Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo harmi että aiemmin toiminut systeemi lakannut toimimasta… mittarin käyttö on kyllä yks lisä step muistettavaksiEnnen saanu watchilla hyvää lämpökäyrää mut nyt ollu viimeaikoina siksakkia ja tosi matalalla lämmöt. No koitin aamulla mittarilla suusta niin anto watchin lämpöön +0,64. (En merkannu ff käyrään ettei sotke) Eli täytyy siirtyä mittariin enskierrossatäytyy vaan käydä ostaa tarkempi mittari. Leposykkeen perusteella ovis ollu ja tänään olis dpo5. Ollu aikamoiset jomottelut alavatsalla tänään.
kellon pitäs olla kyllä kunnossa vaikka on jo 2-3v vanha. Mulla apple watch 8. EhkäJoo harmi että aiemmin toiminut systeemi lakannut toimimasta… mittarin käyttö on kyllä yks lisä step muistettavaksi
Oon haaveillut lämmön mittaamisesta jollain laitteella, mutta en oo uskaltanut ostaa kun mun raajat tuntuu olevan aina jäisen kylmät ja en usko että toimisi siks mun kehon kanssa… sen anturan pitäisi olla rintakehällä varmaan että tulisi järkevämpää dataa…
Toki jos se rannekello on aiemmin toiminut ja laitteen iän ei pitäisi olla rikkonut anturia, niin onko sulla jotain muuta muutosta tapahtunut? Esim niskat voi joskus olla niin jumissa ettei veri ees kierrä käsiin. Itsellä tää on todennäköinen syy kylmille käsille… kroonisesti jumiset niskat![]()
Mulla merkkas kyllä. Ei näy dpo tai luteaaliviiva (voi olla omaa osaamattomuutta kans).View attachment 147403
Ovulaatio ilmeisesti tänään tai huomenna, taas alkaa jännitys
Merkkaako FF ovulaatiopäivän vaikka ei ole maksullinen versio enää?