Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PC on ainoa millä saan edes ovista kiinni. En ole enää muita edes ostanut niin ei tarvitse tulkita ovista jälkikäteen, että milloin ne nyt lähtivät haalenemaan.@Puolikuu joo, eipä tässä enää yrityksen pitkittyessä ja ikää tullessa niin ole nirsoiltu vuodenajastamutta näin ajattelin vuosia sitten kun esikoista yritettiin.
Olen täällä vähän valittanut aiemminkin Raskauskeijun OneStep ovisliuskoista. Ison kasan näitä tilasin ja nyt ajattelin että ihan omasta mielenkiinnosta ostan toisia (Pergcheck) testejä rinnalle jotta nään onko eroa. Ja minusta näissä on ihan hirveet erot![]()
nämä on siis otettu samasta virtsanäytteestä. Toki ovat kuivuneita nyt mutta siis ero on omaan silmään tosi iso. Tuoreeltaan vielä isompi kun nuo OneStepit värjäytyy joksikin aikaa aika voimakkaasti punaiseksi ja tulkinta on vaikeaa eli käytännössä jonkinlaista kuivumista on odoteltava niiden kans ainakin itsellä. Pregchekit taas kohtuu nopsaan luettavissa selkeästi.
Ei vahvistunut, eilen ei näkynyt taaskaan mitään. Nyt yritän malttaa olla testaamatta, sama odottaa ekat kuukautiset ja alkaa miettiä sitten. Tulee vain pettynyt olo, kun tuijottele tyhjiä testejä.Täällä ovistestissä haalea viiva. Voi kun lähtisi vahvistumaan eikä katoaisitulisi taas sellainen olo, että voi tehdä jotain, eikä vain ajelehdi kurjuudessa. Kp 23, jos laskee kierron alkaneen keskenmenosta.
Saksa kuulostaa hyvältä näin keväällä, toivottavasti sulle osuu sopivan lämpimät säät! Liikaa hommaa vie kyllä ilon myös niistä asioista joista vähemmän stressaantuneena osaa nauttia.Kiitos
@Yrttiteetä tekisi mieli sepä.. sama homma täällä.. työreissuakin pukkaa reilun kuukauden päästä, kahdeksi viikoksi Saksaan.. sinällään mahtavaa, en vain järjestelyjen ja muun elämän seassa ole siitäkään ehtinyt oikein iloita.
Ihan mielenkiinnosta, mikä etu tuosta munasarjojen lepoon laittamisesta on? Ovatko ne jotenkin yliaktiiviset endon takia ilman tuota lääkepiikkiä? Tsemppiä alkionsiirtoon.Täällä kp 24, mutta ei yritystä, koska…Keskiviikkona tuikkasin mahaan kauheen piikin kuivattaan mun piilevää endoo (laittaa munasarjat lepoon) ja 22.4. sama homma ja 30.4. 0-ultraan ja sit selvii että koska siirretään meidän ainoa alkio. Kuulemma vk 20-21 olis siirto. Eli joko oon kaverin häissä raskaana kesäkuussa tai en.
Alkioo ei oo testattu. Mietin, että pitääkö jo alkaa työstään ajatusta lahjasoluista…Ehkä ei vielä.
”Endometroosia hoidetaan hormonivalmisteilla tai kirurgisesti. Kivun hoitoon käytetään lääkkeitä, jotka vähentävät munasarjojen estrogeenin eritystä.Ihan mielenkiinnosta, mikä etu tuosta munasarjojen lepoon laittamisesta on? Ovatko ne jotenkin yliaktiiviset endon takia ilman tuota lääkepiikkiä? Tsemppiä alkionsiirtoon.![]()
En malttanut olla testaamatta, ihan täysin negatiivinen ovisttesti. Kp 29.Ei vahvistunut, eilen ei näkynyt taaskaan mitään. Nyt yritän malttaa olla testaamatta, sama odottaa ekat kuukautiset ja alkaa miettiä sitten. Tulee vain pettynyt olo, kun tuijottele tyhjiä testejä.
Ja plussa sieltä tuliTäällä 38v (syksymmällä 39v) kuumeilija. Mulla on kaks lasta (12v ja 9v) aiemmasta liitosta. Mun nykyisellä kumppanilla ei ole lapsia ja nyt on n. puoli vuotta oltu ilman ehkäisyä. Tänään kp30 ja aiemmat kierrot ollut sen 30pv viimeiset 3kk ja arvatkaa vaan onko mun aivot ihan jumissa mahdollisen raskauden takia.
Huomenna ois ajatus tehdä testi aamulla jos ei oo menkat alkanut siihen mennessä. Jännitys on valtava.