Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei jos teillä Clearbluen digiovulaatiotesti hymyilee kahtena päivänä niin minkä päivän merkkaatte ovulaatio/DPO 0 -päiväksi? Kävi nimittäin juuri noin mulla nyt!
Eikös positiivinen ole aina -1 ? En ole digitestejä käyttänyt, mutta liuskoilla positiivinen on -1. Ja aina käsittääkseni lasketaan siitä ekasta positiivisesta. Todellinen ovulaatiopäivä voi tosin olla aiemmin tai myöhemmin. 😅

Ei ole tullut kirjoiteltua tähän ryhmään aikoihin, kun on jämähtänyt tuonne lapsettomuuspuolelle. Hoidoissa ollaan oltu lähes vuosi nyt. Kuumeilu on jollain tapaa "jäähtynyt" tässä liukuhihnamaisessa hoitoputkessa. Kai sitä sopeutuu tilanteeseen, kun testi toisensa jälkeen on nega.. 🤷🏼‍♀️

Eilen tehtiin toinen PAS. Piinapäivät alussa siis!
Jos tämä menee kuten kaikki muutkin hoidot ja kierrot tähän asti, niin edessä on uusi IVF, jos siihen päätetään lähteä.
Pääsiäiseen mennessä se viimeistään selviää. Aion toki testailla jo aiemmin! 😁

Hei jos teillä Clearbluen digiovulaatiotesti hymyilee kahtena päivänä niin minkä päivän merkkaatte ovulaatio/DPO 0 -päiväksi? Kävi nimittäin juuri noin mulla nyt!
Eikös tää pidä pysyvän hymynaaman 48h putkeen, jonka jälkeen ei enää pitäisi testata, koska testilaite lähtee jo uuteen kiertoon. Mä sai pysyvän hymynaaman ja lopetin siihen.

Testihullu taas täällä moi 😒
Koska en pysty tätä kenellekään purkamaan niin kirjoitan tänne. Järjellä tiedän että joka pvä testaaminen ei oo järkevää ja että tää menee mulla yli, eikä omien testien vertailu toisten testituloksiin oo fiksua. Mutta..

Kyllä mulla on hirvee menettämisen pelko. Tuntuu että ”kaikilla muilla” viivat on testeissä tasavahvoja näillä päivillä ja mulla edistys tuntuu vaan junnaavan hitaasti. Sattuuko kenelläkään olemaan tällaisesta positiivista tarinaa?

Tässä rfsu liuskat dpo 13-17, alhaalla dpo13.
Lisäksi vertailukuva rfsu testaa varhain puikko dpo14 vs 17.

Liitteet

• IMG_2019.jpeg
    IMG_2019.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 94
  • IMG_2013.jpeg
    IMG_2013.jpeg
    336.6 KB · Katsottu: 94
Koska en pysty tätä kenellekään purkamaan niin kirjoitan tänne. Järjellä tiedän että joka pvä testaaminen ei oo järkevää ja että tää menee mulla yli, eikä omien testien vertailu toisten testituloksiin oo fiksua. Mutta..

Kyllä mulla on hirvee menettämisen pelko. Tuntuu että ”kaikilla muilla” viivat on testeissä tasavahvoja näillä päivillä ja mulla edistys tuntuu vaan junnaavan hitaasti. Sattuuko kenelläkään olemaan tällaisesta positiivista tarinaa?

Onhan noi varsinkin oikeanpuoleisessa kuvassa vahvistuneet selvästi. Voimia odotteluun :red-heart:

Munkin silmään noi on koko ajan vahvistuneet. Ymmärrän et helposti vertaa mitä muilla on ollut ja sit tulee huolta. Hurjasti tsemppiä! ❤️

Mie tikutin ekan plussankin vasta joskus arviolta lähempänä rv5. Ja kuten sanoin niin testeissä oli kauheasti eroja ja joillain testeillä oli aika hailakkakin viiva. Nyt vaan koitat meditoida siellä. 😉🤗

Oliko niin, että tiedät tarkkaan ovulaation ja hedelmöittymisen ajankohdan? Mietin, että jos päiviä ei olekkaan vielä niin montaa kuin on laskenut ja sen takia viivat vahvistuu "hitaasti mutta varmasti".

Itse taisin tehdä testejä ensimmäiseen ultraan saakka ja monta, monta testiä. 🙈 Jos se, että tekee testejä rauhoittaa edes vähän mieltä, niin testasin niin paljon kuin itsestä tuntuu. Tietenkin niin, että jää tarpeeksi aikaa niiden testien väliin, että ehtii jotain pissaankin erittyä.

