Marinaketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla selkeesti hormonit ei tajua mitään itsesuojeluvaistosta; tekee koko ajan mieli seksiä! Ja ei todellakaan ole tikit niin ummessa vielä, että uskaltaisi edes yrittää :sad015.

Mä katoin, että Parasiitti-tickerin kuvassa on hurja jättiläismustekala, mutta se taitaakin olla helistin...

On sillä jo oikeakin nimi, käytetään sitä kotioloissa :). Työnimenä meillä oli parasiitti, ja sekin on vähän jäänyt päälle. Täytyy opetella siitä eroon ennen kuin tyttö alkaa jotain ymmärtää! :wink

MIE EN JAKSA ENÄÄ OLLA RASKAANA. Enenenenen.
Ei saa nukuttuu, koskee lonkkiin ja selkään. asentoo pitää vaihtaa yöllä n. puolen tunnin välein ja se ähräytyminenki sattuu ihan hemmetisti ja onhan se nyt muutenkin mukava keitellä ne aamukahvit 4-5 aikaan kun ei saa nukuttua. Ainii ja sama homma jos yrittää nukkua päikkärit, just kun on nukahtamassa niin alkaa koskee ihan hemmetisti. 1g panadolit on ihan turhia

Jos yrittää kävellä, niin koskee. Supistelee. Tuntuu että tulee kuset housuun justiinsa ja vauvan pää hanurin kautta pihalle. Oonpa sitte sisällä.

Kaikki kiukuttaa. Siis ihan kaikki. En jaksa ketään enkä mitään. En osaa enää käyttäytyä. Sekös vasta kiukuttaaki. Silmät on kohta pysyvästi punaset ku jatkuvaan saapi tihrustaa jotaki.

Kissa on vähän kipeenä, sillä on maha ihan löysällä ja mulla ei tällä hetkellä oo vara viedä sitä mihinkään kalliisiin tutkimuksiin, koska rahatilanne on tiukilla, varsinkin nyt kun alko äitiysloma ja tarttee maksaa kahet lainanlyhennykset yksistä päivärahoista kun eka maksu tulee vasta joskus :mad:
Mutta jos jotain hyvää pitää ettiä niin kissa alko taas syödä, joten josko se siitä tokenis. Katon vielä vkl yli.

Muutenki pitäs ostella vielä vaikka mitä, vaipoista ammeeseen. Mutta mitenpä ostelen kun on rahat tiukilla ja en pysty kävellä kaupoilla. Ehkä joku ne kävis hakemassa mulle sitten kun kelpuutan taas avun.

Sektio pelottaa, en tiedä millä menen sinne ja kenen kanssa.

Lapsen isä vituttaa. Kuka muu jaksaa vuoden suhdetta, jossa vaan tapaillaan? Omaa vikaa tässäkin mutta silti.

Onneks äiti tulee huomenna, jospa se vähän helpottas. Ja se, että vauva liikkuu hyvin, ehkä sillä on kaikki kunnossa vaikka mie olenkii ihan loppu.

Mulla on taas eijaksaeihuvita päivä. Haluis vaan maata ja syödä. Oonkin jo vetäny koko paketillisen (!) kauraleipiä normiruokien ohella. Onneksi tääl ei ny oo mitään makeampia herkkuja paikalla. Täytyy lähettää mies ruokakauppaan, muuten raahaisin sieltä pelkkää jäätelöä ja karkkia.

Sit olo on ihan nuupahtanut. Lenkille hilautumiseen sain maanitella itseäni ihan urakalla, toki noi raekuurotkin iski sit aina just siihen väliin kun melkein olisi voinut vetää lenkkarit jalkaan. Kun sinne ulos pääsin niin askel ei meinannu juuri nousta, olo kuin jollan vyöryvällä perunasäkillä.

Lenkki ei virkistäny yhtään, olo on tukkoinen ja pää tuntuu raskaalta. Väsyttää ihan sikana. Yöllä nukuin sikeästi sen neljä tuntia. Join taas miehen kanssa aamukahvit ja simahdin sitten pariksi tunniksi. Päivällä koitin vielä nukkua vähän lisää mutta haaveilin sen ajan peiton alla vain irtokarkeista ja pysyin hereillä.

Mietin että voisko olla että kroppa kerää energiaa lähestyvää synnytystä varten. Todennäkösempi analyysi olisi ehkä että mua vaan laiskottaa ja vituttaa.

Täällä kanssa uni maistuu kummasti! Ihana lempinimi tuo parasiitti

Miehen eksä se taas viihdyttää: oli sen vuoro järjestää esikoisen kaverisynttärit. No, nyt kun se aikoo ne järjestää (kuukausikaupalla myöhässä), niin jollain hämärällä logiikalla laittaa ne juuri meidän lasketulle ja vänkäsi miehen mukaan järjestelyihin. Mä sanoin kohtuullisen tiukasti, että ANTEEKSI KUINKA, että ei muuten käy. En tod päästä miestä mihinkään synttärilässytyksiin tuossa kohtaa, saa nyt eksä ihan itse hoitaa vuoronsa.

