Kumpare
Vauhtiin päässyt keskustelija
Jotenkin on ollut niin oudot lämmöt tässä alkukierrossa verrattuna aiempiin, että väkisinkin alkaa miettiä kaikkia kauhuskenaarioita.Mutta sähän sait jo aika selkeän ovisplussan. Jos lh on yli 1, niin eikö se ole aika luotettava? Mä melkein luottaisin siihen enemmän kuin lämpöihin.
Mun lh oli hetki sit 0,59 (eli vähän laskenut). Raskaustesti yhä haalea positiivinen.Onhan tää nyt vähän huvittavaa.
En raaskis mennä omakustanteisesti gynelle vielä, kun on niin kallista. Edellinen ja tää kierto on kylläkin olleet poikkeuksellisia, ja mietin nyt syytä... Noi kystat vois olla järkevä selitys. Tähän kiertoon tein myös niin hullun jutun, et mul on mennyt 2 g gelee royalea.Googlen mukaan se vois sekoittaa hormonitoimintaa... Täytyy seurailla tilannetta.
Mulla gelee kyllä vaikutti hormoneihin! Ekassa kierrossa luteaali pidentyi päivällä ja ovis tuli kp12, nyt tokassa kierrossa ovis tuli kp13/14 ja katotaan piteneekö luteaalikin vielä. Ei kyllä tarvis, kun mulla on se nytkin jo 15-16 päivää ja on aina ihan paskaa odottaa niin pitkään menkkojen alkuun varman negan jälkeen.
Kokeile pienentää geleen annosta vaikka 500:aan per päivä, ja kun menkat alkaa niin ala vetää se 1000?