Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sulla punktio tulossa ensi viikolla?
Mutta se on hyvä, jos tästä eteenpäin lääkkeet ois huomattavan edullisia sitten.
Ja sitten oon alkanut juomaan jo ennakkoon elektrolyyttejä, mietin jos ne auttaisi ehkäisemään hyperiä.
Mun täytyy sanoo, Ninni, että mulle tuli siis niiiiin hyvä fiilis kun luin tän sun viestin eilen! Kunnon valopilkku siinä rämpimisessä.Voi @punktiopikkarit , mä oon tosi pahoillani että että ekä ivf-kierros ei tuonut toivottua tulostaOmasta puolestani oon "iloinen", että mennään sun kanssa nyt lähes päivälleen samaa matkaa, kun mulla alkaa pistelyt tänään, meillä on ultra ensi viikolla samana päivänä, ja molemmille tulee ICSI. Vähän kun oisin mentorin saanut
Mutta tietenkin oikeasti toivoisin, että sun ei tälle kierrokselle olisi tarvinnut enää tulla...
![]()
Ja kiva kuulla jos mun viesti ilahdutti pikkarit! Yhä vaan oon vahvasti samaa mieltä 

Kunhan vaan ei iske kyllästyminen, että malttaa punktion jälkeen sitten urakalla juoda!
Mulla on vähän pieni annos, mutta se varmasti just liittyy PMOS:ään kanssa, eli kaiketi aivan ok.
Oho! Okei! Hyvä kun kävit.Mä kävin nyt @punktiopikkarit suosituksesta hakemassa jo varastoon tuota jarrua, kun siinä on tosiaan niin huono saatavuus. Yhden annoksen onnistuin saada, ja loput tilattiin sitten odottelemaan, että voin viikolla hakea. Tosi hyvä että tuli puheeksi, kun muuten voisi helposti käydä niin että pitäisi pistää mutta ei olisi lääkettä... Jännä miten voikaan olla näin huono lääkesaatavuus osassa, ja vielä Helsingissä![]()
Varmasti tosi helpottavaa kuulla. Paljon onnea
Teidän tilanne on kyllä tosi lupaava
Mites tuoresiirron osalta, onko mitään tuntemuksia? Milloin sulla olikaan testipäivä?