Onnea plussasta. Tarrasukat nyt mukaan.Ja plussa sieltä tulihuh, nyt toivotaan että pysyy matkassa
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea plussasta. Tarrasukat nyt mukaan.Ja plussa sieltä tulihuh, nyt toivotaan että pysyy matkassa
![]()
KiitosOnnea @Ktata!
Kerroin mun joukkuekaverille, että miks olin viime kauden pois (kkmx2, hoidot), koska hän oli shokissa etten jatka ensi kaudella. Hänellä oli itselläänkin vähän kokemusta siitä, että ei se vaavi vaan noin vaan tuukkaan kun yrittää. Tekis mieli kertoo kaikille, mut siel on muutama ihminen kelle en vaan halua kertoa
Tänään pitäs normaalisti alkaa kierto tai huomenna, mutta mä käsitin, että tosta procren-piikistä neljän viikon päästä alkaa? Vai nyt? En tiiäoon nukkunu niin huonosti meidän koiranpennun takia että alan oleen jo ihan dementikko hah
![]()
@Kesäheinä85 Viime yö oli dpo 10-11.@MrsAmyP kyllä nyt menee jännäksi, on jo punertavaa väriämikä dpo?
Pidän peukkuja, että on oikea viiva ja että pysyy matkassa
itse en ole kyllä koskaan turhia viivoja saanut, mutta olen aina käyttänyt apteekin omia testejä... Joten ei ole omaa kokemusta näistä liuskoista.
Huomenna taas uus testi?
en malttanut olla testaamatta, ei nämä ollut viivanpaikkoja. CB digi positiivinen. Tuleeko tästä raskaudesta meille vauvaa vai jääkö kemialliseksi kuten viimeksi. Aika näyttää.@Kesäheinä85 Viime yö oli dpo 10-11.
Ja joo, nyt mä päästän testihulluuden valloilleen eli todellakin huomenna uusi testiostan viikonlopuksi digitestin myös mutta aikaisemman kemiallisen takia haluan seurata viivojen kehittymistä lisäksi. Yritän himmailla ja olla innostumatta vielä.
Onneaen malttanut olla testaamatta, ei nämä ollut viivanpaikkoja. CB digi positiivinen. Tuleeko tästä raskaudesta meille vauvaa vai jääkö kemialliseksi kuten viimeksi. Aika näyttää.
Onnea matkaanen malttanut olla testaamatta, ei nämä ollut viivanpaikkoja. CB digi positiivinen. Tuleeko tästä raskaudesta meille vauvaa vai jääkö kemialliseksi kuten viimeksi. Aika näyttää.
Onnea!en malttanut olla testaamatta, ei nämä ollut viivanpaikkoja. CB digi positiivinen. Tuleeko tästä raskaudesta meille vauvaa vai jääkö kemialliseksi kuten viimeksi. Aika näyttää.