Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan kuumuus!
Tuleeko teille tätä että yht äkkiä on älyttömän kuuma?
Itellä tulee vähän väliä kamalan kuuma ihan yht äkkiä vaikka en tekis mitään :o sitte pitää riisua vaatetta ja ottaa tuuletin nenän eteen puhaltamaan. Jos en saa äkkiä kuumuutta laskettua nii alkaa heikottaa ja tulee huono olo.
Sattuukohan kukaan tietämään mistä tää johtuis?
Ärsyttävä vaiva jos sattuu tulemaan muualla kuin kotona tai jos on vieraita :/

Joo hikoilu/kuumat aallot (mitä lie) alkaa olla arkipäivää. Olen kokoikäni palellut jatkuvasti, nytkin puolet ajasta palelen ja sitten taas yhtäkkin iskee järkyttävä kuumuus ja hiki pintaan. On vissiin normaalia tässä raskauden puolivälin paikkeilla/jälkeen kun aineen vaihdunta vilkastuu ja hormonitoiminnassa tapahtuu taas muutoksia.

Kolme päivää selkä on ollu järkyn kipee ja alavatsaa vihloo :( ja ainut mitä haluan syödä on pulla! Aamulla oli tuskaa käydä koiran kanssa lenkillä edes kilsaa, ettei joutunut kaksinkerroin matelemaan kotiin.. Eli ei paljon pullat kulu, kun ei voi liikkua! Istuminenkin on ihan hirveää tuskaa!

Tänään töihin koittamaan onnea :( voi tätä raskauden hehkua ja onnea! Plus oon niiiin äkänen koko ajan ettei mitään järkeä.. Kohta räjähdän jollekki!

Täällä kanssa vihloo mahaa, töissäkin pitää välillä etukumarassa kävellä, kun ei kärsi selkää suoristaa :D Ja pullat sekä keksit ja karkit houkuttaa liikaa..

Mullakin ihmeen makeanhimo iskenyt taas vaikka alkuraskaudesta meni mooooonta viikkoa ettei tehny yhtään mieli ja oon tunnetusti ihan kauhee karkkihiiri! Olis pysyny himpat poissa vaan... :grin

Eijjuma tätä kuumuutta! Yöllä hiottaa, päivällä hiottaa, liikkuessa hikoiluttaa, istuessa hikoiluttaa..aaargh! Siihen ku lisätään selkäkivut ni onpa hehkee olo - not. Murrrrr.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

Mun mielestä pahinta on tää jatkuva (ruumiin)lämpötilan vaihtelu. Siis vuoron perään palelen ja hikoilen. Aamulla kun lähdin olin taas ihan jäässä ja tuntia myöhemmin matkalla neuvolasta töihin kylvin hiessä, vaikka olin jo vähentänyt vaatettakin.. Paheneeko tää vaan loppuakohden?! :eek:

Muistelisin, että loppuraskaudesta on sitten vaan koko ajan kuuma ja hiki :)

Aaarrggghhhh. Digiboksi on vissiin sanomassa sopimusta irti. Sekoilee aina välillä ja jumittaa kovalevyä. Mun ohjelmien seurauksesta tulee vaikeaa jos oikeesti hajoo. pitää vissiin taas kiskoo yöks piuhat irti, ja kattoa jos sitte huomenna toimisi. Pelkkä piuhojen nopeampi irrotus ei ainakaan viimeks eikä tänäänkään oo auttanut. Just nyt en haluis pistää paria satasta uuteen tallentavaan.

Kuinkahan tässä enään nukkuu loppu raskauden aikana :/
Mahallaan ei tietenkään voi nukkua. Myös selällä makaaminen on kiellettyä. Olen sitte nukkunut kyljelläni mutta nyt vasemmassa lonkassa on tulehdus. Viime yön nukuin sitte oikealla kyljellä ja nyt heräsin kun oikeaan lonkkaan särkee. Alkaa jo keinot loppua :D

On muuten ollu hauska bongailla teitä facebookin tammivauva ryhmästä :D

Argh! Ihmiset ja niiden älyttömän vahvat hajuvedet! :sick009
Asiakaspalvelutyönn ihanuuksia taas! Onneks pääs alakertaan pakoon!

