Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea @Ktata!

Kerroin mun joukkuekaverille, että miks olin viime kauden pois (kkmx2, hoidot), koska hän oli shokissa etten jatka ensi kaudella. Hänellä oli itselläänkin vähän kokemusta siitä, että ei se vaavi vaan noin vaan tuukkaan kun yrittää. Tekis mieli kertoo kaikille, mut siel on muutama ihminen kelle en vaan halua kertoa 🤷🏼‍♀️

Tänään pitäs normaalisti alkaa kierto tai huomenna, mutta mä käsitin, että tosta procren-piikistä neljän viikon päästä alkaa? Vai nyt? En tiiä 🤣 oon nukkunu niin huonosti meidän koiranpennun takia että alan oleen jo ihan dementikko hah💁🏼‍♀️

Onnea @Ktata!

Kerroin mun joukkuekaverille, että miks olin viime kauden pois (kkmx2, hoidot), koska hän oli shokissa etten jatka ensi kaudella. Hänellä oli itselläänkin vähän kokemusta siitä, että ei se vaavi vaan noin vaan tuukkaan kun yrittää. Tekis mieli kertoo kaikille, mut siel on muutama ihminen kelle en vaan halua kertoa 🤷🏼‍♀️

Tänään pitäs normaalisti alkaa kierto tai huomenna, mutta mä käsitin, että tosta procren-piikistä neljän viikon päästä alkaa? Vai nyt? En tiiä 🤣 oon nukkunu niin huonosti meidän koiranpennun takia että alan oleen jo ihan dementikko hah💁🏼‍♀️
Kiitos 🥰

Apua! Voisko tää olla jotain muuta kuin viivan paikka?! Tänään (dpo10) otin töistä tullessa testin ilman pidempään pidättämättä. Nyt tässä näkyy tällainen hailura ihan ilman kääntelemättä ja tihrustamatta 😳😳😳😳
Mulla on ollut pari päivää huimausta niin siksi tein malttamattomana testin heti kun töistä pääsin ja sain kauppatilauksen mukana uudet testit

Liitteet

• IMG_1963.jpeg
    IMG_1963.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 87
Minä uitin kp8 kunniaksi ovistesti.. ihan puhdas nega... Jos uittaisi seuraavan vasta kp 10 🤔 jos taas ovis on vasta kp 14-17 tietämillä, niin turhaahan sitä vielä tuhlaa tikkuja... 🙈 Oon vaan taas niin malttamaton.... 😁

Testailen ihan rauhassa hyvin nukutun yön jälkeen.. yeah right 😅😅 Nukuin ihan sikahuonosti ja heräilin vähän väliä läpi yön. Klo 02 päätin käydä vessassa ja napata testin kun hirvee vessahätä.. ajattelin että tää olis ehkä se pisimmän pidätyksen jakso.

Ekaa kertaa ikinä testi oli erikoisesti viallinen eli tuo tikku oli jännästi poikki, kuin leikattu päästä viistosti. Käytin sen kumminkin kun ei ollut se kastettava puoli. Tässä eilen iltapäivän ja viime aamuyön testit, toki kuivuneina mut anyways jaaaa.. ei hitto.. taitaa siellä jotain yrittää, nyt näkyy omaan silmään taas vahvempi viiva 😬🥺🥺 mä en kestä! Sanokaa että tää ei voi olla vaan viivan paikka!

Liitteet

• IMG_1964.jpeg
    IMG_1964.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 88
@MrsAmyP kyllä nyt menee jännäksi, on jo punertavaa väriä 👍🏻 mikä dpo?
Pidän peukkuja, että on oikea viiva ja että pysyy matkassa 🤩

itse en ole kyllä koskaan turhia viivoja saanut, mutta olen aina käyttänyt apteekin omia testejä... Joten ei ole omaa kokemusta näistä liuskoista.

Huomenna taas uus testi?

@MrsAmyP kyllä nyt menee jännäksi, on jo punertavaa väriä 👍🏻 mikä dpo?
Pidän peukkuja, että on oikea viiva ja että pysyy matkassa 🤩

itse en ole kyllä koskaan turhia viivoja saanut, mutta olen aina käyttänyt apteekin omia testejä... Joten ei ole omaa kokemusta näistä liuskoista.

Huomenna taas uus testi?
@Kesäheinä85 Viime yö oli dpo 10-11.
Ja joo, nyt mä päästän testihulluuden valloilleen eli todellakin huomenna uusi testi 😅 ostan viikonlopuksi digitestin myös mutta aikaisemman kemiallisen takia haluan seurata viivojen kehittymistä lisäksi. Yritän himmailla ja olla innostumatta vielä.

@Kesäheinä85 Viime yö oli dpo 10-11.
Ja joo, nyt mä päästän testihulluuden valloilleen eli todellakin huomenna uusi testi 😅 ostan viikonlopuksi digitestin myös mutta aikaisemman kemiallisen takia haluan seurata viivojen kehittymistä lisäksi. Yritän himmailla ja olla innostumatta vielä.
en malttanut olla testaamatta, ei nämä ollut viivanpaikkoja. CB digi positiivinen. Tuleeko tästä raskaudesta meille vauvaa vai jääkö kemialliseksi kuten viimeksi. Aika näyttää.

Liitteet

• IMG_1969.jpeg
    IMG_1969.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 11
Takaisin