Tänään olen onnellinen siitä...

Tänään näin töissä ihmisiä, joita nään satunnaisesti, viimeksi loppusyksyllä. Niiden mielestä olin naamasta hoikistuneen näköinen. Tälleen melkein 15 kiloa puolessa vuodessa lihonneena moinen kommentti hiveli itsetuntoa vaikka en tiedä kuinka vahvalla pohjalla arvio oli :grin

Mulla on sellainen kaksari, että varmaan tukehdun kohta siihen! ;) Hyvä että joku näyttää hoikemmalta! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mullakin alkuraskaudessa kasvot kapeni, posket meni oikein lommolle! Mutta nyt musta on tullu oikein pullaposki :D Välillä ei meinaa itekään tunnistaa itteään peilistä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hyvin nukuttu yö takana! Tänään mies vie mut syömään :) <3
Ja iihhhh! Tulispa se kesä jo, katselen pihalle toiveikkaana joka aamu ja suunnittelen mitä kukkia laitan minnekin.. Houkuttaisi ostaa uudet puutarhakalusteet, mutta ne ostetaan vasta sitten sinne omaan kotiin, ne kalliimmat ja hienommat ;)

Hyvää naistenpäivää täältäkin! :flower

Mieskin muisti jopa toivottaa. Olin kyllä pedannut asian mainitsemasta asiasta tyttärelleen, joka muisti muistuttaa asiasta aika säännöllisesti :grin

Eipä tullu naistenpäivän kunniaks aamiaista sänkyyn kun tossa se mies vielä tuhisee. Ei sitä raaski herättää kun tänään on taas yöllä töitä. Mutta musta on kyllä ihanaa herätä tollasen ison, lämpimän ja turvallisen tuhisijan vierestä joka aamu. Ehkä mä teenkin meille yhteisesti aamupalaa sänkyyn! On se vaan niin ihana <3

Aurinko!!! Tehtiin porukalla (mä, mies ja sen muksut) kävelylenkki kauppaan. Sen takia päiväruoka ei ole vieläkään valmis ja koko sakki nälissään. Muttei jaksa murehtia kun toi mollukka vaan jo lämmittää niin ihanasti ja linnut livertää!

Siivottiin koko perhe yhdessä, mies toi kaupasta kukkia <3 Ja kohta syömään :')

Sain vähän vaihtelua kun käytiin isosiskoni synttäreillä ja vein sille lahjaks itse tehdyn mustikka-juustokakun :) Ja samalla näin tietty kummipoikani <3

Mustikka-juustokakku kuulostaa hyvälle! Ei olisi ohjetta vinkata? :wink (Ihan vaan kun työpaikan kahvipöytään voisi tossa lomien lähestyessä jotain kiikuttaa... :rolleyes: )

Nyt tapahtui kyllä ihme! Kolme vuotta sitten olin saanut hiljattain esikoisen ja elämä oli toipumisineen ja vauvan sydänjuttujen takia ollut rankkaa. Naisten päivänä huomautin miehelle, että olis ollu kiva saada kukkia! Mies tokaisi kylläkin puoliksi vitsillä, "Ne kukat pitää ansaita!". Juu juu, mun mies on kyllä välillä melkoinen sika heittojensa kanssa... Mulla onneks riitti sillä hetkellä vielä huumorintajua ja totesin vaan, että eipä tässä viime aikoina ole tullut mitään tehtyäkään, josta ansaitsisi kukkia.
Äitienpäivä kukat on aina tullut, mutta eilen mies tuli töistä kotiin ruusujen kanssa! Olin ihan puulla päähän lyöty. Avasin paketin, niin kukkien seasta löytyi Tupla king size! Repesin!
Ihana, rakas mies! Harvinaista kohtelua, mikä sit tuntuukin niin hyvältä. Nyt ilmeisesti olin ne sit ansainnu! :grin

Ja siis piti toivottaa hyvää naisten päivää kaikille ihanille toukomammoille! Me kaikki ollaan ruusut ansaittu! :Heartbigred

Osupa sattumalta silmään ihan täydellinen asunto meille! Maanantaina pääsee näyttöön ja toivottavasti saatais se. Meille olis niin kovasti osompi asunto tarpeen kun nykyään asutaan 34,5 neliöisessä pikkuluukussa!

Takaisin