Tsemppiä. 🫂

Oliko niin, että tiedät tarkkaan ovulaation ja hedelmöittymisen ajankohdan? Mietin, että jos päiviä ei olekkaan vielä niin montaa kuin on laskenut ja sen takia viivat vahvistuu "hitaasti mutta varmasti".

Itse taisin tehdä testejä ensimmäiseen ultraan saakka ja monta, monta testiä. 🙈 Jos se, että tekee testejä rauhoittaa edes vähän mieltä, niin testasin niin paljon kuin itsestä tuntuu. Tietenkin niin, että jää tarpeeksi aikaa niiden testien väliin, että ehtii jotain pissaankin erittyä.

Tsemppiä. 🫂
No eihän mulla 100% faktaa ole eli ei ole esim lapsettomuushoidoilla tehty, mutta ovis on tikutettu ja siitä olen dpo:t laskenut.

Kyllä nuo vahvistuu! @MrsAmyP nyt vain jäitä hattuun! 🧡Tiedän, on vaikeaa! Mutta ei se stressaaminenkaan auta asiaa tai muuta tilannetta.🧡
Täällä foorumilla kuin on monia tarinoita että hcg nousee hitaasti alussa, mutta silti kaikki ok. 👍🏻
Ja testit hän kertoo vain sitä että hcg:tä on yli sen tietyn pitoisuuden, mutta eivät virallisesti pitoisuuden määrää.. ihan senkin vuoksi, että virtsatestit eivät ole tarkkoja, niin moni asia voi vaikuttaa.. vuorokauden aika, juotu nestemäärä, liikunnan määrä yms..

Joten jos haluat tarkempaa tietoa käy vaikka yksityisellä verikokeessa puhtin kautta saa ite ostettua hcg testit verestä, käy otattaan huomenna ja vaikka maanantaina, niin näet nouseeko arvo ja miten paljon.

Vaihteluvälit on todella yksilöllisiä! .. tuplaantuu kuitenki alussa parin kolmen päivän välein.. mutta virtsatestit ei sitä luotettavasti näytä...

Muista tämä, tälläkin foorumilla jaettu kuva, auttoi ainakin minua.. toisilla on tuo 5-18 mlU vielä rv4 ja 5 aikaankin mahdollista!
1744299364608.jpeg

Omaa juttua
Nyt kp 15 ja ovistesti melkein posi.. ehkä huomenna on lh huippu.. pitää pohtia jaksaako jo tänään vai vasta perjantain kunniaksi plus lauantaina 😁

Kyllä nuo vahvistuu! @MrsAmyP nyt vain jäitä hattuun! 🧡Tiedän, on vaikeaa! Mutta ei se stressaaminenkaan auta asiaa tai muuta tilannetta.🧡
Täällä foorumilla kuin on monia tarinoita että hcg nousee hitaasti alussa, mutta silti kaikki ok. 👍🏻
Ja testit hän kertoo vain sitä että hcg:tä on yli sen tietyn pitoisuuden, mutta eivät virallisesti pitoisuuden määrää.. ihan senkin vuoksi, että virtsatestit eivät ole tarkkoja, niin moni asia voi vaikuttaa.. vuorokauden aika, juotu nestemäärä, liikunnan määrä yms..

Joten jos haluat tarkempaa tietoa käy vaikka yksityisellä verikokeessa puhtin kautta saa ite ostettua hcg testit verestä, käy otattaan huomenna ja vaikka maanantaina, niin näet nouseeko arvo ja miten paljon.

Vaihteluvälit on todella yksilöllisiä! .. tuplaantuu kuitenki alussa parin kolmen päivän välein.. mutta virtsatestit ei sitä luotettavasti näytä...

Muista tämä, tälläkin foorumilla jaettu kuva, auttoi ainakin minua.. toisilla on tuo 5-18 mlU vielä rv4 ja 5 aikaankin mahdollista!
View attachment 143013

Omaa juttua
Nyt kp 15 ja ovistesti melkein posi.. ehkä huomenna on lh huippu.. pitää pohtia jaksaako jo tänään vai vasta perjantain kunniaksi plus lauantaina 😁

Kiitos @Kesäheinä85 tiedän tän järjellä mutta en osaa silti toimia niin 😅 tää on niin hullua!

Kiitos teille kaikille tsemppiviesteistä! En pysty tätä kaikkea sisäistä myllerrystä miehelle purkamaan. Anteeksi että teen sen tänne.

@MrsAmyP Tää on ihan oikea paikka purkaa tuntemuksia ❤️

Iloitsin eilen kp1, mut hyvin niukkaa oli ja kesti alle 12h. Olihan se odotettavissa, et kierto ei nyt samantien palaudu hormonien jälkeen entiselleen, mut olen silti pikkuisen pettynyt. Nyt saa sit koko ajan olla vähän varuillaan, et koska vuotaa seuraavaksi ja paljonko.

