Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistäpä sen tietää, vaikka joskus vuosien ja vuosien päästä tyttö tulee käymään ja mukanaan on komea nuorukainen... ja tervehtii sinua saksaksi.![]()

Niin, kyllä mäkin saattaisin puuttua jos jollekin kakskuukautiselle juotettais cocacolaa tuttipullosta. Mut muuten luulis olevan ihan perheensisäinen asia. Kai tässä jatkuu se sama kuin jo raskaana ollessa, et lapset on jotenkin yhteiskunnan yhteistä omaisuutta ja niiden kasvatukseen on jokaisella mielipiteen omaavalla oikeus puuttua riippumatta siitä kenen ne on...
Toi kommentti rupes kyl huvittaan.. Eiköhän se ole tuossa "cocacola tapauksessakin" ihan perheensisäinen asia eikä kuulu elmiinalle tai kenellekkään muulle pätkän vertaa..
En siis juota vauvalle cocacolaa mutta vihaan yli kaiken ihmisiä jotka puuttuu toisten asioihin..
Itse imetysaiheesta sen verran että itse en imetä julkisilla paikoilla, eikä mua myöskään kiinnosta töllätä jos muut sitä tekee, mutta tosiaan mulla tulee ihan sellanen fiilis et tässäkin tapauksessa mammat itse taitaa sit kuitenkin nostaa asiasta sen suurimman haloon..Asiahan on niin että jos imetät julkisilla paikoilla missä on myös muita ihmisiä, niin se on vaan totuttava siihen että se saattaa kerätä niitä katseita ja herättää erilaisia tunteita ihmisissä, se on todennäkösesti sellanen asia mikä ei tule koskaan muuttuun, joten eikö olis vaan helpompaa hyväksyä se ja lopettaa narina..
Ja näin siis siinä tapaukses jos ihmiset pitää ne tunteensa ominaan, tokihan jos joku tulee jotain mussuttaan niin siinä tapauksessa saa ja kuuluukin sanoo takasin. Ja yks hauska ilmiö on musta se uhma mikä imettäville äideille tälläsestä asiasta kehittyy, niinku joku tuolla heitti tyyliin et "jos joku tulee mulle kommentoimaan niin varmasti tuutte näkeen mun tissit!" Tuoko sitten ei ole lapsellista..
Hyvät naiset imettäkää ja lakatkaa välittämästä.. :)
Aloitin tämän keskustelun nimenomaan siksi, että osalla ihmisistä on tarve puuttua siihen, missä, milloin ja miten vauva ruokailee, koska eräs vauvan ruokintatavoista, eli siis imetys, heitä häiritsee. Kukaan tuskin (ja toivottavasti) tuntee tarvetta käännyttää julki-imetyksen kannalle sallaista ihmistä, joka kielteisestä suhtautumisestaan huolimatta osaa antaa äidin ja vauvan olla rauhassa.