Maaliskuisia mietintöjä

Parasta(samalla myös huonointa) tässä on se, että ite en nää enää kuinka se alapää rehottaa :grin Mut seksielämän ylläpitämiseksi, vaikka ei se siitä oikeesti oo kiinni mut itsevarmuuteeni vuoksi oon kyllä pitänyt alapään trimmattuna. Masua ei saa enää puskettua pois tieltä ni sokkona vedän ja viime kädessä kurkistus vessan peilistä ja miehen arvio lopputuloksesta. On ainakin vielä kelvannut vaikka ei aina ookaan niin tiptop ;)

Mie oon onneks seksin ajaksi sen rehottamisen unohtanu.. Alkuun tuntu vähän liian peikolta seksiä sängen kanssa, mutta kun on pari kertaa seksitty kumpikin puskiemme kanssa niin eipä tuo oo ollu mielen päällä enää. Mut ootan kyllä, et millon pääsen taas leikkuu puuhiin puutarhaani.. :grin Mies ei siis sheivaa iteltään niin sekin on auttanu ottamaan sellasen asenteen, et kun ei tuokaa ni miks periaattees miekään. Vaikka oma haluhan se on ollu sheivata alakerta siistimmäks.. Mut ny on helppo vedota toiseenkin, kun ei ite voi ja lohduttautua sillä :D

Mie haluisin sheivailla, mutta eipä ton mun masun kanssa mitään näe ja eipä meillä hirveästi näiden väsyneiden viikkojen aikana ole ollut seksiä - väkisin ei harrasteta.
Mieskin muuten kerran sheivas mut ;D Se sanoi että sitä ei häiritse, mutta silti sheivas, hhmmm ;)

No, oon sit varmaan sikatyylikäs karvoiltani kun tää masu vihdoin lähtee, vois vaikka värjätä vihreäksi ja istuttaa pääsiäistipuja kauniiseen riviin..? ;D
Karvat on karvoja, ei kai niihin onneks kuole... :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

masun alta ei oikein nää sheivailla... nolottaa ehkä myöntää mutta mies "mielellään" sheivaa miulta...pysyypähän alapää siistinä:oops::oops:

Miu mies ei onneks oo ehottanu moista... Ei kiitos. Jos en ite saa ni ei kyl mieskään koske sheiviin ja pimpsaan yhtäaikaa..

Mä saan vielä jotenkuten sheivattua, jos nostan toisen jalan johonkin korkealle sivuun ja kurkin mahan vierestä. Tuskin onnistuu enää parin viikon päästä. No, en oo asiasta kovin tarkka muutenkaan... nyt vaan karvankasvu on vauhdittunut, joten pehko alkaa nopeasti tuntua oudolta, jos laiminlyön ajelemisen kokonaan.

Neljän suora, juu tuntuu jo valmiiksi että tulee tupehtumaan kotiin jossei pääse ulkoilemaan kera kersojen ja vaunujen edes jossain vaiheessa viikkoa! Nykyään kun käydään esikon kanssa päivittäin ja se jos mikä virkistää niin mieltä kun kehoakin :)
Ja onhan noita tullu tori.filtä bongailtua, mutta vielä ei oikein ole hinnoiltaan passeleita kohdalle nasahtanut, mutta josko jossain vaiheessa. Toivossa hyvä elää :D

Kamalaa kyllä varmaan joidenkin korvaan kun tuleva kahden pienen äiti pelkää tulevaa arkea, mutta jostain se tuolta kumpuaa se pieni tutina. Kyllä varmaan ajan kanssa sitten ainakin helpottaa kun pääsee arjessa taas jonkinlaiseen sykliin myös kahden pienen kanssa yhden sijaan :)
Ja onhan täällä sitten jo konkari äitejä, joilta voi vinkkiä vähän kysäistä jos probleemaa tulee ;)

mua hävetti yks päivä ku kävin viel uimassa, en honannu kuinka kapee haarakiila mun uudessa uikkarissa olikaan :eek: vasta uinnin jälkeen suihkutilojen peilistä näin, että kappas, melkonen Anita Hirvonenhan se siellä!!!!! sit oli kotona pakko istuu lattialle kokovartalopeilin eteen ja sheivailla pahimmat sivuilta pois :oops: sillai onnistu yllättävän hyvin.... nyt en oo vähään aikaan kokeillu, ku ei sitä kukaan kattele enää, ku en kerta uimaankaan enää pääse :wink

mä löysin tuplarattaat FB-kirpparilta 20€..... lähinnä ihan vaan sellaset matkarattaat tyyliltään niin oon ajatellu, et jos löytäis viel sen sisaruspenkin minkä sais ihan vaunuihin kiinnitettyä...... mut menee nuokin pahimmassa hädässä...