Kuinkahan tässä enään nukkuu loppu raskauden aikana :/
Mahallaan ei tietenkään voi nukkua. Myös selällä makaaminen on kiellettyä. Olen sitte nukkunut kyljelläni mutta nyt vasemmassa lonkassa on tulehdus. Viime yön nukuin sitte oikealla kyljellä ja nyt heräsin kun oikeaan lonkkaan särkee. Alkaa jo keinot loppua :D

On muuten ollu hauska bongailla teitä facebookin tammivauva ryhmästä :D
Ootko kokeillu tyynyä jalkojen väliin? Mulla auttaa lonkkakipuihin.. ja jos muistaa välillä vähän vaihtaa asentoa takskumaraan ja välillä vähän etukumaraan :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app

Tyyny jalkojen välissä ei auta kun mulla kipeytyy se lonkka mikä on sänkyä vasten :/
Olen nyt mobilaatilla lotrannut jos se edes vähän auttaisi. Viime yönä kahdesti heräsin järkyttävään lonkkakipuun :/ selällä olo helpotti lonkkasärkyä mutta itteä alkaa heikottaa kun vauva painaa selän noihin valtimo juttuihin vai mitä ne nyt onkaan :D onneks riitti kun hetken pötkötti selällään nii sitte pysty taas kyljellään olla.

Täytyy maanantaina neuvolassa kysyä olisko jotain tulehduskipulääkettä raskaana oleville. Ennen olen aina syönyt burana kuurin. Mulla tulee myös olkapäihin usein tulehduksia :/

Onko kenelläkään tietoa että vaikeuttaako yliliikkuvat/löysät nivelet synnytystä?
Juuri tuon takia mulla nivelet tulehtuu todella helposti. Mietin että vaikeuttaako ponnistusta kun lonkat on niin kovin löysät...

Buranaa voi jonkin verran käyttää toisella kolmanneksella. Kyselin itse samaa neuvolassa. Muuten ei mielellään ja tietenkin lyhyaikaisesti.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mul on yliliikkuvat nivelet eikä oo ollu ongelmia synnytyksis. Liitoskivut oli ekas raskaudes hurjat ja tuntu et meen ihan pois paikoiltaan.

Mä en jaksa odottaa tammikuuta ja sitä että vauva syntyy!!!!!!! :dance008 Aika menee jotenki tosi hitaasti vaikka nopeemmin kuin esikoisen kanssa... Aina miinus et en enää nykyisin jaksa talvee, mutta eiköhän se kevät tuu aika nopeasti vastaan uutta vauvaa opiskellessa :rolleyes:

Nukkuma-asennoista: selällään ei pysty olemaan kun nilkoista alapäin lähtee jaloista tunto ja iskias vain villintyy, kyljellään ei natsaa koska olkapäät kipeytyy ja kauheat niska-/pääkivut tulee ja kyljellään sattuu juurikin lonkkiin ja polviin, mutta tyynyä en enää ikinä koita kun sattuu vaan kahta kauheammin.
Nukkuminen nykyään on yhtä tuskakierrettä. :confused:

Ihana kuulla että en oo yksin tän nukkumisongelman kanssa mutta ikävää että on tällästä vaivaa :/
Tänään ehdin nukkua noin puoli tuntia päikkäreitä kun sitten kivut herätti :/ väsyttäny olisi vielä ihan reilusti mutta pakko oli nousta.

Kokeilkaa ostaa semmonen ergotyyny eli muotoiltu ja pään mukaan muokkautuva. Ikeas about 15€ ja jyskis puolet enempi. Siinä on hyvä nukkuu kylellää :)

Takaisin