Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MeillĂ€ oli kp8 suojaamatonta seksiĂ€ ihan loppuun asti, vaikka NaturalCycles antoi jo punaista pĂ€ivÀÀ (mulla se on vielĂ€ ehkĂ€isyasetuksella). Sit vĂ€hĂ€n salaa toivoin ettĂ€ ovis olis ajoissa, ja tulis âvahingossaâ raskaaksi, mutta tĂ€nÀÀn kp11 ja ovulaatiotestit edelleen negaa. EttĂ€ ehkĂ€ turha toivo
Taas pitÀis avata keskustelu miehen kanssa tÀstÀ asiasta⊠Jotenkin oon myös miettinyt koko suhdetta taas yleensÀkin ja ihan hillitön ristiriita tÀn kaiken takia. Rakastan mun puolisoa, ja olisin valmis vielÀ työstÀmÀÀn asioita jos pÀÀstÀÀn tÀstÀ toisesta lapsesta takaisin yhteisymmÀrrykseen, mutta jos ei, niin se saa kyllÀ miettimÀÀn haluanko työstÀÀ muita vaikeita asioita. MeillÀ on kuitenkin vaan yksi elÀmÀ.
Mulla oli sekÀ Mirena ettÀ Dienogest endon hoitoon ennen kuin alettiin yrittÀÀ. Kierukka veks, ja keltsut olin jo lopettanut paria pÀivÀÀ aikaisemmin, kun liuska loppui. KÀsittÀÀkseni heti lopetuksen jÀlkeen on hyvÀ mahdollisuus raskautua, kun oma hormonitoiminta kÀynnistyy.Onko tÀÀllÀ kellÀÀn kokemusta hormonilÀÀkityksen lopetuksessa ja raskautumisesta kun lÀÀkityksen syy on endometrioosioireiden hoito? ItsellÀ on nyt tupla-annos minipillereitÀ pÀivittÀin ja mietin ettÀ mikÀ on hyvÀ tapa lopettaa ja miten maksimoi mahdollisuudet kun pelottaa ettÀ endo rÀjÀhtÀÀ taas jos on pitkÀÀn ilman lÀÀkkeitÀ.

Mulla oikeestaan tÀysin sama tilanne, meni 8mg minipillereinÀ endon hoitoon. MÀ söin ehkÀ kaks pÀivÀÀ yhtÀ pilleriÀ kun laatta oli lopussa ja sit lopetin vaan kylmilteen. Nyt lopetuksesta 2vk, tÀnÀÀn ollut vÀhÀn kipuja, jotka meni kyllÀ ohi. Mulla ei oo vielÀ kierto edes alkanut, oottelen ovista tai menkkoja. Tikuttelen vÀhÀn voinnin mukaan ja nytkun aikaa mennyt pillerien lopetuksesta niin oon tÀssÀ pÀivittÀin, mutta negaa nÀyttÀÀOnko tÀÀllÀ kellÀÀn kokemusta hormonilÀÀkityksen lopetuksessa ja raskautumisesta kun lÀÀkityksen syy on endometrioosioireiden hoito? ItsellÀ on nyt tupla-annos minipillereitÀ pÀivittÀin ja mietin ettÀ mikÀ on hyvÀ tapa lopettaa ja miten maksimoi mahdollisuudet kun pelottaa ettÀ endo rÀjÀhtÀÀ taas jos on pitkÀÀn ilman lÀÀkkeitÀ.
Itse oon testaillut parissa kierrossa kerran pÀivÀssÀ ja joko en ole ovuloinut tai en ole saanut ovista kiinni testillÀ. TÀssÀ kierrossa testasin kp 14 aamun lisÀksi myös illalla ja illan testi olikin yllÀtykseksi positiivinen. Samana aamuna ja seuraavana aamuna testit oli negatiiviset.Testaatteko ovulaatiota kerran vai kaksi vuorokaudessa?
Mulla tuli lÀmpöihin tÀnÀÀn iso dippi, aamun testi oli nega, mutta oikealle munasarjaan kivistelee niin mietin, testaisinko uudelleen..
VÀhÀn jÀnnittÀÀ, sillÀ talletuksia ei pÀÀstÀ tekemÀÀn vielÀ, ettÀ ei tarttis oviksen vielÀ tulla..![]()
Kerran vuorokaudessa siihen asti, ettÀ tulee plussa tai lÀhelle, jonka jÀlkeen plussaan asti kahdesti ja sen kerran, ettÀ nÀkee laskun plussan jÀlkeen.Testaatteko ovulaatiota kerran vai kaksi vuorokaudessa?
Mulla tuli lÀmpöihin tÀnÀÀn iso dippi, aamun testi oli nega, mutta oikealle munasarjaan kivistelee niin mietin, testaisinko uudelleen..
Oon testannut jo muutaman pÀivÀn negaa, otin tÀnÀÀn toisen ja sekin oli nega. Flow ja Oura ennustaa perjantaille, saa nÀhdÀ.Kerran vuorokaudessa siihen asti, ettÀ tulee plussa tai lÀhelle, jonka jÀlkeen plussaan asti kahdesti ja sen kerran, ettÀ nÀkee laskun plussan jÀlkeen.
Jos kivistelee, niin sehÀn voi olla jo ovulaatio, joka ei enÀÀ testissÀ nÀy. YleensÀ plussa 10-30h ennen itse ovulaatiota.
ON;
TÀnÀÀn dpo9, eikÀ kyllÀ mitÀÀn oloja suuntaan tai toiseen. Ainakaan ei ole tiputtelu alkanut vielÀ, mikÀ on nÀhtÀvÀsti jo viime vuonna ollut tÀssÀ vaiheessa kierroissa, joissa raskaus ei ole alkanut.![]()
@Aurinko88 mulla on viime synnytyksen jÀlkeen alkanut menkat silleen ettÀ pÀivÀÀ paria ennen vÀhÀn tiputtelee. Aiemmin ei oo ollut nÀin. Toivon niin ettÀ siellÀ enteilisi kuitenkin raskauttaOnhan joskus harvoin myös kaksi ovista kierrossakin mahdollista
@Olive paljon voimiaOot vielÀ nuori ja sulla aikaa vielÀ vuosia raskaudelle todennÀköisimmin. Ei kannata raskautua kumppanin kaa jonka kaa ei tÀysin hyvÀ ole olla. Rohkea pÀÀtös!