Miramaria
Tietävä tietäjä
Kyllä, minä olen imettänyt missä nyt vauvan kanssa tuli kuljettua! Tytär syntyi kesän alussa, joten oli helppoa kulkea vauva rintarepussa rannalla ja kaupungilla. On tullut imetettyä kahvipöydässä, bussipysäkillä, puistonpenkillä, kauppakeskuksessa, kirjastossa... Missä nyt ikinä normaalisti olen liikkunut. Manducan kanssa oli helppo imettää vaikka kävellessä, eikä edes seurassa olleet huomanneet mitään! Kerran imetin vaatekaupassa kesämekkoa katsellessa, vauva juurikin manducassa! 
Mulle ei kumma kyllä ole tullut koskaan mulkoiluja (tai sitten en ole vain huomannut). Muutama lapseton (mies)ystävä on, jotka eivät pystyneet olemaan samassa tilassa jos imetin. Vaikka imetyspaita olisi ollut päällä ja harso vielä edessä, niin jos ystävä tajusi, että olen imettämässä, niin vähintään piti kääntyä selin. Jännä juttu, että paljon paljastavammissa bikineissä ei sitten ole mitään ihmeellistä...
Mutta sen kyllä ymmärrän, jos ei halua imettää julkisella paikalla tai hälinässä. Muutaman kerran on ärsyttänyt, jos joku tuntematon on tullut pällistelemään, että kappas, siinä se vauva syö tissiä.
Sitä en kyllä yhtään ymmärrä, miksi jonkun mielestä julkisesti ei SAISI imettää!
Mulle ei kumma kyllä ole tullut koskaan mulkoiluja (tai sitten en ole vain huomannut). Muutama lapseton (mies)ystävä on, jotka eivät pystyneet olemaan samassa tilassa jos imetin. Vaikka imetyspaita olisi ollut päällä ja harso vielä edessä, niin jos ystävä tajusi, että olen imettämässä, niin vähintään piti kääntyä selin. Jännä juttu, että paljon paljastavammissa bikineissä ei sitten ole mitään ihmeellistä...
Mutta sen kyllä ymmärrän, jos ei halua imettää julkisella paikalla tai hälinässä. Muutaman kerran on ärsyttänyt, jos joku tuntematon on tullut pällistelemään, että kappas, siinä se vauva syö tissiä.
Vaikka on varmasti tosi awkward, kun joku tuijottaa ...
Kerran olin vetäytynyt kirjastossa pylvään taakse kaikkein pimeimpään nurkkaan imettämään, niin sinne sitten tuli keski-ikäinen mies oikein pitkäksi aikaa toljottamaan - pyysi vaimonsakin katsomaan (tissillä olevaa) vauvaa - ja kertoili pitkästi siitä, kuinka aika kuluu ja kuinka "sinunkin tyttäresi lähtee kohta saksalaisen miehen matkaan".