Mä en yleensä jaksa siistiä puskaani muuten kuin uimahalliin. Nyt on ollut pakko, että saavat ultrattua tuota vauvan päätä paremmin. Tänäänkin ultra-anturi oli häpyluun päällä ja nivusessa, kun vauva on todella alhaalla päänsä kanssa. Lääkäri uhkaili sillä vaginasauvalla vauvaa, jos ei onnistuisi muuten kuin alakautta se pään kuvaaminen. Tuntuu ja sattuu nuo ultrat, kun se on niin hankalaa, mut pakko kestää, jotta saadaan vauvasta tarvittavat tiedot mitattua. Mutta tunteroinen siinä taas vierähti selällään anturi kipiää häpyluuta kalvamassa..

Peilin kanssa onnistuu hyvin tuo puskan muotoilu.

Ei onnistu miulla ees peilin kanssakaa... No kesäl sitten. Tai siis mahdollisimman pian synnytyksen jälkee :)

Mä vedän sokkona ja näppituntumalla. En tosin jaksa kovin usein sheivailla, lähinnä jos on ultra tms. tiedossa. Miestä ei karvat niinkään haittaa.

Tehdään teille muille näillä viikoilla ultraus alakautta? Miulta katottaa mahan päältä, mut kohdunsuun tilanne on tehty alakaut, mut siin ei pitkää kyl oo nokka tuhissu, en oo senkää takii sheivannu..

Mä en oikeen jaksa siistiä omaa puutarhaani, kun miehellä mielenkiinto muutenkin raskauskehoon kateissa (evil circle..), mutta ihan tässä nyt inspiroitui..ehkä mä yllätän sen komealla parturoinnilla!
mua ei karvat haittaa, mieskin sais olla vaikka karvainen apina mun mielestä, mutta se taas tykkää sileästä..näin ne vastakohdat täydentää toisiaan:wink

Tehdään teille muille näillä viikoilla ultraus alakautta? Miulta katottaa mahan päältä, mut kohdunsuun tilanne on tehty alakaut, mut siin ei pitkää kyl oo nokka tuhissu, en oo senkää takii sheivannu..
Mulla katottiin viime viikolla ultra sekä alakautta että mahan päältä. Istukan paikan varmennus katottiin ilmeisesti alhaalta. En mä tiiä, mä oon jotenki niin ujo karvojeni kans et tykkään olla "siistitty" jos joku haluaa sinne tiirailla. :D

Mua taas on nolottanut hirveesti mennä vaikka gynelle brassin jäljiltä. Ja joskus oon hyvissä ajoin varattuja gyne-käyntejä ennen antanu karvojen sen takia kasvaa.

Sukupolvien eroa kenties :) Kun kymmenen vuotta sitten se brassi oli ihan uus juttu vasta, tai ainakin olin kaveripiirissäni eka joka ilmesty juhannussaunaan ilman karvoja.

Nyt on majava saanu pitää turkkinsa. Sheivailu ei oo mun juttu, itse en yllä vahaamaan ja en todellakaan lähde tän mahan kanssa vahattavaksi. Ja tekis varmaan erilailla kipeetäkin kun on kaikkee alakerran pingotusta jo valmiiksi.

Mun mies ei pidä sängestä, joten hänen takiaan pitäs olla luomua.

Mä luulen et jatkossa mulla joutuu sauvaultraamaan, jos tuolla masuanturilla ei päästä tarpeeksi hyvään kulmaan. Mut sauvaa varten en ala sheivailee. Mulla tuo karvoitus nousee niin ylös, et paremman näkymän saavat, kun ei oo napaan asti karvoja.

Enkä synnytyksiin ole ensimmäisen jälkeen enää puskaa siistinyt- jos nyt sitten ollut karmein heidän ikinä näkemänsä alapää, niin onko sillä väliä? siinä tuntuu niin toisarvoiselta se karvojen pituus- eikä alapäätä nyt kuviin asti päästetä kuitenkaan:grin..olkoot sitten vaikka kätilöiden painajaisissalaughing7, kukaan ei kuitenkaan vielä ole näystä oksentanut.

Takaisin