Oon tänään monta kertaa mennyt vessaan, kun oon ollut ihan varma että no nyt alkoi tulla verta, mutta onkin onneks ollut joka kerta vaan niin runsaasti kirkasta valkovuotoa 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans kaikki housut puristaa jo! Muistan kyllä, että ekassa raskaudessa piti aika aikasin tilata äitiyshousutIltaa kohden on usein aivan jäätävä turvotus ja tuntuu, että näytän silloin jo selvästi raskaana olevalta. Lisäksi maha ei kestä, että mikään yhtään puristaa. Ainoastaan hetki heräämisen jälkeen on hyvä olo. Huono olo tuntuu voimistuvan aina syömisen jälkeen, varsinkin jos olen syönyt normaalisti, mutta jos syön vähemmän, niin on jatkuva nälkä. Ja jano on jatkuva, ihan kuin olisi reilussa nestehukassa koko aika.![]()
Tänään piti jo aamupalalla avata housun nappi.
en tiedä sit, johtuko siitä kanelipullan makuisesta kauramaidosta vai ylipäätään kahvista 
Ai että, samaistun täysin tuohon kestodarrafiilikseenPientä oiretta on jo ollut ja paljon, ei kuitenkaan mitään erityisen voimakasta. Itselle tullut yllätyksenä, kuinka aikaisin oireet voivat alkaa. Ekana oireena ennen plussaa ja siitä noin viikon tissit olivat turvoksissa ja kipeät, siitä asti arat. Väsyttää, pissattaa, paleltaa, janottaa, nälättää, etoo, närästää, turvottaa, päätä särkee. Vatsa on törkeen turvonnut pallo etenkin iltapäivällä ja kaikkea mukavaa muutosta on vatsan toiminnassa. Välillä on lyhyitä menkkamaisia kipuja alavatsalla. Kokonaisuutena tänhetkinen olo on joku kestodarran ja menkkojen miksaus.![]()
Täällä myös tuo kestodarrafiilis. Siihen lisäksi vielä lamaannuttava väsymys niin tuntuu et oon ihan poissa pelistä ja kevät menee ihan sumussaPientä oiretta on jo ollut ja paljon, ei kuitenkaan mitään erityisen voimakasta. Itselle tullut yllätyksenä, kuinka aikaisin oireet voivat alkaa. Ekana oireena ennen plussaa ja siitä noin viikon tissit olivat turvoksissa ja kipeät, siitä asti arat. Väsyttää, pissattaa, paleltaa, janottaa, nälättää, etoo, närästää, turvottaa, päätä särkee. Vatsa on törkeen turvonnut pallo etenkin iltapäivällä ja kaikkea mukavaa muutosta on vatsan toiminnassa. Välillä on lyhyitä menkkamaisia kipuja alavatsalla. Kokonaisuutena tänhetkinen olo on joku kestodarran ja menkkojen miksaus.![]()
Hyvä, jos kestodarra sanoittaa olotilaa.Täällä myös tuo kestodarrafiilis. Siihen lisäksi vielä lamaannuttava väsymys niin tuntuu et oon ihan poissa pelistä ja kevät menee ihan sumussa![]()