Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon samaa mieltä. En täysin välttele mitään, paitsi alkoholia ja tupakkatuotteita. Niitä nyt ei muutenkaan enää nykyisin kulu. Muuten olen kaikissa raskauksissani syönyt kaikkea mitä mieli on tehnyt, pienissä määrin.Minä en noita ruoka suosituksia sen enempää lueskele. Maksamakkaraakin syön pienesti jos mieli tekee, ei siitä mitään vaaraa ole. Kyllä ennenvanhaaki tuli ihan terveitä lapsia ja silloin ollut "kiellettyjen" listaa ruoka aineista raskaana. Oon kans sitä mieltä että raskaana ollessa kroppa kyllä kertoo mistä on puutostila, siitä puutostilasta sitten himot lyö päälle. Mulla tehny edellisissä raskauksissa mieli kalaa, salaatteja yms. Omega-3 ja vitamiinitasot ollu epätasapainossa
Sushibuffa, mitä susheja voi syödä? Raaka kala selvä ei, mutta entä esim. Avokadosushit joiden ympärillä yleensä pieni suikale merilevää, onko merilevä ok edes pienissä määrin? Tästä löysin ristiriitaista tietoa. Entä tonnikalatahnasushit?