Sit tosiasia taitaa olla se, et jos lapsitouhusta ei omin avuin tule tulosta, niin julkiselle en ikäni puolesta varmaankaan tule ehtimään. Varsinkaan jos tää kierron normalisoituminen kestää.

Mäkin tarkistin viime raskauden tikku-kuvista, että DPO 17 ei ollut vielä tasavahvat viivat. Sen pidemmälle en testannut tai en ainakaan ottanut kuvia, niin en tiedä milloin olisi olleet tasavahvat. Olen kanssa käsittänyt että viivojen vahvuuksissa saattaa olla vaihteluja ihan vaan virtsan vahvuudenkin puolesta.

Täällä on nyt menossa luomukierron DPO 7 ja pientä alavatsakipua on ollut eilen ja tänään. Mitkäs olot on siellä @Pilkki24 ?

Kovasti tsemppiä kiertojen säännöllistymisen odotteluun @Zebra ❤️ Mulla kesti myös semipitkään (melkein kaksi kk?) hormonikierukan poistamisen jälkeen ennen kuin munasarjat heräsi siinä määrin että säännöllinen kierto käynnistyi. Ehtiikö teillä tulemaan vuosi kierukan poistosta täyteen ennen kuin täytät neljäkymmentä? Ehkä sun tapauksessa ottaisin yhteyttä jo 6 kk:n yrittämisen jälkeen ellei plussaa oo kuulunut, riippuu varmaan alueesta mutta ymmärsin että ainakin joillakin alueilla siitä vuoden yritysajasta voidaan ehkä vähän joustaa jos hoitoikkuna muuten olisi sulkeutumassa, varsinkin jos on tiedossa kiertohäiriöitä tai vastaavaa. Mulle sanottiin että riittää jos prosessi ehtii käynnistymään ennen 40v ikärajaa, eli jos pääsee ensikäynnille ennen sitä se ehkä saattaisi riittää?
Anyways, toivottavasti seuraavat menkat tulee sit n. 4 viikon päästä normaalissa määrässä ellei vuoto nyt kerran tyrehdyttyään alkanut uudestaan. Tai sitten ei, jos osuu tähdet oikein hyvin kohdalleen ensi kierrossa 🌈

@MrsAmyP ei mitään anteeksipyydeltävää, jos tota alun epävarmuutta tuntuu hyvältä purkaa jonnekin tää on just hyvä paikka ❤️ Toivottavasti lähtevät vahvistumaan viikkojen kuluessa! Se tulee mitä on tullakseen ja täällä ainakin toivotaan että se olisi pieni kiemurteleva nyytti teille ensi talvena 🙏

Täällä ei kummempaa, nyt kp10 ja semisäännölliset tallettelut aloitettu vaikka ovis todennäköisesti tulossa vasta aikaisintaan viikon päästä.

Täällä jännitetään ja tsempataan @MrsAmyP ❤️

Noin viikon päästä varmaan ovulaatio. Tein huvikseen eilen testin ja hyvin haalea viiva oli, mikä lämmitti mieltä, koska ennen ekoja kuukautisia oli pääasiassa ihan täysin negoja testejä. Tuli jotenkin optimistinen olo, että eiköhän siellä kropassa jotain tapahdu.

@Yrttiteetä tekisi mieli täällä kans kp10 😄

Olisko DPO 12? Vaikka joka kerta kun sanon näin, testaan kuitenkin DPO 10. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
Eli samalla kaavalla mennään. 😆 Mietin josko tiistaiaamuna uittaisi tikkua aikaisintaan, mutta luulen, että kantti ei kestä edes sinne asti. 🙈 ja siis jotenkin on aina helpompi tehdä pari negatestiä alle niin se menkkojen alkaminen ei tunnu niin pahalta. 😅

Täällä tänään (pp5/dpo10) tehty eka heikosti positiivinen testi sitten vuoden 2009 esikoisesta (jolloin tein tasan yhden testin ja sillä mentiin 🤯). Yritän hillitä innostusta, koska kovin alussahan tässä ollaan.. Voi kunpa tämä pysyisi! 🙏🏻🥹
1000048381.jpg

@MrsAmyP täällä toinen hieman neuroottinen 😅 tilasin juuri lisää testejä ja todellakin testailen vähän väliä, jotta näen mihin suuntaan viiva kehittyy. Ja pari viikkonäytöllistäkin 😇🙈 Säilyyhän ne sit seuraaviin yrityksiin jos tämä jääkin kemialliseksi enkä ehdi tehdä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin