Suskikitten
Näppärä viestien naputtelija
Omaa napaa: kuvittelin onnistuvani pitämään pään kylmänä tän kierron kunnes kuukautiset alkaa mutta höh kun polttelu alkanut dpo6 menossa
oon tää kyllä pirullista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vau kun räikeä!!Hitsinpimpulat, ei se eilinen ollutkaan huippu. Tällaista en meinaan ole ikinä saanut testiinEi mutta kyllä se mies nyt täytyy hurmata vielä tänäänkin.
Eli onko tänään nyt sitten dpo-1 ja huomenna oletetun oviksen aikaan dpo0. En enää muista![]()
Mulla on ollut anovulatorisissa kierroissa sitä että menkat kestääkin 10 päivää mut on niukat (mun normimenkat on kans runsaat ja kivuliaat ja kestää sen 5 päivää), sitten oli pari viikkoa ilman vuotoja, ja sitten saattoi tulla toinen vuoto muutamaksi päiväksi, ja sitten vasta joskus niiden päättymisen jälkeen keho osasi ovuloida.Kysyn täältä että onko kenelläkään kokemusta että mistä tämmöset oudot menkat voi johtua?mun menkat on aina samanlaiset, kesto 4-5 päivää, ensimmäiset 2 päivää vuotaa kuin seula ja kivut on kovat. Nyt yhtäkkiä alkoi vähän jopa etuajassa menkat ja on ollut ihan täysin kivutonta ja paaaaljon vähemmän vuotaa
kesto myös jo 6 päivää.
Plus mitä muita juttuja siellä voikaan olla.Et oo tehny testiä tänään?Ei ole kyllä vuoto vieläkään alkanut.Epäilen nyt että ovulaation testailut menneet ihan pieleen. Olisi varmaan pitänyt jatkaa testaamista vaikka pari päivää näyttikin haaleampaa kuin yhtenä päivänä.
No ensi kierrolla sitten.
En tehnyt en jotenkin jaksa uskoa mahdollisuuksiin enään. Ja yritän myös suojella itseäni pettymykseltä. Helpompi sitten kun tai jos ja kun vuoto alkaa niin asennoitua siihen.Et oo tehny testiä tänään?
Sama kokemus täällä vuotojen suhteen. Siksi epäilenkin nyt, etten ovuloinut tyhjennyksen jälkeisessä kierrossa, kun menkat oli kevyemmät kuin yleensä, eikä kipujakaan ollut ensimmäisenä päivänä.Mulla on ollut anovulatorisissa kierroissa sitä että menkat kestääkin 10 päivää mut on niukat (mun normimenkat on kans runsaat ja kivuliaat ja kestää sen 5 päivää), sitten oli pari viikkoa ilman vuotoja, ja sitten saattoi tulla toinen vuoto muutamaksi päiväksi, ja sitten vasta joskus niiden päättymisen jälkeen keho osasi ovuloida.
Jos alkaa joka kierrossa tapahtumaan niin kävisin ihmettelemässä kiertoa gynellä! Yleisesti jos ovulaatio tapahtuu, menkat tulee normaalisti, ja jos ei tapahdu, keho voi heitellä jotain välivuotoja. Mulla anovulatoristen kiertojen syy oli PCOS mutta sekin varmasti voi vaihdella.
Tai kerran mulla oli pieni kysta joka vuosi ulos kesken kierron kirkkaana verenä (kysta näkyi ultrassa, ja viikko vuodon jälkeen sitä ei enää näkynyt uudessa ultrauksessa, joten en keksi muutakaan syytä), ei ollut kipuja silloinkaan. Eli sekin on mahdollista!Plus mitä muita juttuja siellä voikaan olla.
Se on tosi paljon! Ihan syystäkin teillä on paha mieli! Harmi kun se iski lomalla, heittää väkisinkin varjoa ajalle, jolloin haluaisi rentoutua ja viettää kivaa aikaa…. Kannattaa varmaan ottaa tuo puheeksi gynellä? Toivottavasti löytyisi ratkaisuTäällä loma tunnelma silmin nähden latistui. Muuttui ihanasta olosta täysin paskaksi.Mieskin ihan maansa myynyt vaikka ei mitään sanonut ole, tuijottaa vaan tyhjyyteen. Itsekkin vaan aamusta asti itkenyt. Ei tässä kyllä mitään positiivista ole. Pakko jotain vikaa olla ja pahasti, ei 4 keskenmennyttä raskautta vaikka niistä 3 kemiallisia ollut, ole normaalia alle 8 kuukauden sisällä varsinkaan.
![]()

No mulle kävi hyvin samalla tavalla, että juuri sen kystan puhkeamisen jälkeen tuli ovis ja elämäni ensimmäinen tärppi tuli juuri siitä oviksesta, puolentoista vuoden yrityksen jälkeen!Sama kokemus täällä vuotojen suhteen. Siksi epäilenkin nyt, etten ovuloinut tyhjennyksen jälkeisessä kierrossa, kun menkat oli kevyemmät kuin yleensä, eikä kipujakaan ollut ensimmäisenä päivänä.
Toivottavasti siellä olis toinen tilanne ja tärppäisi
Fun fact kystiin liittyen: meidän esikoinen sai alkunsa kyllä niin erikoisen sattumuksen kautta. Ovulaatiota edeltävänä vkloppuna vuosin 2 päivää vuolaasti, aivan kuten menkoissa. Pari päivää ennen vuotoa olin niinikään käynyt gynellä, joka ultrasi johtofollin kummassakin muniksessa ja ennusti ovulaatiota viikon sisään. Tuolloin kiertoni heitteli ja oletin kai vaan, että menkat alkoivat ja uusi kierto käynnistyi. Ainoa keksimäni selitys vuodolle on että toinen rakkuloista oli kysta, mikä puhkesi ja toinen ovuloi, josta raskauduin sitten joitain päiviä myöhemmin. Sekin, miten päädyin tekemään nurkissa lojuneen r-testin 2 viikkoa myöhemmin, on jäänyt mysteeriksi. Pikemminkin odotin ovulaatiota tuolloin.Ehkä mua vaan nyppi, kun yksi tikku oli jäänyt käyttämättä
Sitten tämä kesken mennyt kakkonen oli suunnittelematon keissi, joten kokemusta tällaisesta kierrosta, jossa voi todella ajoittaa talletukset yms. ei ole.
Pakko vähän jotain positiivistakin sanoa, hehkuttaa jossain tätä vaikka ei ihan aiheeseen liity. Mies osti mulle sormuksen.Ja ei siis ole kihlasormus. Ennemmin lupaussormus. En muista missä ketjussa puhuin vai puhuinko että ajattelinko vain puhua.... Että lupasi ostaa semmoisen mulle ja on semmoinen lupaus että ollaan yhdessä.
Mutta ihanaa silti kun sano vaan et mennään korukauppaan. Sanoi että valitse jotain. Valitsin korvakorut sitten vihjaili sormuksista ja katselin niitä. Ja sanoi että valitse joku.
Niin se sitten oli se lupaus sormus.
![]()