Burana onkin sitten toinen, mitä ei suositella raskaana ollessa. Se on vaan ollut ainoa, joka minulla oikeasti auttaa kovaan migreenikohtaukseen - Panadol on ihan yhtä tyhjän päälle, mutta en ole toisaalta kokenut tarpeelliseksi pyytää lääkäriltä migreenille erillistä reseptiä, kun reipas satsi Buranaa on niin hyvin toiminut tähän asti.
Nuo migreenilääkkeetkin vaan on sellaista myrkkyä, ettei mulle ainakaan lääkäri löytänyt yhtäkään, joka kävisi raskausaikana, kun alku vuodesta pyysin valmiiksi reseptiä sellaisille, mitkä käy.

Tai siis kaikissa "ei suositella", mutta silti paketti jemmassa, jos tarvii, mulla ei välttämättä kohtaus lopu ilman..
Itse yleensä myös ottanut migreenin aikaan ihan kupin kahviakin ja se helpottaa yleensä oloa.
Mutta joo, esikoisen yritysaikaam tuli vierotettua itteni kofeiinista, ja yritän edelleen enimmäkseen välttää. Riitti kertaalleen kahden viikon päänsärky.
Teetä menee ja meinasin yrttiteetäkin juoda, kunhan katson pois lakritsit ja vadelmanlehdet niistä.
Aika maalaisjärjellä meinasin mennä, välttelen aika paljon, mutta jotain silloin tällöin sallin.
Just tuo, että maksapihviä en tilaa, mutta maksamakkaraa syön välillä, jos tekee mieli.
Meinasin raa'at kalat vältellä, samoin pastöroimattomat maitotuotteet kypsentämättä.
Salmiakki ja laku tekee tiukkaa (varsinkin kun just kerkesin lakupussin ostaa kaappiin), mutta ehkä hankin glykyrritsiini vapaata salmiakkia vielä.
Siemeniä en meinannut itse käyttää, mutta en välttele, jos leivässä niitä on.
Nää ne tais itelle suurimmat ongelmat olla silloin muutama vuosi sitten.