@Malttamaton145 Joo onneksi ei sen epäonnistuneen tallettelun ohella puhuttu asiasta enempää, jos mies olis kans todennut jotain että "no eiköhän se kerta riitä" olisin varmaan räjähtänyt

Yritin olla näyttämättä harmitusta, ettei toiselle tule suorituspaineita, helppohan se mun on huudella kun ei ole mun performanssista kiinni

Mutta onneksi päästään nyt molemmat piinaamaan!
@Islala Tsemppiä sinnekin piinailuun!

En tosiaan tiedä, mitä kauneus keltarauhasen kohdalla merkitsee. Gyne murjaisi vitsin "sisäisestä kauneudesta" siihen perään, eli kai multa nyt löytyy sisäistä kauneutta keltarauhasen muodossa!
@Rollo Tervetuloa mukaan! Onpa komea lämpöjen nousu!
@Suskikitten Sofin testit on mulla tosi haaleita, mutta kyllä sen positiivisen erottaa verrattuna niihin muihin päiviin. Mutta kuulostaa tosiaan siltä että nyt onkin kuumelämmöt ja sen takia ei ovista vielä ole tikussa näkynyt!

Pikaista paranemista!
@Puolikuu Niinpä, nyt on paljon toivoa ilmassa!

Oon niin tyytyväinen kystan lähtöön, tärppäsipä tai ei! Tosin katsotaan sitten uudestaan että mitä mieltä olen menkka-alhon keskellä...

Testasitko vielä uudelleen?

Niin kauan kun ei näy menkkoja, on toivoa!
@Pogo No höh, voi harmi.

Toivon mukaan tyhjennys tulee jouhevasti.
@Ness Tervetuloa takaisin!

Ja onpa ihana kuulla että tällä kertaa inseminaation pitäisi osua järkevään ajankohtaan!

Toivon että pääsette tällä kertaa tositoimiin!
Täällä DPO6 ja ei ainakaan vielä mitään PMS-oireita, ei ole edes samanlaista loputonta nälkää kuin edellisessä luteaalissa missä tuntui että voisi tyhjentää koko jääkaapin ja silti jäisi nälkä.

Kauhean pitkältä tuntuu piinapäivät! Yritän jo etukäteen tsempata itseäni että sekin on voitto jos luteaali pitenee 1-2 päivällä ja vaikka sekään ei toteutuisi, ainakin kysta on poissa!