Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomasin eilen iltapäivällä, että testissä oli yhä sen verran hailakka viiva, ettei vuoto sitten vielä alkanutkaan. Tein illalla vielä yhden testin, joka oli kyllä ainakin testiajan puitteissa puhdas nega. Voi siis olla, että vuoto alkaisi tänään. Mielenkiintoista kyllä nähdä minkälainen vuoto on kyseessä, sillä 2 vk sittenhän mä vasta vuosin. Mun lämmöt myös pomppas viimeyönä ylös, ollen 37 °C.View attachment 156436
Hei, nythän tää mun käppyrä näyttää jo vähän järkevämmältä eikä oo enää niin hervottoman erratic, mitä se viime kierrossa oli!FF jopa ihan ite vahvisti oviksenkin ja sain kerrankin tuon punaisen ristikon tuohon. Ja joo, en tiedä mikä aivopieru mulla kävi, aloitin cyclot 2 päivää liian aikaisin.
Noh, ovis ehti varmaan just olla sitä ennen et toivottavasti ei haittaa. Dpo 1 nukuin vain 3h, niin discardasin sen, viime yön taas nukuin melkein puoleen päivään, et en tiiä johtuiko dippi siitä. Sit piinaillaan, vaikeeta on.
@Kumpare Ei hitsi, repesin mielikuvalle, et teet bajamajassa raskaustestiäEi sen puoleen, kyllä niissä on tehty vaikka ja mitä, mut just tää yrittämisen intensiteetti, ei se katso aikaa eikä paikkaa! Mut ihanaa, et oli tulos kummin vaan, niin iloa on luvassa
Ja varmistusvarvit, täältä saa kyllä niin hyviä nimityksiä käyttöön
@Vaaveilija Alkoiko vuoto?![]()
En tiiä voiko sauna tai alkoholi nostaa lämpöä kuinka paljonHuomasin eilen iltapäivällä, että testissä oli yhä sen verran hailakka viiva, ettei vuoto sitten vielä alkanutkaan. Tein illalla vielä yhden testin, joka oli kyllä ainakin testiajan puitteissa puhdas nega. Voi siis olla, että vuoto alkaisi tänään. Mielenkiintoista kyllä nähdä minkälainen vuoto on kyseessä, sillä 2 vk sittenhän mä vasta vuosin. Mun lämmöt myös pomppas viimeyönä ylös, ollen 37 °C.(Myöhemmin aamulla nous vielä vähän lisää.) En tiedä miten ne noin nous... Voiko olla, että illan sauna ja parit saunakaljat nosti noin paljon.
Kroppa on kyllä nyt vähän sekaisin, mutta jännä nähdä miten loppukierto sujuu.
![]()
Minähän tein viime kesänä kemiallisen aikaan bajamajassa raskaustestejä parikin kappaletta. Kyllä niihin vaan se toinenkin viiva piirtyi siellä bajamajassakin.View attachment 156436
Hei, nythän tää mun käppyrä näyttää jo vähän järkevämmältä eikä oo enää niin hervottoman erratic, mitä se viime kierrossa oli!FF jopa ihan ite vahvisti oviksenkin ja sain kerrankin tuon punaisen ristikon tuohon. Ja joo, en tiedä mikä aivopieru mulla kävi, aloitin cyclot 2 päivää liian aikaisin.
Noh, ovis ehti varmaan just olla sitä ennen et toivottavasti ei haittaa. Dpo 1 nukuin vain 3h, niin discardasin sen, viime yön taas nukuin melkein puoleen päivään, et en tiiä johtuiko dippi siitä. Sit piinaillaan, vaikeeta on.
@Kumpare Ei hitsi, repesin mielikuvalle, et teet bajamajassa raskaustestiäEi sen puoleen, kyllä niissä on tehty vaikka ja mitä, mut just tää yrittämisen intensiteetti, ei se katso aikaa eikä paikkaa! Mut ihanaa, et oli tulos kummin vaan, niin iloa on luvassa
Ja varmistusvarvit, täältä saa kyllä niin hyviä nimityksiä käyttöön
@Vaaveilija Alkoiko vuoto?![]()
Toki piirtyy. Lähinnä välillä mietin vain sitä, kun on pitkät jonot ja ihmiset kärsimättömästi odottaa ja joskua huuteekin et koska pääsee vessaan. Se, et jollakkn kestää, voi johtua niin monesta asiastaMinähän tein viime kesänä kemiallisen aikaan bajamajassa raskaustestejä parikin kappaletta. Kyllä niihin vaan se toinenkin viiva piirtyi siellä bajamajassakin.
Heitän vain ajatuksena että jos on sellainen kuorellinen testi niin tekee testin vessassa, laittaa laukkuun ja lukee tuloksen ulkopuolella?Toki piirtyy. Lähinnä välillä mietin vain sitä, kun on pitkät jonot ja ihmiset kärsimättömästi odottaa ja joskua huuteekin et koska pääsee vessaan. Se, et jollakkn kestää, voi johtua niin monesta asiastaJa siis olen sitä mieltä, et kaikille pitäis olla vessarauha.
Siis noin varmaan itse tekisin just, et testi takas kuoreen ja luku vast ulkona. Tietty jos vaarana et joku vaik omasta porukasta näkee (vaik yrittäis jossain laukunpohjalla kurkkia) ni sit vois haluta odottaa bajamajassa.Heitän vain ajatuksena että jos on sellainen kuorellinen testi niin tekee testin vessassa, laittaa laukkuun ja lukee tuloksen ulkopuolella?
Itellä joskus ollut tilanteita että pitänyt julkisessa vessassa poiketa nopeasti tekee testi ja sit oon lukenut tuloksen ulkopuolella samalla kun kipittänyt seuraavaan kohteeseen
Muoks ja samaa mieltä että vessarauha ihmisille, tää oli vain ajatus jos haluaa yrittää nopeammin sisään ja ulos.
Joku lahjakas tekoäly varmaan saisi väännettyä siitä klassikko-uutishaastattelusta vauvapalstaversion:varmaan huomennakin pitää vielä riipaista.
On kyllä jännä. Jos olisi tullut oikeampaan aikaan eikä kp12 niin olisin veikannut kemiallista, mutta tuo ajankohta viittaisi kyllä johonkin muuhun. Olisko sulla mahdollista käydä gynellä?Googletin äsken, että mistä voi johtua väärä positiivinen, ja ilmeisesti esim. munasarjakystat voisi aiheuttaa. (Lh oli premomin mukaan samasta näytteestä 0.84.)
Ihmettelin päivällä ovislimojen tyylistä vuotoa, ja kun muuta vuotoa ei vieläkään kuulunut, niin sen takia tein nuo testit hulluuksissani.
Mutta sähän sait jo aika selkeän ovisplussan. Jos lh on yli 1, niin eikö se ole aika luotettava? Mä melkein luottaisin siihen enemmän kuin lämpöihin.On kyllä jännä. Jos olisi tullut oikeampaan aikaan eikä kp12 niin olisin veikannut kemiallista, mutta tuo ajankohta viittaisi kyllä johonkin muuhun. Olisko sulla mahdollista käydä gynellä?
Mulla lämmöt pomppasi perus follitasolle tuolta kuopasta. Muniksia jomottelee. Merkkasin tälle päivälle nyt ”illness” niin saapa nähdä mihin FF laittaa oviksen vai tuleekohan tästä ovuloimaton kierto. Ei kuitenkaan kuumetta ole vaan kurkku vaan arkana. Ouran oirevahti myös hälyttelee.
View attachment 156471