Äitiyslomatekemistä

-teen äitin kaa super kevätsiivon, johon kuuluu myös pihahommat ja kellarivarasto
-otan kirppispöydän
- hankin loput tarvittavat vauvalle
- nään ihania ystäviä, ehkä jopa matkustan vielä Poriin/Jyväskylään heitä tapaamaan (Tampereelta)
- pidän tyttöjenpäivän yhden ystävän kanssa --> intialaista päähierontaa, shoppailua, hyvä ruoka
- käyn ehkä ottaan ripseni takas, ellen säästä itseäni ristiäisii asti :)
- kaveri värjää vielä kerran vähän vaaleeta raitaa päähän
- käyn käyttää 90e lahjakortin kauneushoitolaan, jalkahoito ja ??
- toivon, että ehdin tekee kaikki nää!

Tietysti myös lepään!
 
- myös täällä loppujen hankintojen tekeminen vauvalle ja niitähän piisaa..:smiley-angelic006
- menen kampaajalle, hemmotteluhoitoon, jonka sain joululahjaksi ja hierojalle
- pesen pienimmät 50 ja 56 senttiset vaatteet vauvalle ja ehkä nämä ekat jopa silitän (en muuten silitä mitään):smiley-chores004
- olen luvannut käydä parilla ystävällä hiukan kauempana
- odottelen vauvakutsuja :grin
- yritän järkätä tyttöjen illan
- lepäilen ja nukun joka päivä päikkärit, koska yöunet on mitä on:sleep002
- vesijuoksen ja yritän käydä pienillä kävelyillä sen minkä selkä kestää
- minusta tulee kummitäti miehen veljen vauvalle :)
- suunnittelen, suunnittelen ja suunnittelen.... ristiäisiä, vauvajuttuja, kummiasioita ym.
 
Muokattu viimeksi:
Alotin tänään tekemään syömisiä pakkaseen, tällä http://www.kinuskikissa.fi/kevainen-minttusuklaakakku.

Leipomisten lisäksi:

-Siivoilen sen mitä jaksan ja pystyn
-Hankin loput vauvajutut
-Teen raskausjoogaa You Tubesta
-Katon koneelta jotain sarjoja/leffoja, ainakin Shark Tank:ia (amerikan versio Leijonan Luolasta)
-Yritän välillä käydä ihmisten ilmoilla kun osuu parempia päiviä voinnin suhteen :)
 
Hyvännäkönen kakku! Mäkin voisin leipoa tänään vaikka korvapuusteja pakkaseen :)
 
Mäkin oon iskeny silmäni tohon pätkiskakkuun. Teen sitä varmaan töihin, sen juustokakun kaveriksi :)
 
Voi ei siitä tuli liian hyvää, ei mee pakkaseen kokonaisena :/ Kun nyt ees osaksi menis!
Arvasin että tää vaara näissä pakkaseen leipomisissa on.
On muuten pieni ero taas tässäkin että kun ei ollu raskaana niin olis helposti voinu leipoa vaikka koko päivän, mut nyt niin yks kakku ja voimat poissa!
 
Meillä ei leipomukset säily pakkasessa.. mies ja mukelot mussuttaa ne sieltä "ettei vaan pilaannu". Pitäis salaa leipoa, mut mites sen tekee, kun ollaan kaikki täs kotona.

En viitti myöskään kiusata itteeni, kun ei saa syödä edes "tavallisia hiilareita" saati sitten nuita herkkumättöjä. Kun eihän sitä leipoessa voi välttää napostelemasta vähän taikinaa ja vähän täytettä ja vähän tuota.. ja nuolasenpa nuo vatkaimet.. jne. :sad010
 
Toi Pätkis-kakku on kyllä niin kielen vievää :D Nopea ja helppo! Muutaman kerran tehnyt!

