oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on yks kaveri joka odottaa nyt samaanaikaan (sillä LA maaliskuussa) mut sen kans ollaan tosi vähän yhteydessä. Mut tärkeimmät tukipilarit mulle on ollu oma mies, sisko jolla 2 lasta, paras kaveri joka ilmoitti pari päivää sit hänki odottavansa :smiley-bounce012, äiti ja tietenki TE hyvät naiset!! :Heartpink

Oliko kellään muulla jo vauva raivotarjonnassa? Onko ollut supisteluja tms? Tämä päätti kääntyä eilen illalla ja taisi jumahtaa, kun ei ole päässyt enää kääntymään. Hirmuinen paine alaspäin ja menkkamaista kipua ja nyt vielä supistelee levossa. Ei tosin kovin kivuliaasti, mutta vähän tuntuu ja nyt koko aamun ainakin tuntunut, en tiedä sit miten yöllä. Näinköhän pitäis soittaa neuvolaan..

Jos sulla mannikka levossa kovin supistelee, niin voithan sä neuvolaan soittaa. Ei siitä ainakaan haittaa ole..

Neuvola käski soittaan äpolille ja sieltä sanoivat, että näytille pitää mennä jossei helpota. Katselen tässä nyt vielä jonkun aikaa jos neste + panadol auttas. Miehenkin hälytin kuskivalmiuteen, on onneksi n 5 min matkan päässä kotonta.

Hyvä että soitit, Mannikka, niin tiedät, miten toimia. Toivottavasti ei tarvii kuitenkan lähteä näytille. Sais kyllä jokainen helmi pysyä vielä kyydissä useamman viikon.

Toistaiseksi ei helpota, ja makuullakin tuntuu ikävästi painetta. Päätin että käyn 10ltä thlla (matkaa alle 100m) ja jos ei siihen ole helpottanut niin sieltä suoraan äpolille. Vähän luulen, että pakko sinne on mennä näytille kun makoillessakin supistaa vähänväliä.

Muoks. Ois vaan pysyny poikittain..

Mulla ei tällä hetkellä oo yhtään kaveria raskaana ja ikätoverit on oikeastaan lapsensa jo tehnyki niin ei oo edes vauvoja kellään enää.

Mulla myös sama tilanne...kukaan lähipiiristä ei odota :/ Eikä suurimmalla osalla kavereista ole vielä lapsia. Toivon, että saan ystäviini vauvakuume kärpäsen puraisemaan, kun oma pikkuinen on syntynyt :p Hiekkalaatikko seura ei olisi pahitteeksi jossain kohtaa! :)

Mullakaan ei oo kavereita,jotka odottais samaan aikaan paitsi se yks bimbo,joka ei oikeesti oo ees raskaana,mut onneks löysin teijät :) Mullakin tyttö ollu raivotarjonnassa jo 8 viikkoa ja nyt alkanu supistelee kivuliaammin :/ Saa nähä onko meikäläinen ensimmäinen helmikuisita,joka saa oman pikku käärönsä syliin :D Toivottavasti en ainakaan kauheesti ennen helmikuuta :D

Mulla on yhdellä tutulla myös helmikuussa laskettu aika, entisellä luokkakaverilla jopa samana päivänä ja tiiän yhden kolmannenkin jolla helmikuussa. Mutta ei tuu heihin niin paljoa oltuu yhteydessä :)
Noista vauva ja kaksplus foorumeista.. Oon käsittäny että ihmiset harrastaa niillä myös trollailua eli esim. 25v miehet menee vaan huvikseen sinne nostamaan ihmisillä kierroksia ja kattomaan miten tulee raivokkaita vastauksia, vähän samaa Suomi24 foorumeilla.

En lähteny ees noille muille foorumeille :) Oon MLL sivuille laittanu ilmotuksen et kaipaan kaveria,joka samas tilantees ja on tullu aika paljon vastauksia :)

Täällä ollaan oltu pääalaspäin jo puolesta välistä asti ainakin. Tälläkin kertaa. Sama ollut kaikkien kohdalla. Ja jostain syystä mulla painuuvat hurjan alas jo aikasin, tälläkin kertaa viimeks kun ultras rv 28+ ni pää oli jo hankala mitata kun on häpyluun alla.. Karvat vaan kiristy ultra-anturin väliin ku yritti. Ja kyllähän se nopeesti alkaa pystyssä painaa. Oikeestaan puol tuntia seisaallaan ja olo on ikävä ja suppareitahan siitä sitte seuraa helposti. Mulla onneks ei painetta makuulla ole joten sillä saa tilanteen hallintaan. Mutta se tunne kun kirppu pyörittää päätään häpyluuta vasten.. Se tekee jäätävän kipeetä..

Täällä ollaan oltu pääalaspäin jo puolesta välistä asti ainakin. Tälläkin kertaa. Sama ollut kaikkien kohdalla. Ja jostain syystä mulla painuuvat hurjan alas jo aikasin, tälläkin kertaa viimeks kun ultras rv 28+ ni pää oli jo hankala mitata kun on häpyluun alla.. Karvat vaan kiristy ultra-anturin väliin ku yritti. Ja kyllähän se nopeesti alkaa pystyssä painaa. Oikeestaan puol tuntia seisaallaan ja olo on ikävä ja suppareitahan siitä sitte seuraa helposti. Mulla onneks ei painetta makuulla ole joten sillä saa tilanteen hallintaan. Mutta se tunne kun kirppu pyörittää päätään häpyluuta vasten.. Se tekee jäätävän kipeetä..
Joo tää kanssa tykkää rapsutella kaaltaan pyörittämällä sitä mun sisuksiin mutta ei taida vielä niin alhaalla olla kun ei satu kuitenkaan tuntuu vaan todella oudolta :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Äippäpolilla käyty. Kohdunkaula 4 cm eli ei ole tehokkaita nuo vähän kivuliaat supistukset. Siellähän se vauveli makoili raivotarjonnassa pää ihan alhaalla.. Kuulemma mahtuis vielä kääntymäänkin, mutta eipä ole kääntynyt ainakaan vielä. Sitten uudestaan kattomaan tilannetta jos tulee paljon supistuksia. Edelleen siis tulee kyllä noita vain vähän kivuliaita, jospa loppuis levolla.

Hyvä juttu Mannikka! Hyvä kun kävit tarkistamassa niin ei tarvii miettiä ja huolehtia. :) Lepo on paras apu, toivottavasti sullakin levossa rauhottuis pikkuhiljaa.

Täällä kans tyttö ollut raivotarjonnassa vajaan kuukauden nyt ja tosi alhaalla. Ei kuitenkaan paina häpyluuhun (tai no, kyllä ne liitoskivut on tuttuja täälläkin) mutta tuntuu välillä, etenkin kävellessä, kuin painais jo kohdunkaulaa! Siis sellasta todella inhottavaa vihlontaa alapäässä ja välillä takapuoleen päin. Se saa oikeen haukkomaan henkeä välillä. Maanantaina saa nähdä onko aiheuttanut jotain kohdunkaulalla vai ei...

Tiada, oliko se 3 cm käsin tunnusteltuna vai ultralla? Käsikopelolla 3cm on normaalimitta ja ultralla näkyy enemmän, eli 5cm on ultralla normi.

Takaisin