Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@MrsAmyP Selkeä viiva oli jo tuo tikkukin, onnea! :smiling face with heart-eyes:

Täällä pidettiin tosiaan tämä kierto taukoa hoidoista, mutta luomuna ollaan kyllä kierto hyödynnetty. Ovistesti näytti torstaina positiivista niin ovis on nyt varmaan ollut eilen tai tänään. Oireista en ole nyt yhtään osannut päätellä muuta kuin että ennen ovista oli kyllä limat kohdillaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

@MrsAmyP Selkeä viiva oli jo tuo tikkukin, onnea! :smiling face with heart-eyes:

Täällä pidettiin tosiaan tämä kierto taukoa hoidoista, mutta luomuna ollaan kyllä kierto hyödynnetty. Ovistesti näytti torstaina positiivista niin ovis on nyt varmaan ollut eilen tai tänään. Oireista en ole nyt yhtään osannut päätellä muuta kuin että ennen ovista oli kyllä limat kohdillaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Mennään siis samoissa! Ei pahemmin ole uskoa onnistumiseen, mutta tulipahan hyödynnettyä ovis. 😅

@MrsAmyP onnea ja tarrasukkia!

Minä oon pikkuhiljaa alkanut ajattelemaan ettei sekään ole mikään maailmanloppu, jos ei onnistuta toista pyöräyttämään. Saapahan sitten aiemmin sitä omaa aikaa. 😁 Jotenkin tuo ensikäynnin lähestyminen konkretisoi sen ettei olla tässä onnistuttu ja sen ettei välttämättä tosiaan onnistutakaan. Peli ei ole menetetty, mutta en halua muuttua katkeraksi, jos asiat eivät mene suunnitellusti.

Mennään siis samoissa! Ei pahemmin ole uskoa onnistumiseen, mutta tulipahan hyödynnettyä ovis. 😅

Minä oon pikkuhiljaa alkanut ajattelemaan ettei sekään ole mikään maailmanloppu, jos ei onnistuta toista pyöräyttämään. Saapahan sitten aiemmin sitä omaa aikaa. 😁 Jotenkin tuo ensikäynnin lähestyminen konkretisoi sen ettei olla tässä onnistuttu ja sen ettei välttämättä tosiaan onnistutakaan. Peli ei ole menetetty, mutta en halua muuttua katkeraksi, jos asiat eivät mene suunnitellusti.
Sama juttu. Kun ei ole tähän mennessä onnistunut luomuna niin ei ole hirveästi uskoa että juuri nyt onnistuisi. Mutta jos onnistuu niin on sitten tarkoitettu. 🧑‍🎄 Hoidoilla ei kuitenkaan haluttu tähdätä jouluvauvaan. Pidetään peukkuja että teillä ei tule hoidoille tarvetta!

Sama juttu. Kun ei ole tähän mennessä onnistunut luomuna niin ei ole hirveästi uskoa että juuri nyt onnistuisi. Mutta jos onnistuu niin on sitten tarkoitettu. 🧑‍🎄 Hoidoilla ei kuitenkaan haluttu tähdätä jouluvauvaan. Pidetään peukkuja että teillä ei tule hoidoille tarvetta!
Meillä on yksi joulukuinen eikä sillä syntymäpäivällä sitten lopulta ole mitään merkitystä. 😊 Ei haittaisi yhtään vaikka tulisi toinenkin joulutonttu. 🥰 Talvella ei ainakaan se loppuraskaus tunnu ihan niin tukalalta, kun silloin on kuitenkin koko ajan kuuma ja turvonnut olo. 😅

Ei vain oikein enää usko meinaa riittää tähän luomuna onnistumiseen ainakaan. Varmaan munasolut jo rusinoita tai sitten johtimet tukossa tms.

Kiitos teille kaikille onnitteluista 💗 jos tämä raskaus menee normaalisti, meille tulee pieni joulutonttu. Minä ennätän täyttää loppuvuonna 40v ennen vauvan syntymää.

En uskalla kunnolla iloita vieläkään. Toivon että varhaisultran ja NIPT seulan jälkeen pystyn iloitsemaan, jos sinne asti päästään. Viiva onneksi on vahvistunut dpo10–> tänään dpo13 eikä edellisen varhaisen keskenmenon kaltaista ruskeaa vuotoa ole. Se antaa toivoa.

