Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä oli kp8 suojaamatonta seksiä ihan loppuun asti, vaikka NaturalCycles antoi jo punaista päivää (mulla se on vielä ehkäisyasetuksella). Sit vähän salaa toivoin että ovis olis ajoissa, ja tulis ”vahingossa” raskaaksi, mutta tänään kp11 ja ovulaatiotestit edelleen negaa. Että ehkä turha toivo
Taas pitäis avata keskustelu miehen kanssa tästä asiasta… Jotenkin oon myös miettinyt koko suhdetta taas yleensäkin ja ihan hillitön ristiriita tän kaiken takia. Rakastan mun puolisoa, ja olisin valmis vielä työstämään asioita jos päästään tästä toisesta lapsesta takaisin yhteisymmärrykseen, mutta jos ei, niin se saa kyllä miettimään haluanko työstää muita vaikeita asioita. Meillä on kuitenkin vaan yksi elämä.
Mulla oli sekä Mirena että Dienogest endon hoitoon ennen kuin alettiin yrittää. Kierukka veks, ja keltsut olin jo lopettanut paria päivää aikaisemmin, kun liuska loppui. Käsittääkseni heti lopetuksen jälkeen on hyvä mahdollisuus raskautua, kun oma hormonitoiminta käynnistyy.Onko täällä kellään kokemusta hormonilääkityksen lopetuksessa ja raskautumisesta kun lääkityksen syy on endometrioosioireiden hoito? Itsellä on nyt tupla-annos minipillereitä päivittäin ja mietin että mikä on hyvä tapa lopettaa ja miten maksimoi mahdollisuudet kun pelottaa että endo räjähtää taas jos on pitkään ilman lääkkeitä.