Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aretha rakas, ei sitä persettä pitäny kypsyttää vaan sitä toista reikää.......!!! sympatiat silti pienen naurupyrähdyksen kera :Heartred

Täällä on niin moneen kerttaan sanottu, että miehet on perseestä. Toinenkin kolonen kypsyy kyllä, hyvä kun pyyhkiä kärsii.

Onks täällä enää ketään ketä nukkuis hyvin :grin Mä en nukkunu ku oon saanu jostain päähäni et tänään mulle on luvassa ne ylläri babyshowerit joita en todellakaan halua.. No sitä sit stressasin eikä unesta tietoakaan. Eli jos tänään on jotain luvassa ni annan kyllä kaikkien kuulla kunniansa :rolleyes: Toivon et mun aavistus osuu väärän, mut se et mies pyyhki täällä eilen pölyjä ja imuroi(mitä ei oo siis ikinä tapahtunut) kielii siitä, että nyt on jotain hämärää menossa!

Aika hyvin päätelty Lälly! Tuskinpa sitä vapaaehtoisesti muuten vaan teki :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo ei todellakaan! Ja tiskas eilen ilman 10 kerran käskytystä... Sisko kysy mua eilen shoppailee, ja kohta olis tarkotus lähteä. Saa nähä onko tässä koira haudattuna vai oonko mä vaan vainoharhainen :grin

Pahoin pelkään.... Onneksi minäkin olen erehtyväinen ja joskus väärässä :grin

Onko lyytin mummo jotenkin tyly vai onko teillä huonot välit? (heti utelemassa, hyvä minä.)

Pahoinvoinnistani huolimatta raahauduin Emmaljungien kiilto silmissä miehen mukaan vaunukauppaan. No pöh, nehän tuli paketissa, itse pitää koota! Sitten mentiin kirjasto-rintsikkakauppa-ruokakauppa -turneelle. Tuntui, että perse romahtaa ihan justiinsa, kävelin just sellaisena ristiselkäänsä pitelevänä ankkana ja kiroilin tasaisena virtana (tosin hyvin hiljaa). Ei pysty kykeneen, jos tätä jatkuu vielä monta viikkoa!

Mies kysyi, että auttaisko tuohon mikään, mentäiskö saunaan vaikka? Sanoin, että seksillä saattais lähteä irtoamaan, mutta turpaan tulee jos yrittääkään.

Voi Aretha! Anna nyt sille miehelles jos vaikka lähtis bebe tulemaan...

Minuu turhauttaa nyt ihan kaikki! Mie en jaksa enää oottaa Tonttua. Mies valittaa ku ei haluu olla kotona koko lomaa ja sit se valittaa ku minuu ei oikeesti kiinnosta lähtä baariin istumaan vaikka kuinka ois rauhallinen paikka. Ihmettelee ki oon vaan kotona. Mie tykkään olla kotona ja haluaisin tehdä murun kanssa kotijuttuja mut mun seura ei näköjään kelpaa! Mie tiiän et mies haluaa kovasti tukea minua tässä, mutta tuntuu ettei olla ollenkaan samalla aaltopituudella. Mul on sellanen olo ettei huvita nähdä ketään. Ootan vaan et päsen näkemään Tontun! Onneks rakas koira viihtyy entistä enemmän vierellä. Voisin viettää loppuraskauden koiran kanssa vaan. Se on vierellä koko ajan eikä tarvii sanoa mitään. On vaan <3

Koirat on kyllä parhaita! Empaattisia ja ainakin meidän piski ymmärtää jos on huonolla mielellä ja tulee "lohduttamaan" :)

Salee bebe syntyy ens vklla siten että jää euroviisut näkemättä. Viimeset kaks vuotta olleet kavereiden polttarit kisavknlppna joten varmaankin missaan myös tänä vuonna... sinäänsä en tiedä haittaako, arethan tapaan tähän kaipaa kyllä pientä (jos ei isompaakin) kisanapsua et pääsis fiilikseen...

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Koirat on kyllä parhaita! Empaattisia ja ainakin meidän piski ymmärtää jos on huonolla mielellä ja tulee "lohduttamaan" :)

Meillä koira lohdutti aamulla ruikkupaskomalla ison eteisenmaton kun olin äheltämässä muille huutaville eläimille aamuapetta, ja kiire oli sovittuun kylään, mies just nukahtanut yövuoron päätteeksi.. oli tosi ihanaa repiä isoa raskasta mattoa korkeaan keinuun pesulle- mahtaa naapureilla olla hupaisaa mun touhuja seuratessa-kiukkunen kiroileva möhömaha repii aina jotain paskaa johonkin suuntaan:mad:---

Takaisin