Miks meninkin mainitsemaan eilen, ettei oo mitään testailuoloja vielä? Sen kirjoittamisesta jäi testit mieleen, ja pakkohan se sit oli tänäaamuna testi uittaa ja saada eka nega...
samalla huomasin, et ku oon ostanu noi testit ni luulin et ne on rfsu early testejä, mut ketut. Ihan tavallisia 25 testejä ovat, ja jos oisin sen tienny ni oisin mielummin pistäny vähä lisää rahaa peliin ja ostanu PC testejä ku niistä tiedän varmasti et toimii mulla earlyna. Noi tuli tilattua jostain apteekista muiden tuotteiden mukana, ku osas nettikauppa tarjota niitten alepakettia, rfsu normitestit 12kpl (6x2) jonku n. 7e. Onhan se ihan ok hinta, mut silti, en ois ostanu jos oisin tajunnu ettei ollu se early versio.
Nyt tuskin pystyn olemaan huomenna enää testaamatta ku kerta testiputki on auki, ja pitää varmaan huomenna sit tuhlata se viimeinen pc normi testi mikä tuolta kaapin perältä vielä löytyy. Tänään oletettavasti DPO 9 (ei tikutettu, päätelty oireiden ja edellisten tikutettujen kiertojen perusteella).
samalla huomasin, et ku oon ostanu noi testit ni luulin et ne on rfsu early testejä, mut ketut. Ihan tavallisia 25 testejä ovat, ja jos oisin sen tienny ni oisin mielummin pistäny vähä lisää rahaa peliin ja ostanu PC testejä ku niistä tiedän varmasti et toimii mulla earlyna. Noi tuli tilattua jostain apteekista muiden tuotteiden mukana, ku osas nettikauppa tarjota niitten alepakettia, rfsu normitestit 12kpl (6x2) jonku n. 7e. Onhan se ihan ok hinta, mut silti, en ois ostanu jos oisin tajunnu ettei ollu se early versio.Nyt tuskin pystyn olemaan huomenna enää testaamatta ku kerta testiputki on auki, ja pitää varmaan huomenna sit tuhlata se viimeinen pc normi testi mikä tuolta kaapin perältä vielä löytyy. Tänään oletettavasti DPO 9 (ei tikutettu, päätelty oireiden ja edellisten tikutettujen kiertojen perusteella).
Päivän oirepäivitys: nänneistä tulee vähän (ja siis tosi tosi vähän) epämääräistä valkoista eritettä. Ei ole ikinä ennen tullut, tai en ainakaan ole huomannut sellaista.
Sivuilla kyl lukee tän kohdalla et 25, mut en mä sitä niin tarkasti tullu lukeneeksi silloin, vaikka ois näemmä pitänyt
Jotenkin kerkesin jo ajatella, että nyt olisi plussan vuoro vaan ilmeisesti olin väärässä. huooh..