja nukahti sitten heti tyytyväisenä. Yksi tuollainen vauva tilaukseen siis!
 
Mä näin viime yönä unta että olin puhelinvaihteessa töissä (???) ja mun selän takana istu kollega. Hänen puhelimeen tuli joku vika ja se alko pitää outoa kovaa ääntä. Säännöllisesti toistuva, kaikuva ja jotenki metallinen ääni ja tuntu että se vaan koveni. Mä kuulin asiakkaiden puheista vaan joka toisen sanan ja lopulta en sitäkään. Suutuin kollegalleni kun hän ei saanut puhelintaan kuntoon. Heräsin ja jäin miettimään untani ja hämmästyin kun se puhelimen kova ääni jatkui vaikka olin hereillä! Se olikin mies joka kuorsas mun selän takana! Hän kuorsaa usein mutta se ei ole koskaan häirinnyt mun nukkumistani mutta nyt se kuorsausääni oli ihan erilainen. Ihan kuin miehellä ois ollut tyhjä metallipurkki suun edessä ja se kuorsausääni oli sellanen kaikuva metallinen ääni. Tönin miestä kunnes hän heräs ja käskin kääntyä kyljelleen että mä saan nukuttua. :D
 
Näin viime yönä unta, et kiikuin tän hervottoman mahan kaa kaverin kaa vesistön äärellä olevan korkean vuoren huipulle, jotta kaveri vois ottaa must huikean hienon masukuvan hienojen maisemien äärellä. xD

Tuntu, et se vuori oli ihan loputtoman korkea ja jatku ja jatku vaan. Sit ku sain raahattuu itseni sinne huipulle ja tuli kuvan ottamisen aika, niin kamerasta loppu akku!! Ja sehän se vasta harmitti! :D


Lieköhän toi uni koittaa muistuttaa mua vihdoin ja viimein lataamaan kameran akun synnäriä varten valmiiks. Oon nimittäin miettinyt moista jo pari viikkoa, mutta en oo saanu aikaseks. :D
 
Takaisin
Top