Eilen miehen kanssa saunassa juteltiin että milloin sitä sitten alkaisi tuota kakkosta tekemään, vaikka tähän asti ei varsinaisesti sitä ole mitenkään ehkäistykään paitsi väsymyksestä johtuvalla seksittömyydellä , niin ruvettiinkin sitten heti hommiin Eli tämä kierto muuttui virallisesti yk 1seksi Sovellus arvioi ovista perjantaille, eikä se varmaan paljoa heitä kun alkanut olla kosteampaa alapäässä. En jaksa nyt heti vielä alkaa testailemaan ovulaatiota, mennään fiiliksen ja noiden arvioiden mukaan tässä alussa.
@Pakkanen Tsemppiä tähän päivään. Pidän kaikkia mahdollisia sormia ja varpaita ristissä.
@Babycrazy En nyt muista (tai jaksa selata taaksepäin) - olitko tikuttanut ovulaation, eli on "varma" dpo 12? Eikös se ole vielä aika aikainen kuukautisten alkamista ajatellen? Ellei sitten ole vähän lyhyempi luteaalivaihe - ja toki voihan se kierto olla vielä sekaisinkin. Toivottavasti tämä pieni vuoto ei ole teillä merkki siitä, että uutta kiertoa kohti oltaisiin menossa.
Itse täällä aaltoilen valtavasti, välillä olen ihan varma että olen raskaana, ja viiden minuutin päästä ihan varma etten ole. Eilen eksyin (hups) vielä kauppareissun aikana Prisman lastenvaateosastolle ja melkein ostin alennuksesta kausivaatteita laskeskellen, minkä kokoiset haalarit pienelle tarvittaisiin jos olisin nyt raskaana... Meinaa mennä ihan laukalle.
@Tuutikintytär ihan tein eilen saman, mutta nettiversiona, selailin ja haaveilin, mitä sitä ostelisi, jos tulisikin positiivinen. Ihan on pää kuin tuuliviiri kun vaihtelee viiden minuutin välein mielialat asiassa Eikös sullakin ollut aika lähellä testailuajankohta, milloin aiot testata? Lähetän täältä kovasti positiivisia ajatuksia sinne päin!
Mulla ovulaatiotesteissä LH-piikki osui 24.6., eli laskeskelin että ovulaatio olisi 25.6. (kp 22, huh kun on keskenmenon jäljiltä horminitoiminta kiemuralla). Kai sitä huomisen testin vielä katsoo, enne kuin heittää pyyhkeen kehään tältä kierrolta. Kuukautisten pitäisi alkaa noin ylihuomenna. Toissapäivänä tosiaan pyyhittäessä jäi vähän väriä paperiin, samoin kuin tänään aamulla, niin sikäli ajattelen että lienee kuitenkin kuukautisten alkusoittoa, eikä kiinnittymisvuotoa