Muoks: kun esikoisen varsinainen syntymäpäivä oli, sai lahjat sekä minulta että mieheltä ja minä leivoin kuppikakkuja synttärikakuksi. Että huomioitu on ja ihan ajallaan.

Arvasin, että jotain tällaista venkoilua se emäntä alkaa keksiä...

Mä oon kans ihan loppu. Väsyttää vaan aamusta iltaan ja nyt mieskin on ihan pirusti töissä että saa viihdyttää lasta ja koiraa aamusta iltaan joka helvetin päivä! Onneks sentään tytär nukkuu nyt suht hyvin nuo yöt niin saa sentään silloin nukkua (mikäli vauva antaa). Just mies oli vappuyön töissä ja nyt se on tänään ja huomenna koko päivät töissä. Sitten on YKSI vapaapäivä ja taas töihin kahdeksi päiväksi/yöksi! MÄ EN ALA!!!

Ja tän pitäis olla joku äitiysLOMA, ja PAH sanon minä! Joka päivä pitää itte tehdä ruoat ja siivota kotia ja käyttää koiraa ja leikittää lasta ja ulkoiluttaa sitäkin ja ja ja ja........ Ja samalla tietty kestää nää raskauden vaivat ja kolotukset! :smiley-angry019

Kirjoitin jo marinani oireita-ketjuun, mutta lyhyesti tännekin. Tappelin siskoni kanssa virtuaalisesti naamakirjan kautta ja nyt harmittaa kun olin ilkeä :sad010Olisin voinut ihan asiallinenkin olla, mut jotenkin hän vaan ärsytti mua tosi suuresti. Ja väsyttää vaikka nukuin. Ja anoppi pyys sinne kahville ja mä en vaan jaksa lähteä kun tiedän, että mua ärsyttää paikan päällä appiukon letkautukset.

Ja koko ajan kaikki kysyy et milloin se syntyy. Multa voi ihan suoraa sitten kysyä eikä missää vitun naamakirjassa perkele. Onneksi anoppi sentään soitti ja kysyi, et miten voit ja kuunteli kun sanoin, et mä tuskin jaksan lähteä mut mies voi ilmoittaa omat suunnitelmansa hälle vielä.

Olen ja muumioidun sohvaan kiinni ja olen entistä selkäkipuisempi tämän jälkeen :sad001

Flunssa tulee - ei tule - tulee - ei tule. Tänään oon taas kipeänä. Mikään ei huvita. Ihan hyvä että mies ei oo kotona kun ei musta ole seuraksi tällaisena, totta puhuen käy sääliksi toista kun joutuu kattelemaan tällasta flegmaattista valasta joka päivä.

Plaah.. Alkaa ärsyttää tää jatkuva vessassa istuminen. Jos ei suoli tyhjene ni sit tyhjenee rakko. Vuoronperään kumpikin. Vois toi pikku heppu jo syntyy josko vähän helpottais oma olo!

Mä niin tiedän mistä puhut Tuhinamurmeli! Mä istuin esikoisesta sen viimeisen kuukauden paskalla ripuloimassa... :confused:

Oon tehny viimeisen kuukauden kanssa samaa. Tää on yhtä vessassa istumista!

Naapurilla on joku remonttireiskaprojekti, joka vaatii seinän poraamista aina viis minuuttia putkeen, sitten vartin tauko, sitten taas poraillaan. Tätä jatkunut nyt koko iltapäivän. En siis nukkunutkaan toisia päiväunia.

Ja vauvan kesähattu, eka asia jonka ostin, on hukassa!

Mun mielestä mun suklaalevyn syöminen kuuluu tänne marinoihin, ahistaa. Piti ottaa vaan pari palaa, niin hups tyhjät fazerin paperit tuossa vieressä nököttää :sad001
Äsken lenkillä varjokuvassa mun perse näytti yhtä isolta ku mahaki. Ei paljo naurattanu.

HKI, piti laittaa "hauska" tosta sun viestistä vaikka aihe ei ollu hauska mut toi flegmaattinen valas... :D
Mä myös oon alkanu säälimään välillä mun miestä, kun tiiän et se haluais tehä mun kanssa kaikkea ja mennä kaikkialle mut mä en vaan jaksa enkä pysty, oon aina melkeen väsyny. Ei sellasen kans oo kiva olla!

Kun on raskaana ja itsetunto horjuu: näin viime yönä unta, että mulle kasvoi pitkät viikset, joita vetelin paniikissa peilin edessä ja mietin "no, meni ne vikatkin naiseuden rippeet"
Sitten leikkasin ne pois ja Itkin.
Kertoo paljon tän hetkisestä olosta!
Tänään oli pakko tilata itelleni jotain kivaa, miettiä kesän tyyliä ja miten se sopii oman tyylin ja kilojen kanssa!

Kaupassa kiva käydä kun naiset ovat näteis kengissään ja hiuksissaan, itelläni kohta kuukauden ollut samat hiton farkut kun ei raaski loppuajalla tilata mitään uutta.
Olo on kuin kulahtaneella matolla, johon voi korkeintaan pyyhkiä jalat.

Onneksi ei kauaa enää!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin