Tänään minua ärsyttää...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiutsi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niinpä... Oon sanonu sille satamiljoonaa kertaa et jos lähtee jonnekkin muualle viettään iltaa esim kaverilta baariin niin ilmottaa mulle... koska tiesin et ku ukko oli eka meidän porukoilla mun veljen kans et siel vanhukset ei oo siihe aikaa enää hereillä. havahduin kattoo kelloo ku toinen puoli sängystä oli tyhjä.
mä oon sellanen ressi erkki... ku ennenku poikaa ees oli niin lähin 6 aikaa hakee ukkoo jo pahimmasta paikasta... talvella pakkasella ojan pohjasta. Niin kuinka ollakkaan siellä ukko nukku mun vanhempien keittiön pöydän alla eikä kukaan voinu ilmottaa mulle mitn. En tie olisko pitäny itkee vai nauraa siinä vaihees ku potkin ukkoo ylös kotio sieltä :D

Joo siis luotan kyllä mieheeni mutta haluan vaan tietää et missä mennään, saan vaan mielenrauhan siitä ettei oo tapahtunut mitään kamalaa ja pystyn jatkaan uniani :)

uskomatonta,meijän naapuri olis ottanu ton meijän ärsyttävän marsun.mies sit sano mulle tyylii et ero tulee jos sen marsun annat.no tosissaahan se ei ollu mut aika perseestä et sen periaate on tärkeempi ku mun stressaaminen.mulla on varmaan "stressihormoonit" taivaassa ja mies vaa jäkättää et mitäs halusit sen marsun,nyt pidät sen.

Hei nyt jäde oikeesti sanot sille miehelles, että jos meinaa ottaa eron tommosen takia niin sitten saa ottaakin vaikka läppä olisikin. Se ei selvästikään nyt vaan tajua kuinka paljon sulla on stressiä siitä marsusta. Jos sinusta tuntuu että olis parempi antaa se itse hankkimas marsu pois niin ehkäpä niin on sitten paras jos tiedät sen helpottavan omaa oloasi. Miehet ei kyllä välillä osaa ajatella ennenkö avaavat sen sanaisen arkkunsa. Huoh.. MIEHET!

Kuulostaa tutulta. Mies aina muutaman oluen juo viikonkoppuna ja sit ne tölkit valtaavat tiskipöydän. Vaikuttaa nappo, et meillä on ihan samanlaiset miehet.

Oota vaan niin kohta mies kertoo jonkun vaatimuksen:grin Meillä mies siivoaa innoissaan vaan silloin kun hänen tarviis päästä jonnekin.

Voi luoja, entinen työkaveri yrittää iskee mua ihan kympillä... Ei vissiin kaikki intiaanit oo kanootissa mukana. :smiley-angry019

vitsi miten onkaa taas läski oloo_O ja huomenna se taaaaaas alkaa....karkkilakko...:rolleyes: miks se onkaa aina huomenna?taidan alottaa klo 22:grin

No tässä samaa murehdin jäde..
Huomenna on lastenvaate kutsut ja leivoin kuppikakuja, lihapasteija pötköjä ja juutsokakkua... Se siitä laihiksesta :grin

Pistä ukkos soittaa sille et jos ei ny ahistelu lopu niin si se pistetää loppuu... En siis tarkota mitn väkivaltaa mut pieni uhkailu yleensä auttaa että tyhmemmätki tajuaa et on pakko lopettaa tollanen ahistelu! :/

Uuh! En aluksi ees huomannu koko Repa-setää :D päivän naurut!!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Ihme kun ylläpito ei oo vielä poistanut ilmotusta :D No saapahan mukulat naureskella kun huomaavat.. Eri asiahan sit on että kuka alaikänen kattelee mökki-ilmotuksia :DD

Takaisin