Tänään olen onnellinen siitä...

Ostin eile itselleni Täydelliset naiset ykköstuottiksen, pääsen aamupäivisin sitä tölläilee, kun mies tekee graduaan. :)

Käytiin hakee eile uus peili (ko anoppi sen entisen muutossa hajotti) ja nameja ja mies teki illalla mokkapalaa! :)

Leivoin porkkanakakkua ja koko asunto tuoksuu ihanalle!! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Siivottiin vähän taas ja saatiin kämppää järjestykseen. Jes. Nyt pääsee vaatekaapille ilman että tarttee siirtää kolmea laatikkoa. Eikä tarvii väistellä asioita. Ihanaa.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Jomsuli mulla on viimeaikoina ollu vähän sama fiilis :D

Nyt on käyny vikat pakolliset vieraat täällä! Ihanaa oli ku kävivät! Mut ihanaa olla kyllä taas omas rauhassa... On tää kestittäminen melkosen rankkaa..

Huomenna on lomapäivä! Että mä olin fiksu kun otin pari maanantaita lomaa et saa muutaman lyhyemmän viikon vielä ennen äippistä! 5 viikkoa enää töitä!!! Jeeee!!!! Ja mulla on maailman paras ja ihanin ja huumorintajuisin tytär <3

Mullakin on huomenna vapaa. Eikä muuten harmita yhtään :wink

Mä otan kanssa vielä ainakin yhden lomapäivän vikalle täydelle työviikolle mutta ens viikon jälkeen aattelin koittaa sinnitellä ihan täyden työviikon. Mut siis, kääk, kolme työviikkoa ja kaks hassua päivää enää!!

Uudet raidat päässä, hiki lähti virtaamaan tänään (ihan vaan kun seisoin) eli aineenvaihduntalukko tais aueta?!?, saan äitini psykiatrille monen vuoden taistelun jälkeen, ja olen sitten pari ekaa kertaa ainakin niissä istunnoissa mukana mihin en olisi ollut valmis vielä puoli vuotta sitten!
Onhan tässä yhdelle päivälle kivasti :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Supernatural-sunnuntai <3
...ajattelin ottaa tavaks! Kyllä on kivaa kun on näin helppoo tulla hyvälle tuulelle. Ei vaadita kun rakkaan kainalo ja sopivasti yliluonnollista toimintaa :) I'm happy!

Mulla on vaan niiiin paras mies :') Välillä sitä miettii onko itse edes hänelle samanarvoinen.. Mutta kyllä se aina kehuu takas ja arvostaa mun tekemisiä ja kaikkea <3
Olen niin onnekas että ihan itkettää!

Kävin tänään kirurgilla ja pääsin tosta mun suonikohjusta vihdoinkin leikkausjonoon (yritin jo v.2010, mutten päässyt)!
Parempi kun kestäis vielä 6 kk vähintään kunnes pääsen pöydälle, kuulemma ovat just sen 6 kk ne jonot..
Mieluiten sitten menisin kun imetys päättyy, viimeksi imetin 9 kk, nytkin se on mun yläraja kun en tykkää vanhempaa imettää.. :)

Mitkäs kriteerit kohjuleikkaukseen pääsemiseen on? Kivut?
Mulla menee möhelöinen suoni toisessa jalassa jo pitkälle reiteen asti, mutta tällä hetkellä vaiva on lähinnä kosmeettinen. Satunnaisesti tuo kutisee tai tuntuu pakottavalta, muttei ole varsinaisesti kipeä.

Joskus jo katselin että esim. vaahdotus ei omaisuuksia maksaisi yksityisellä, mutta en tiedä onko se kovin tehokas hoitokeino.

Kyllä, pitää olla kipeä, turvonnut ja kokoajan kasvava..
Lisäksi oma suonikohjujalka ei kestänyt työpäivän päätteeksi enää juoksemista (siis jo vähän ennen raskautta oireili)..
Aiemmin kun kävin sen olisi kai sitten pitänyt olla yhtä iso kuin nyt, sekä sanoin lääkärille etten voi tehdä kolmatta lasta näiden suonien kanssa, kun hyvä ettei räjähdä nyt toisestakin.. :/

Kävimpä vaa'alla! Näytti 83,5kg ja neuvolassa viimeksi näytti 82,3 eli 1,2kg ois tullu painoa vaan 18päivässä. Eli 60g/pvä ja viikkoon se tekee siis 466g. Eli siis painon nousu ois hidastunut siitä 600-800g/vko noususta!!! :)

Sain vauvanvaatteet järjesteltyä ja selvispä siinä samalla että saan vielä ostaa muutaman 56 senttisen bodyn kun niitä yllättäen puuttukin vielä :) Jee, shoppailemaan!

Takaisin