Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ärsyttävää menkkakipua taas selässä, välillä säteilee polviin.. Etenkin oikeaan.
Ei oo vaikeaa kipua, mutta ei kiinnosta mitään tehdäkään kun on lievästi ärsyttävää toi......

Miks tää ei vois nyt syntyä jo?!

Mulle on myös tullut silmäkulmiin jotain ihmeellistä ihottumaa, liekö sekin jokin loppuraskauden juttu että tulee finnejä tms

Edit: lämpötyyny käytössä, tähän ei kyllä liity edellenkään suppareita että on varmaan vaan jotain muuta ennakoivaa..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Iiii-saaa, luepa Lähiömutsin synnytyskertomus. Se oli varma ettei sillä ollut supistuksia, koska oli "vaan" menkkamaisia kipuja.... Mutta supistuksia nekin olivat, tehokkaitakin. Ihmiset tuntee ne selvästi tosi eri tavalla, ja monilla varsinaiset kivuliaat supistukset, joilla on selvä alku ja loppu, tulevat vasta synnärillä.

Taas kiukuttaa ja itkettää. Olen niin kateellinen tuolle miehelle noista unenlahjoista. Se ei ikinä herää, kun lapset tulee viereen. Tai sit se ei vaan viitsi välittää. Ja kun se ei vaivaudu, niin munhan se on sitten herättävä. Viime yönäkin heräsin monta kertaa enkä meinannu unta saada uudestaan, ku yks vaan kuorsaa. Sit kun oisin nukahtanu, ni lapset kampeaa viereen. Päiväunistakaan tuu tänään mitään, ku pitäs yksille synttäreille mennä... Tekis kyllä mieli jäädä kotiin.

Nii... ja nytkin se jäi makaamaan tonne sänkyyn... Eli minä joudun taas kerran laittamaan koko pesueelle aamupalan... Prkl!!

Joo sori, en linkannut kun kännykän selain toimii tosi raivostuttavasti, mut google taitaa löytää aika hyvin.

Unta puoli viideltä ja heräsin vähän ennen ysiä totaalisesti äänen vieneeseen kurkkukipuun. Royal!

Kyllä v.uttaa kun mies laittaa villajuttuja tavallisella ohjelmalla pesuun, vaikka sen pitäs olla melko yksinkertasta sellasen pesukoneen kanssa missä suomeksi lukee erikseen ohjelma "villapesu". Mut mä oon tyhmä kun valitan tuollasista turhista asioista, kuulema. Että ei noilla jutuilla niin väliä ole.

Se täytyy kyllä myöntää et lähiaikoina on aika herkästi ruvennu monet jutut ärsyttää ja tulee kauhee kiukku hetkeks päälle... Ihanku aikanaan kun söi pillereitä!

Onks tää näitä loppuraskauden juttuja kun useampaa meistä taitaa ottaa päähän moni asia. Mie oon nyt niin hermona taas! Ei kiinnosta oikeastaan mikään muu kuin että Tonttu syntyisi

Että voi olla raivostuttavaa kun miehellä on flunssa! :mad: Pikkasen nenä tukossa ja kurkku käheä,niin johan on maailmankirjat sekasin. Mitään ei kuulemma pysty tekeen muuta kuin makaan,on kuulemma kaamea olo. Kaikesta pitää kitistä ja valittaa ja kiukutella mulle. Sit kun se vaan makaa ja kattoo telkkua,niin sit tietty selkä kipee ja paikat jumissa... Vali vali!! Että tänään en sitten saa vaatia hältä mitään ylimäärästä! ÄRRR! SANON MINÄ!

Eilen illalla kaksi kertaa seksiä niin ei mitään supistusta muistuttavaakaa! Mikä hitsin teräsmaha mie oon!

Taas vitutuspäivä. Aamulla pilkoin appelsiinia ja veitsi leikkasi vähän huonosti niin että hedelmä mössääntyi. Kiehahti niin että melkein iskin sen puukon pystyyn leikkuulautaan. Oli pakko ottaa vähän takapakkia kun itsekin melkein pelästyin. Täytyy varmaan ulkoistaa teräaseiden käsittely miehelle tällaisina päivinä.

Mun elämä pyörii pelkästään supistusten ja muiden synnytykseen viittaavien oireiden ympärillä. Mikään ei innosta eikä kiinnosta ja nyt jo kokemuksesta tietää et jos lähtee vaikka kaupoille aikaa (ja rahaa...) tuhlaamaan ni sieltä haluu pois hyvin nopeasti kun noi liitoskivut ja selkäsärky alkaa vaivata suunnilleen jo siinä vaiheessa kun kotioven sulkee.
Autossa on tosi hankala istua!
Minkä ihmeen konstin tohon selkään keksis, ensin mulla autto kylmä ja hieronta, eilen ne alko vaan ärsyttää eikä tuntunu yhtään kivalle. Sauna on auttanu, sekään ei rentouta enää yhtään, päinvastoin meen ihan kramppiin koko kropasta. No, suihku auttaa niin kauan kun siellä on. Kaipa mä lakkaan pohtimasta vesilaskuja ja hengaan siellä sit loputtomasti. Semmosta lämpötyynyjuttua mulla ei oo, joten sitä en oo selkään päässy koittamaan. Se vois kai teoriassa toimia etupuolellakin kun iskee noi alamahasäryt.

Se on kuulkaas hyvä vaan että on adrenaliinia systeemissä sekä äidillä että vauvalla, synnytetään sitten kiukun voimalla. Nyt vaan vituttaa kun ei ole mitään mihin purkaa sitä.

Me käytiin tänään miehen siskolla! Taas sai ajatuksia muualle.
Huomenna menen pojan kanssa käymään omalla siskollain, kotona oleminen ja odottaminen tekee jo miehenkin tuskaiseksi :/

Marisutti tosiaan aamusta, mutta seksi ja muualle lähteminen vaikka väkisin helpotti.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Olin tulossa marisemaan, että eikö joku teistä nyt voisi synnyttää, mutta Ameebapa onkin hoitanut homman kotiin!

Olo on nyt niin tuskanen tämän mahan kanssa, että koitan olla mahdollisimman paljon ajattelematta raskautta ja synnytystä! Niinpä, miten se ny enää on edes mahdollista... Mitenkään ei ole hyvä!

Oon vältellyt foorumilla käyntiä, kun tuntuu ettei pääkoppa kestä raskausjuttuja.:sad001

Huomenna neuvola ja lähete Taysiin. Toivottavasti pääsen pian ja selviää kuinka iso jättiläinen mahassa jo on. Sit se olis käynnistys edessä ja en siihen haluaisi.

Takaisin