Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle tuntuu myös että tissit vähän isommat kun normaalisti. Töissä käytettävät liivit tuntuu tosi pienelta.Sanoin jo aikasemmin tänne tissikivusta ja nyt vaan miettiny kauan tää voi tuntua ja kuinka paljon nää voi paisua?Voiko joku kokenut lohduttaa tai pamauttaa tisseistä karun totuuden
Melkein kohta vois itkettää kun naurattaa. On aikasemmin ollu D/E kuppi mutta nyt ei oo kyllä voinu muuta ku urheiluliivejä pitää koko alkuraskauden![]()
Mulla on jo nyt tullut nenän tukkoisuutta taas
Sama oire oli viime raskaudessa ja kesti ihan loppuun asti. Eniten vaivaa öisin, kun makuullaan ollessa menee enemmän tukkoon. Erikoinen oire tämäkin!
Mullakaan ei ollut edellisessä raskaudessa tissikipua. (Siksköhän rinnatkin jäi pieneksiMulla ei oo missään raskauksissa ollut rinnat kipeänä, jännä, kun ilmeisesti hyvin tavallinen oire
Mulla on ihan jäätävä vatsanturvotus.. varmasti vaikuttaa että on jo neljä synnytystä takana niin pompahtaa nopeesti näkyviin.. ja mulla muutenkin sellainen vatsa, että esim menkkojen aikana on myös aika pallo
Eilen ulkoillessa mietin että voi ei jos joku tulee vielä onnittelemaan
Meidän ekaluokkailainen poikakin ilmeisesti kiinnitti asiaan huomiota kun kysyi "pienentyykö vatsa jos tekee vatsalihaksia?" Sanoin että kyllä se vaikuttaa asiaan. "Miksi sä et sitten tee niitä? Siksikö että sinne mahtuisi paremmin vauva?" Selitin ettei se siihen mahtumiseen vaikuta, ja että en vaan oo jaksanut nyt tehdäei siis tiedä raskaudesta! Hän on jo pitemmän aikaa kysellyt meille vauvaa, ja oon vaan sanonut että tuskin tulee tai että ei voi tietää
![]()
) Mulla jäi jotenkin edellisen raskauden jälkeen vatsa pömpöttämään tosi pahasti ja kun lihoin imetyksen loputtua vielä useamman kilon niin varmaan porukka luulee jo nyt että olen ollut koko kevään raskaana.
Viime raskaudessa oli jäätävä turvotus niin varmaan taas näytän kohta isolta pallolta... Nyt on vasta ollut hirveää väsymystä ja kauhea flunssa päällä. Senkin puolesta nenä on varsinkin öisin tukossa.Mulla ei myöskään rinnat oo kasvanut, kuin vasta sitten synnytyksen jälkeen kun maito alkanut nousta. Ja mulla on pienet rinnat niin olisi kyllä ihan kiva jos ne vähän kasvaisMullakaan ei ollut edellisessä raskaudessa tissikipua. (Siksköhän rinnatkin jäi pieneksi) Mulla jäi jotenkin edellisen raskauden jälkeen vatsa pömpöttämään tosi pahasti ja kun lihoin imetyksen loputtua vielä useamman kilon niin varmaan porukka luulee jo nyt että olen ollut koko kevään raskaana.
Viime raskaudessa oli jäätävä turvotus niin varmaan taas näytän kohta isolta pallolta... Nyt on vasta ollut hirveää väsymystä ja kauhea flunssa päällä. Senkin puolesta nenä on varsinkin öisin tukossa.
Sama, ja kun imetyksen loputtua ne vähäisetkin tissit litistyi niin en pistäisi pahaksi, jos ne jo ennakkoon ottaisi vähän kokoa kasvavan mahan vastapainoksi.Mulla ei myöskään rinnat oo kasvanut, kuin vasta sitten synnytyksen jälkeen kun maito alkanut nousta. Ja mulla on pienet rinnat niin olisi kyllä ihan kiva jos ne vähän kasvais![]()
Uskaltaiskohan sanoa, että pahoinvointi on vähän helpottanut? Ainakin sen verran on, että tietysti panikoiduin, että miten voi tuntua jotenkin vähän paremmalta olo ja nyt se sitten huolestuttaa![]()
Mulla on kans pienet rinnat enkä oo niissä nähnyt kuin ehkä nänneissä muutosta. Edellisen raskauden jäljiltä ne ehkä roikkuu vähän eri tavalla, saa nähdä miten nyt.Mulla ei myöskään rinnat oo kasvanut, kuin vasta sitten synnytyksen jälkeen kun maito alkanut nousta. Ja mulla on pienet rinnat niin olisi kyllä ihan kiva jos ne vähän kasvais![]()