Pikkuviikuna
Vauhtiin päässyt keskustelija
Voi @punktiopikkarit! Oispa se nyt jotain kiinnittymiseen tai yleiseen hoitojen ronkkimiseen liittyvää vuotoa. En vielä menettäisi toivoa, raskauksissakin ymmärtääkseni ihan yleistä että tulee kaikenlaista tuherrusta.
Ja @Miimu_ soittaisin aamulla ivf-hoitajalle ja varmistaisin jos se arveluttaa. Mutta ainakin mulle sanottiin että muutaman päivän voi jotain veristä tihutella punktion jälkeen. Ja jos on rusehtavaa vuotoa niin se kai sit on vanhaa verta, eli ehkä puhdistuu vaan punktiossa tulleet vuodot ulos?
Ja @Miimu_ soittaisin aamulla ivf-hoitajalle ja varmistaisin jos se arveluttaa. Mutta ainakin mulle sanottiin että muutaman päivän voi jotain veristä tihutella punktion jälkeen. Ja jos on rusehtavaa vuotoa niin se kai sit on vanhaa verta, eli ehkä puhdistuu vaan punktiossa tulleet vuodot ulos?
Ja superhienoa että saitte pakkaseenkin, menikö ne sinne siis 3-päiväisinä?
Huomenna alkaa pistelyt. Mulle kans määrättiin kaksi ultraa, se oli jo suunnittelukäynnillä merkinnöissä, että mieluiten kaksi. Voisikohan se johtua PMOS:stä, että haluavat tarkemmin seurata, että mitä lähtee tapahtumaan? Eli mulla eka ultra ensi viikolla, ja toinen + punktio todennäköisesti sitä seuraavalla. Jännittävää!