Liitteet

• IMG_1977.jpeg
    IMG_1977.jpeg
    1.3 MB · Katsottu: 83
Kiitos teille kaikille onnitteluista 💗 jos tämä raskaus menee normaalisti, meille tulee pieni joulutonttu. Minä ennätän täyttää loppuvuonna 40v ennen vauvan syntymää.

En uskalla kunnolla iloita vieläkään. Toivon että varhaisultran ja NIPT seulan jälkeen pystyn iloitsemaan, jos sinne asti päästään. Viiva onneksi on vahvistunut dpo10–> tänään dpo13 eikä edellisen varhaisen keskenmenon kaltaista ruskeaa vuotoa ole. Se antaa toivoa.
Paljon onnea ❤️ Hyvältä näyttää viivojen vahvistuminen!

Kpl 17 menossa ja oviksen sain jopa tikutettua torstaina ja toki peitto heilunut. Tällä kertaa oli ihan ovislimat, kun ne on pari edellistä kiertoa jäänyt ihan uupumaan. Liekö syynä ollut, että muistin ennen esikoisen alkua käyttäneeni siveydenpuu-uutetta hormonitoimintaa tasaamaan ja otinkin sen käyttöön kierron alussa taas.
Nyt vaan odottelua, edelliset kaksi kiertoa olleet 37 päivää ja flo:kin ilmoittelee, että pitäisi odottaa vielä 21 päivää ennen testiä. On siinä vaan odottelua taasen ja jo valmiiksi alkaa olla toivo kadoksissa näin pitkällä kierrolla.. 😏

Moikka kaikille! Laitetaanpas tänne sama esittäytyminen kuin nelikymppisten ketjuun. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä 40-vuotias kahden pienen lapsen äiti, joka on miehensä kanssa haaveillut kolmannesta lapsesta jo tovin. Vielä ei ole aloitettu yritystä, mutta olen aloittanut seuraamaan ovulaatiota ja tänään sain ekaa kertaa Clearblue digiin pysyvän hymynaaman (aiemmin Raskauskeijun halvat Onestepit, joista vaikea saada selvää)! :Black Sun With Rays:

Olen koittanut muutoin valmistautua mm. kattavalla vitamiinivalikoimalla. Raskauskiloja on jäljellä vielä 15 ja toivon, ettei tämä nyt jää siitä kiinni, että olen nyt aika lailla BMI 30 ja risat eli just lihavuuden puolella. Toiveissa saada sellanen 7 kiloa pois muutamassa kuukaudessa niin olisi BMI 28 ja sehän on enää vain ylipainoa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kiva päästä kohta tänne jännittämään kuinka itelle ja teille muille käy! Sitä oon miettinyt, että onkohan todennäköisempää tulla uudelleen raskaaksi näin nelikymppisenä kun aiemmat lapset ovat suht pieniä vielä eli onnistuneita raskauksia on ollut 35+ ikäisenä parikin kappaletta.

Niinköhän vielä palaan tänne palstalle. Vuotoa ei ole mutta tuntuu että nyt ei testit ole vahvistuneet pariin päivään vaan viiva pysyy samana. Kuulostelen oloja herkeämättä ja mieli tekee kepposet. Oireita vatsassa = no niin, menee kesken. Ei mitää oireita = no niin, ei ole raskausoloja ja mennyt varmaan kesken.
Jep, oon uponnut niin syvään kaninkoloon että ei usko se kuuluisa Erkkikään 😩 tiedän että ylianalysoin. Anteeksi, pakko saada purkaa tää jonnekin.

Tässä tän pvän testit päiväpissasta noin 3h pidätyksellä. Rfsu normi liuska ja testaa varhain puikko.

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 85
Niinköhän vielä palaan tänne palstalle. Vuotoa ei ole mutta tuntuu että nyt ei testit ole vahvistuneet pariin päivään vaan viiva pysyy samana. Kuulostelen oloja herkeämättä ja mieli tekee kepposet. Oireita vatsassa = no niin, menee kesken. Ei mitää oireita = no niin, ei ole raskausoloja ja mennyt varmaan kesken.
Jep, oon uponnut niin syvään kaninkoloon että ei usko se kuuluisa Erkkikään 😩 tiedän että ylianalysoin. Anteeksi, pakko saada purkaa tää jonnekin.

