Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milleri,mulla ihan samanlaiset fiilikset... Ja haluis jo tästä mahasta eroon,kun se on koko ajan joka asiassa tiellä. Vessassa ollessa ei enää kunnolla yletä pyyhkimään ja lattialta ei pysty mitään nostamaan :sad001 Ja ällöttää jo oma peilikuvakin yhä enemmän.

Kirjoitin jo marinani oireita-ketjuun, mutta lyhyesti tännekin. Tappelin siskoni kanssa virtuaalisesti naamakirjan kautta ja nyt harmittaa kun olin ilkeä :sad010Olisin voinut ihan asiallinenkin olla, mut jotenkin hän vaan ärsytti mua tosi suuresti. Ja väsyttää vaikka nukuin. Ja anoppi pyys sinne kahville ja mä en vaan jaksa lähteä kun tiedän, että mua ärsyttää paikan päällä appiukon letkautukset.

Ja koko ajan kaikki kysyy et milloin se syntyy. Multa voi ihan suoraa sitten kysyä eikä missää vitun naamakirjassa perkele. Onneksi anoppi sentään soitti ja kysyi, et miten voit ja kuunteli kun sanoin, et mä tuskin jaksan lähteä mut mies voi ilmoittaa omat suunnitelmansa hälle vielä.

Olen ja muumioidun sohvaan kiinni ja olen entistä selkäkipuisempi tämän jälkeen :sad001

Viisastuin ja pyysin anteeksi siskolta. Ja olin tyytyväinen kun en mennyt kyläreissulle, koska miehelläkin oli hermo mennyt isänsä kommentteihin. Hiukan kivempi fiilis.

Tänään on ollu ihan järjetön makean nälkä. En pysty ajattelemaan mitään muutako karkkia ja jätskiä. Just vedin ison lautasellisen jogurttia, mansikoita, banaania ja muroja. Silti vaan tekis mieli herkkuja..... Liha on nyt heikkoa...

Se helpottaa, lyyti. Mulla helpotti noin viikko sitten, kun vauva vaihtoi jotenkin paikkaa. Selviän yhdellä tai kahdella reissulla per yö ja järkikin kulkee paremmin.

Ai niin: voisko supistaa tai jotain edes? Tuntuu vain, että häpyluut halkeaa. Ja poika on aika hiljaa, liikkuu kyllä kun tönii, mutta jotain vois nyt tapahtua.

Maha meni ihan järjettömän sekaisin ja supistaa. Toki autoin vähän toimintaa Duphalacilla, mut ei se noin nopeesti tehoa. Tätäkö tää synnytykseen valmistautuminen on..?

Oho, väärä ketju. No antaa olla täällä.

Supistaa!!! Tänään alko jo aikasin illalla suht säännölliset supistukset, nyt on välitki sentäs lyhyemmät. Nukkumisesta on turha puhuakaan. Ei auttanu saunat sun muut...

Istun keittiössä ja itken. Oon ollu hereillä neljästä asti, just olisin viiden maissa ollu nukahtamassa, kun vitun kissa alotti mölyymisen. Joo kivakivakivakivakiva. Vituttaa niin että voisin ihan tosissani vääntää siltä niskat nurin vaikka paljain käsin.

Mulla on aivot jäänyt jonnekin nukkumaan.. Istuin TAAS 2 tuntii yöllä suolityhjennyksellä, jota seurasi tunnin verran epäsäännöllisiä kovia supistuksia niin ettei saanut nukuttua. Sit miljoona kertaa pissillä käymistä. Aivot nukkuu, keho ei. Tulee hauska päivä!

Nukuin huonosti, täällä nähty joku hiippari soittamassa ovikelloa ja hakkaamassa ovia toissayönä.
En tykkää näistä jutuista.
No, ehkä tänä yönä nukuttaa...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

hyi hitto noita hiippareita!!!!!!! :confused:

en tiä kauanko nukuin viime yönä, mut vessassa ramppasin ainaki sen 15 kertaa :mad: supistuksia odottelin, ei tainnu pahemmin olla... kova myllerrys kyllä ja mulla on niiiiiiiin kova ikävä mahalleen nukkumista :sad001 SAIS KYLLÄ TULLA JO!!!!

Voisin marista nyt taas joka asiasta mutta tiivistettynä vaan että päivä tulee olee ihan persiistä! Tyttö kiukuttelee jo heti aamusta, mies lähti koko päiväksi töihin ja mä olen nukkunut super-huonosti. Syynä päänsärky, pahoinvointi, närästys ja huonosti nukkunut tyttö! Skipataan tämä päivä?!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Herätykset klo 1, 2, 3.30, 5, 6.30 ja 7.50. Grande finale vähän vaille yhdeksän, kun tuli oikein mahtava supistus perseeseen. Alkaa hiljalleen kypsyttää tämä. Ulos sieltä!

Muoks: just kun pääsin kehumasta, että yöunet on parantuneet. Katin villat!

Muokattu viimeksi:
Meillä huudettiin yöllä ilmavaivoja melkein pari tuntia putkeen ja heräiltiin tunnin välein loppuyö. Kissakin jo katsoi mua, että etkö sä nyt hanskaa tota muksua, mä haluan nukkua. Ne sentään pääsee vaikka alakertaan ääntä karkuun, eivät vaan luota muhun sen vertaa että jättäisivät mut huolehtimaan vauvasta. Nyt on hyvä väli siirtää hoitovastuu isälle ja yrittää itse a) nukkua b) juoda aamukahvia auringonpaisteessa...

Juu johonkinhan nämä huonosti nukutut yöt meitä valmistaa ^ :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä nukuin kans tosi levottomasti. Tosin kävin vain kerran vessassa. Toisen kerran herätti sit kuopus, kun halus tulla viereen. Ja sit mies kuorsas taas niin ärsyttävästi. Tänään on taas sellanen vätys-päivä. Ei huvita yhtään mikään. Voisin vaan syödä herkkuja.... Plääh.

Itkin aamuyöstä,kun en saanut koko yönä nukuttua. Kiitos miehen kuorsauksen. Oli sillä asento mikä hyvänsä niin meteli ihan järkky,eikä korvatulpat auta. Pitää vissiin hankkia sellaset isot korvasuojat....

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Jenskuli: meillä on ihan sama. Teki mieli potkia mies sohvalle nukkumaan. Ja jos se erehtyy ottamaan pari kaljaa, ni kuorsaa vielä pahemmin. Mä en edes osaa tulppien kans nukkua.
Yhtenä yönä menin sohvalle nukkumaan... Tai no ainakin yritin. Olkkarin kello tikitti niin kovaa, ettei mun nukkumisesta tullu mitään. Sit alkoi ahdistamaan ja itkuhan siinä tuli. Ärsyttää olla näin herkkäuninen...

Muutama edeltävä yö menny TOSI huonosti nukkuessa ja vessassa saanu rampata tunnin välein. Nyt kun yhden yön nukuin VAIN kahdella vessakäynnillä eli tosi hyvin, niin miten päivä tuntuu paljo pskemmalta?! Kauhia nälkä, mutta ruoka ei maistu, joka paikkaa kolottaa.. en jaksa. Tekis mieli liikkua, mutta edelleen toosa hajoamis pisteessä.

Takaisin