Täällä on ollu nyt parisen viikkoa repäisykipuja... Jos esim. sohvalta nousee tai tekee muita äkkinäisiä liikkeitä, niin joutuu kyllä huutamaan. Täällä vielä flunssa vaivannu kohta viikon, ja aivastaminen se vasta kutaa tekeekin :/ Jääkaappi ja lavuaari haisee, kummassakaan ei oikeesti pitäs olla mitään haisevaa, kun oon miehen laittanu ne jo kertaalleen kuuraamaan ja mies ei niissä haista mitään.. Kahvi taas on toistaseksi vaan tuoksunut, mikä on aika ihmeellistä edelliseen raskauteen verrattuna..
Lisäksi yhden päivän herkku on seuraavan päivän ällötys, joka päivä pitäis olla uusi ruoka, edellisen päivän ruoat ällöttää, ja luultavasti se on myös syynä siihen, että jääkaappi muka haisee. Ärsyttävää, kun oon tottunut tekemään sellasen satsin ruokaa, että siitä syö sen 2 pvää.. Eihän tähän ällötyslistaan oo tullutkaan vasta kuin jauhelihakastike, nakkikeitto, lihakastike, punajuuret, mikrohampparit, juustonaksut, pinaattiletut, pastasalaatti, makaronilaatikko, bataattikeitto ja mitähän muuta sitä onkaan tullu syötyä viimisen parin viikon aikana.. Huomisesta lähtien tuskin menee alas enää kanakaan... Esikoisesta oli ihan sama juttu, ja alkoi lopulta olla pikkasen vaikeuksia keksiä, mitähän sitä tänään syötäisiin..
Lisäksi plussasta lähtien oon heränny joka yö n. 4-5h unien jälkeen saamatta enää unta. Pikkasen alkaa olla nuutunu olo, mutta onneks päivisin oon pystynyt vähän univelkoja kuittaamaan.