Tänään olen onnellinen siitä...

No eiiiii, kun sit kun kaikki alkaa synnyttään, niin kellään ei oo enää aikaa lätistä täällä! Mä oikeesti vähän suren jo sitä kun foorumi hiljenee, kun kaikki vaan istuu kaalinlehdet tisseissä ja hemapat housuissa ja sompailee vaatteidenvaihdon ja pyllynpesun väliä.

Mä en ainakaan oo katoomassa mihinkään! Synnyttäisinkin varmaan puhelin kädessä jos sais :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Vielä jos laittais livevideoo salista, niin ei kukaan jää mistään paitsi:grin

Voi olla muut kuin foorumipäivitykset mielessä siinä tilanteessa. Mun ainakin täytyy pitää miestä käsistä ja huolehtia, ettei se vilkuile jalkopäähän. Haluan seksiä vielä toukokuun jälkeenkin!

Mä oon sanonu miehelle että jos joudun synnyttään alateitse niin sen tärkein tehtävä on pitää musta kii ja käskee mua olemaan hiljaa. :D Oon kans hyvin tiukasti sanonu et haaroihin ei kurkita!

Ja ennen kuin karkaa aivan levottomaksi: oon todella überonnellinen siitä, että nukuin viime yönä! Ei särkenyt selkää, en herännyt pissalle, mies ei kuorsannut. Unentulo kesti aika pitkään, mutta maltoin odottaa rauhallisesti, koska tiesin olevani tilastojen valossa tosi väsynyt.

. Hymykuoppa: Mie oon taas varotellu miestä, että ei saa loukkaantuu jos jotai sammakoita päästän suustani, et ne on vaa mua itteeni helpottamaan. :grin On nimittäi villiveikkaus, etten hirmu hiljaa ole!

Meidän 1v on parina päivänä alkanut kävellä useampia askelia ja vähän pitempiä matkoja. Mietin jo, ettei se kävely ala kiinnostaa ensinkään, vaikka painelee jo taaperokärrin kanssa kovaa kyytiä. Ei mee kuin pari viikkoa, niin konttiminen on mennyttä aikaa.

Mua kans jännittää miten se karjuminen tuli viimeksi niin luonnostaan, sattui vaan niiiiin tajuttomasti ja samalla ensikertalaisena yksinsynnyttäjänä purin jännitystä? Kauniissa tv-sarjoissa nainen vähän ähisee lapsen pihalle, todellisuudessa en ole kuullut keltään alakautta synnyttäneeltä "en edes huutanut", mutta on sekin kai mahdollista, jos on vauvablogeihin uskominen :D
Onneksi en ole koskaan haaveillut mistään synnytyksen kuvaamisesta, mua ei nimittäin sais ekan synnytyksen jälkeen synnyttämään videokameran edessä, se karjuminen on jäänyt ikuisesti mieleen kun en enää kuulostanut ihmiseltäkään siinä ponnistaessa :'D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä ajattelen tosta synnytyksessä karjumisesta vähän samalla tavalla kun salilla karjumisesta vaikka kipu varmasti onkin ihan eri luokkaa. Mutta siis ohjaan sen energian mieluummin siihen keskittymiseen ja ponnistamiseen kun hukkaan sitä karjumiseen. Mä en vaan oo mikään karjuja.

Niinhän ne sanoo, että energiaa menee hukkaan siihen huutamiseen, mutta kyllä mä ainakin taisin huutaa ja kirotakin viimeksi. Tosin onneksi en kovin tarkkaan muista kaikkea :angel5

Takaisin