Tässä tän pvän testit päiväpissasta noin 3h pidätyksellä. Rfsu normi liuska ja testaa varhain puikko.
Ootko tehny milloin viimeksi aamulla pidemmän pidätyksen jälkeen? 3h kuitenkin verrattain aika vähän jos alkuraskaus. Mikä sulla nyt pitäs olla viikot? Positiivisia ajatuksia sinne ❤️

En ole hetkeen täällä kirjoitellut, ollut niin lannistunut oli viimeiset kuukaudet etten ole oikein jaksanut tehdä mitään tai olla missään aktiivinen..

Nyt pakko kuitenkin kommentoida, pidän niin kovasti peukkuja sun puolesta @MrsAmyP, toivottavasti testit vielä vahvistuu ja kaikki menee hyvin ❤️
Jos sulla tänään dpo14, niin en vielä olisi liian huolissani viivoista! Olen nähnyt noilla päivillä haaleampia testejä joissa kuitenkin raskaus edennyt normaalisti. Noi ensimmäiset päivät on kyllä niin hermoja raastavia, varsinkin kun on aiempia menetyksiä taustalla!

En ole hetkeen täällä kirjoitellut, ollut niin lannistunut oli viimeiset kuukaudet etten ole oikein jaksanut tehdä mitään tai olla missään aktiivinen..

Nyt pakko kuitenkin kommentoida, pidän niin kovasti peukkuja sun puolesta @MrsAmyP, toivottavasti testit vielä vahvistuu ja kaikki menee hyvin ❤️
Jos sulla tänään dpo14, niin en vielä olisi liian huolissani viivoista! Olen nähnyt noilla päivillä haaleampia testejä joissa kuitenkin raskaus edennyt normaalisti. Noi ensimmäiset päivät on kyllä niin hermoja raastavia, varsinkin kun on aiempia menetyksiä taustalla!
Todellakin, meillä on yksi onnistunut raskaus ja elävä lapsi, ja dpo14 tehty testi oli noita haaleampi. Toivon niin että @MrsAmyP teillä menisi kaikki hyvin, ja pystyn niin eläytymään tuohon menetyksen jälkeisen raskauden piinaan.

@StarStrike ja @Ktata testaan joka päivä. Mulle huonoista vaihtoehdoista tämä on se vähiten huono. Stressaan viivan kehityksestä mutta ahdistuisin seuraamattomuudesta vielä enemmän. Tiedostan kyllä, että tämä ei ole hyvä ja parasta olisi vaan odotella ja nauttia matkasta niin kauan kuin sitä riittää.

Mutta siis onhan mulla testejä aamupissasta (tottakai 🤦‍♀️😅 ), tässä vierekkäin dpo 12-15. Alhaalla vanhin, ylhäällä tän aamun testi. Ei nää testit haalene onneksi mutta en kyllä itse erota oikein tummumistakaan. Tiedän että hcg:n pitäisi nousta nopsaan. Redditistä löysin keskusteluja näistä rfsu:n liuskoista samalla pohdinnalla että viivat tuntuu junnaavan. Löytyi iloisiakin tarinoita mutta myös toisenlaisia..

@Milppu86 @Puar @Kesäheinä85 @Pilkki24 kiitos tsempeistä 💗

Liitteet

• IMG_2003.jpeg
    IMG_2003.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 70
Hei jos teillä Clearbluen digiovulaatiotesti hymyilee kahtena päivänä niin minkä päivän merkkaatte ovulaatio/DPO 0 -päiväksi? Kävi nimittäin juuri noin mulla nyt!

@MrsAmyP ei se auta kuin odottaa. Juuri tuli vähän aika sitten vastaan miun vanhoja raskaustestikuvia ja samalta päivältä oli apteekin puikoissa hyvinkin erivahvuista viivaa. En sillon tiennyt mitään mistään viivan vahvistumisista, mutta tein varmaan 6 eri testiä, kun en suostunut uskomaan, että olen raskaana, kun söin pillereitä. 😅 Muistan, että ekan plussan sain noilla rfsu liuskoilla, mutta siitä ei kyllä ole kuvaa, että millainen viiva tuli. Mutta niissä oli kahta eri puikkotestiä niissä miun kuvissa ja ero merkkienkin välillä oli aika iso. Jossain muussa puikkotestissä oli paljon vahvemmat viivat kuin siinä apteekin testissä.

Takaisin