Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nii ja apteekista taitaa saada myös, ei muuta ku hintoja vertailemaan ja karkottamaan paha olo :)Kiitti vinkistä. Täytyy varmaan käydä ostamassa sellainen ja testata. :)
Minä olen aiemmin harrastanut epäsäännöllinen säännöllisesti liikuntaa. Kävin vähintään kaks kertaa viikossa salilla ja lisäksi bodypumpissa ja zumbassa. Viime viikolla me käytiin vielä uimassakin. No, nyt ei voi kylläkään noista ajatellakaan.harmittaa niin vietävästi, kun tämän olon takia on ihan poikki.
Täytyy vain toivoa, että tämä menisi nopeasti ohi. Tosin jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, tämä pahenee ennen kuin paranee. :/
mutta mut tekee jotenkin alakuloiseksi se ns. keksenmenon pelolla ja uhalla mässäily täällä. Niinkun sanoin ymmärrän ja tiedän että se on kova paikka sen kokeneille mutta voin kertoa myös asian karun puolen.. teen töitä vaikeasti kehitysvammaisten kanssa ja monet vanhemmat ovat sanoneet että niin paljon iloa mutta myös se toinen puoli, miksi ei luonto korjannut pois? Eli sitä tarkoitin että luonto hoitaa asiat omalla tavallaan.. 

kyllä varmasti voi stressitila vaikuttaa noin! Itelläni ekassa raskaudessa isäntä lähti 10 päiväksi reissuun ja minulla supisteli kipeästi koko sen ajan. Sain myös ilmeisesti stressillä käynnistettyä synnytyksenkin sillä illalla käytiin synnärillä näyttäytymässä lapsivesiepäilyn takia ja aamuksi sovittiin käynnistys. Pelkäsin käynnistystä niiiin paljon et synnytys käynnistyi luonnollisesti matkalla sairaalaan...Tuo on totta, että ei kaikkea vaan voi eikä tarvitse kontrolloida. Luonto hoitaa asiat ja siitä pitäisi tavallaan olla kiitollinen, jottei joutuisi myöhemmin vaikeiden päätösten eteen.
Eikä ne varhaisultrat mitään auta, sillä vaikka sykkeen löydyttyä keskenmenon mahdollisuus on erittäin pieni, voi se silti tapahtua (kuten täällä, 2 päivää ultran jälkeen...). Menen kuitenkin taas, koska viimeksi se oli niin edullista (69 €) ja haluan nähdä mitä siellä on. Uskon, että jos jotain löytyy oikealta paikalta, se myös tällä kertaa pysyy siellä.
Tuossa kun veronicat sanoit, että koitat luoda stressitöntä ja iloista kasvuaikaa, niin ajattelin tuoda esille mieltä painaneen asian edelliseen keskenmenneeseen raskauteen liittyen. Meillä kuoli kissa (jäi auton alle), kun olin rv 5-6 paikkeilla. Tulin tapauksesta todella surulliseksi enkä osannut iloita raskaudesta ollenkaan. Siis en ollenkaan, koko raskaus tuntui ihan mitättömältä ja melkein olisin voinut vaihtaa raskauden siihen kissaan. (!) Ja siis raskaus oli todella odotettu ja toivottu. Haimme uuden pennun toiselle kissalle kaveriksi pian sen jälkeen ja mielialani koheni, mutta kesken meni. Niin olen ajatellut, että voiko tuollainen stressitila ja ajatukset vaikuttaa jotenkin...? Hormonitoimintaan, kehitykseen tms.?
No, joka tapauksessa, nyt raskaus on vielä iloisempi ja toivotumpi asia kuin viimeksi enkä osaa kuvitella, että tällä kertaa vastaava tapahtuma voisi saada minua noin tolaltaan. Ja muutenkin nyt on vahvempi usko siihen, että kyllä kaikki hyvin menee ja kyydissä pysyy. :) Murehditaan vasta sitten jos on aihetta siihen. Meille tulee vauva. <3
Mä nyt täällä laittelen innostunutta viestiä heti em keskustelun jälkee :D Toivon myös että meillä kaikilla menee hyvin ja uskotaa kaikki yhdessä parasta!!
Meillä oli tänää eka äitiysneuvola ja heti iski todelliseks että oon tosiaan raskaana! Oli niin hassua ku he puhuivat miehestäni "isä" nimekkeellä, automaattisesti hymyilin aina niissä tilanteissa
Oon ehkä tätä päivää enne vaa murehtinu ja jotenki ollu surulline, ehkä just pelkäsinn että vauva rajottaa liikaa omaa elämää. Mutta nyt oon niin onnellinen ja iloinen, en malta oottaa että voin kertoo kaikille!
Tässä illalla vielä kateltii kunnolla kaikki mahdolliset materiaalit ja perehdyttii asiaan. Ollaan kyllä molemmat tosi innoissamme![]()