Hitto, tää laittoi ekat siemenet itämään, keeeeeeevättttt :) Päätin samalla koittaa muutaman pähkinälajin kasvatusta..
Ja ekaa kertaa tän kesän alulla laitan perunat maahan niin, että saadaan oman maan juhannusperunaa :Heartred

Mie oon ollut koko päivän hitaalla, teen kaiken niiiin hitaasti kuin etana. Aamulla tuli polkaistua pyörää 30 min ja tunnin olin kaupoilla, istutin siemenet yms..
Tuolla ois tiskit, mutta tiedättekö - jotenkin niin hyvä ja rauhallinen olo tässä sohvalla että nyt ei malttaisi häsätä mitään muuta kuin olla ja unelmoida.
Aurinko paistaa ikkunasta ja lämmittää, ja ihme ettei mulla ole edes kuuma! :)




Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mäkin leivoin tänään! Porkkanakakun! Sit mä oon ihastunut spelttijauhoihin ja niiden sitkoon, tulee ihania sämpylöitä ruisjauhojen ja pellavansiementen kanssa. Tänään laitan yöksi taikinan tekeytymään jääkaappiin ja aamuksi saa sitten tuoreita sämpylöitä! :)
 
Mie oon tässä lukenu näitä äippälomatekemisiä... aattelitteko levätä ja rentoutua ollenkaan? :D
Siis onhan miullakin suunnitelmia ja juttuja, mitä suunnittelin tekeväni, mutta on kalenteriin ns. merkattu myös rentoutuminen ja lepääminen.
Ja KIIREETTÖMYYS.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Minä ainakin ajattelin makoilla mahani vieressä ja järjestää tasan sen verran tekemistä, etten aivan luudu paikoilleni. Ja tekemisen pitää olla sellaista itseä rentouttavaa (kuten elokuvissa käyminen) ja hidasta (terassilla kahvittelu).

Oi, 7 työpäivää enää!
 
Apuva :confused: Miten te voitte suunnitella kaiken niin kamalan valmiiksi ? :confused::grin Mä taidan olla tosi saamaton kun en osaa aatella näin pitkälle asioita :p
 
Cranberry, mulla ne on kyllä vaan tavotteita et en kyllä yhtää ihmettelis vaikka makaisin vaa sohvalla töllöö tuijottaen ja kirjoja lukien.. :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en viiti asettaa tavoitteitakaan :p Ekan kans oli rankka alku ja nyt ku on ollu jo täs raskaudes nii kauheesti ongelmia niin tuskin se kotona oleminen lähtee helposti käyntii kahen pienen kans. Must tuntuu et tää homma menee nyt ihan sen mukaan miten tuo masu asukki päättää maailmaan tulla :)
 
Ja tosiaan nyt kun en saa mitään tehdä niin mähän vaan makaan siihen asti kun se vauva tulee.. Et en voi edes mitää mukavuuksia suunnitella :sad001
 
Nyt kun sain taas luvan vähän jo tehdäkin jotain, niin aattelin et ennen vaavin syntymää vois pakkaseen leipoo valmiiks jotain herkkuja, jos joku sattuu vahingossa tuleen kylään. Tosin meidän pakastin on tosi pieni et ei sinne hirveitä määriä mahdu. Sit teen vauvalle nuo yhdet housut valmiiks, kun oon saanu jopa jo kankaat leikattua. Haluisin myös tehdä itse kastemekon vauvalle, mut saas nähdä pääsenkö käymää kangaskaupassa ja alotettua ylipäätään, kun meidän kylällä ei oo ollenkaan kangaskauppaa. Sitte olis vielä vähän vauvan vaatteita pestävä ja huoneessa vähän laitettavaa. Niin ja juur ostin pari kerää vauvalankaa, jos niistä kutois/virkkais jotain..

Saa nähdä saanko aikaseks yhtään mitään, kun kroppa kuitenki väsyy nyt tosi herkästi, kun on joutunu niin kauan vaan makaamaan..niin ja antaako selkä myöden, mut kuhan sais ees nuo housut tehtyä loppuun.
 
Pitikin kysyä, että joko kaikki lomailee? Mulla viä päälle 3vk töitä ja niitä riittää. ..
 
Mulla alkaa loma 27.3, mut oon lomaillu tässä jo pari kuukautta sairaslomalla ja töihinhän ei edelleenkään oo asiaa :grin
 
Takaisin
Top