Tänään olen onnellinen siitä...

Jos selviän tästä oksutautivierailusta ilman että itse sairastun siihen! Yleensä oksennan 12 h putkeen :/
Vielä en ole oksentanut! Jee, kohta varmaan sit lentää ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Röppöllä ihana asenne, olen monesti kuullut kuinka isompi perheiset vaan pelkää tulevaa, onhan lapsissa työtä.. :) Mutta miksi sitä lisääntyisi väkisin, kyllä varmasti kaikki haluavat yhtä paljon sen vauvan oli sitten 1 vai 10 ennestään.. :) Moni tuttu on pelotellut "sit ku teitä on 3, huh mitä menoa teillä on!" <----- en ehkä kuvitellutkaan että lapset istuu joka päivä kauniissa rivissä kuin nuket :D

Tää piristää:
ImageUploadedByVau Foorumi1394608170.199703.jpg
Noi on niiiiin ihanan värisiä, en tajua miten mies osaa valita noin kivat kukat <3

Monta kertaa heräät yleensä vessaan? :D Ja mie ku olen ollut pyörryksissä yhdestä kerrasta yössä!
Mut mie kääntelen sit kylkeä sen vessajuoksun edestä!

Mä söin illalla tuoreananasta ja 2 greippiä niin musta tuntu että nousin varmaan tunnin välein vessaan. Ei enää ikinä tollasta iltapalaa!! Mutta olihan se hyvää :D

Sain myytyä esikoisen kengät ja Baby Björnin sitterilelukaaren :D Tunnen olevani hyödyksi kun saan välillä jotain myytyäkin enkä aina vain ostettua ;)

Tänään katteltiin miehen kanssa kun pikkuisen möyrintä näkyi jo selvästi mahan ulkopuoleltakin :Heartred:)

Tulin tänään ihan mielettömän onnelliseks kun huomasin että mittari näyttää pitkästä aikaa +10 astetta! Mä niin odotan että tää talvi olis ohi, tulis kevät ja vauva :)

Törmäsin myös lounasaikaan mieheen kaupungilla ja sain pikaset halit ja pusut ennen kun se palas töihin. Tän päivän yksinäisyys ei oo tuntunu siis ollenkaan niin pahalle kun vois kuvitella!

Kaveri yllätti puhelinsoitolla. Pitkään aikaan ei olla nähty eikä puhuttu, mutta niin vaan taas saatiin jutunjuuresta kiinni ja nauroin ihan vedet silmissä. :laughing025 Nyt sitten vähän kylkeä vihloo, mutta eis en väliä oli se sen arvosta.

Näin ystävää jolla on häät kesällä. Tehtiin kutsuja kolmannen ystävän kanssa joka synnyttää päivänä minä tahansa... :) oli mukava ilta!

Aamulla oli neuvola; kaikki hyvin pikkuisella joka majailee edelleen raivotarjonnassa. Vilkkaasti liikkui kun doppleroitiin :)

30+0 :)

Hyvä päivä!

Huomenna vapaapäivä! Ekan isomman muuttkuorman siirto ja lastaus sekä käynti IKEA:ssa. Superperjantai tulossa!

Tänään sain nukkua SEITSEMÄÄN! :') Aamukin valkeni itselleni ihan erilaisessa olossa: söin hitaasti aamiaisen esikoisen kanssa, näin itseni peilistä (enkä hirviötä, jonka naama roikkuu väsymyksestä), nyt mie istun sohvalla vielä hetken ja sit me lähdetään pihalle!
Jalka ei ole turvoksissa enää, jeeeeeee <3 Kyllä sitä voi olla onnellinen kun saa nukkua pidempään! :D

Takaisin