Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Höh, sisko just soitti et isällä jotain outoa oireilua, mahdollisesti aivoperäistä, oli pari viikkoa sittenki, mut tyypilliseen suomalaisen miehen tapaan ei suostunu lääkäriin. Nyt ovat menossa päivystykseen. Mun isällä joskus ollu aivo-infarkti ja nää puhelut aina pelästyttää :sad001 Mun kaveri soitti just eilen ja kerto isänsä kuolleen... Ihan ku tän raskauden aikana ei ois ollu huolta ja murhetta (lapseni isän aiheuttamana). Huaah...toivottavasti ei käy mitään vakavaa, ei sovi just nyt mun pirtaan. Äitiki lähtee työmatkalle ulkomaille ens ke-su ja nyt mietin et pitääks mun mennä vahtimaan mun isää et se säilyy hengissä :sad001 Voi helv. mä sanon tätä elämää..

Kävelin 2km ja hitto, et mitkä vihlonnat tonne alapäähän, mut ei tietookaa supistuksista..

Mannaryyni: Mulla ihan sama juttu, just tulin lenkiltä ja taas hajuaa alapää. En tajua miten se voiki tulla noin kipiäksi, sitte saa illan sisällä kävellä kun meloni valuis haaroista ku pakottaa niin paljo..

Minä taas vitutuspäissäni siivosin vessan ja kylppärin. Kipeetä teki, mutta vain yhden supistuksen sai aikaiseksi. Laitoin miehen ja lapset sinne synttäreille (minne olisin itsekin halunnut, mutta kun tuo mies otti niin paljon aivoon, jäin kotiin) ja rupesin katsomaan töllöä. Jossain vaiheessa nukahdin ja kun heräsin, huomasin nukkuneeni lähes 3 tuntia.

Täytyy sanoa, että kerrankin olen onnellinen, kun mies menee yöksi töihin. Jospa saisin nukuttua.

Muakin supisti ihan 2 (siis KAKSI!!!) kertaa kun oltiin ulkona! Olen siis 2 päivää touhunnut lapsen ja koiran kans kaksin (siivonnut kotia jne) ja tänään on oltu ulkona puistoilemassa, käyty kaupoilla, treenattu koiraa ja oltu lisää ulkona EIKÄ MITÄÄN!!! Argh, hajoan tähän olottomuuteen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Täydennän veroilmoitusta paperikasojen keskellä, silmissä välkkyy taskulaskimen ruutu. Mies yrittää samaan aikaan puhua mulle jostain taulunripustuksesta. Tekis mieli huitasta.

Ei onneks isä menny nyt tänään kuolemaan, on tutkittavana sairaalassa edelleen ja ottavat kaikki kuvat pääkopasta. Ei ilmeisesti ainakaan aivo-infarkti. Huh ku mä pelästyin, ei tämmöstä draamaa just nyt, kiitos...

Itkettää... aamulla kätilö sano et päästäs tänää kotiin, kun tuo pojan keltasuus on alkanu tasaantuun, mut lääkäri tutkii viel. No, uus kätilö kun tuli vuoroon niin töksäytti heti et tuskin pääsette kun poika on keltanen, mut et mennää nyt lääkärin luo. Lääkäri oli kauheen kylmän olonen nainen eikä oikeen puhunu mitää.. totes vaan et muuten täysin normaali vauva, mut keltanen joten vieläkin vaan TARKKAILLAAN. Teki mieli jo sanoo et täs nyt on kolme päivää vaan tarkkailtu et eikö jo vois alkaa päättään hoidosta. Pojan kantapäät on ihan kamalat, kun koko ajan otetaan vaa verta. Aamulla innostuin niin siitä et päästäs kotiin ja nyt taas ei tie kuinka kauan me täällä maataan ja mulla on hirvee ikävä miestä, vaikka oli täällä koko päivän ja vasta lähti :(

Voi Suski! Jospa te huomenna pääsette kotiin? Et yksi yö enää... Peukut sille!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi suski, toivottavasti kohta pääsette kotiin!!!! toi on niin tylsää kun aina vaan seurataan ja seurataan.... muistelisin et mulle sanottiin ekan aikana et se keltasuus on pahimmillaan 3-4pvän ikäisenä... (?!) toivottavasti olis jo pois menossa......

Tää on niin masentavaa ku miettii, et mä en enää ees muista mitä on toimia normaalilla kropalla. Mitä se on mahtanut olla kun on voinut vatsalihaksilla nostaa itsensä pystyyn sohvalta, mitä on ollu kyljen kääntäminen ilman heräämistä, kenkien laittaminen jalkaan sukkelasti, rakon tyhjentäminen kerralla, se tunne ettei koko aika satu jonnekin.. Tää lista on ihan loputon! Täällä alkaa olee mieli ja kroppa suht finaalissa.

Lälly: Mää mietin just samaa kun eilen kapusin saunanlauteille. Onko sinne joskus päässy ilman että pitää tukea ottaa?! Ihan ponnistamalla vaan? Entä vessassa pyyhkiminen? Ja SUKAT, taivas mitä ähellystä samoten kenkien laitto. En muista aikaa kun on taipunut lattiaa kohden. Ja pyyhekkin mahtunu joskus ympäri..

Vaatii varmaan oman aikansa ennen ku osaa taas toimia normaalisti. Nyt on pitäny jokaiselle toiminnolle keksiä mode, että myös vatsan kanssa niistä selviää.

Tuskin päästään huomenna kotiin..tuo arvo nousee hitaasti ja hoitoo ei anneta ennen kun on tarpeeks korkeella.. Tällä menolla menee viikko ennen kun se on tarpeeks korkee ja sit se aika mitä hoitoo annetaan :( hyvällä säkällä ollaan jouluna kotona :'(

Poltin TAAS mahan kun steriloin pulloja ja tutteja, tässä raskaudessa jo toinen kerta, viimeksi kaadoin keitinvettä potuista pois ja massuun tuli pipi kun kuumaa vettä roiskahti :sad001 mahan ainoat punaiset läntit on juuri nämä palovammat.

Takaisin