Letrozolin käyttäjiä?

@Mimosa_ ja @Tellura tsemppiä negafiiliksiin 🥺💔

@Sartsukkas toivotaan että olot enteilisi hyvää! 🌈

Täällä on kp11 ja ilmeisen aikainen ovis taas, plussa oli jo eilen. 🥺 En päässytkään gynelle tässä kierrossa (oma oli talvilomalla enkä halua mennä vieraalle) mut ajattelin kysyä onko tää nyt ok koska viime kiertokin sen 25 päivää ja menkat tosi niukat eli veikkaan ettei kohdun limakalvo ole ehtinyt kovin paksuksi. Ois ollut kiva tässä kierrossa se ultralla nähdä mut ei voi mitään. On kyl todella epätyypillistä mulle nää lyhyet kierrot jotka metformiinin aloituksen jälkeen tuli ja mietin jo et pitäiskö letrot jättää tauolle. Joillain kai metformiini jo säännöllistää kierron riittävästi. Oliko kenelläkään muulla metut aiheuttaneet merkittävää muutosta kiertoon?
Kiitos 🙏

No mä oon vähä tuumaalla kans jotta voiko metuis olla nyt suu kans mullaki, ku kierto jotenki ollu kummaa, ja ovis kans aikaastunu. Tai sitte vaan luulen senki jo 🤣 mulla siis metut ollu vähä epäsäännöllisesti käytös ku ollu kauheeta flunssaa ja yskään sirre reseptillä saatavaa vahvaa alkoholi pitosta yskänlääkettä, niin en sitte oikeen oo uskaltanu ottaa illalla metua ja sitä yskänlääkettä. Vaikka emmä tiedä vaikuttaasko se alko nyt niin sitte metun kans? 🙈🤔

Kiitos sanoista! 🙏 Täytyy nyt vaan malttaa pari päivää vielä odottaa. 🙈 Vaikka sen jo tietääkin mikä on päätös tähänki kiertoon. 😳 Munki pitäs lääkärille soitella ku ei niitä lugeja saanu eikä tiedä koska tuleekaan, sanottiin apteekis. Että onko jotain muuta mitä kokeilla sitte. 🤨 Mulla alkaa vaan jotenki nyt tuntumaan siltä että tää asia saa kohta vain olla. 🥺💔
Mä ymmärrän sua. Ite oon ihan valmis jo. Oon ollu aika pitkäänkin jo. Alan olla tosi väsynyt tähän laskemiseen, testailuun, eri lääkkeisiin, piikkeihin, jännitykseen, jatkuvaan kehon tarkkailuun ja lopulta tähän massiiviseen pettymiseen. Mietin, että tottuuko tähän milloinkaan? Mulla on tää ns. Menkkaviikko nykysin tosi itkuista aikaa.

Mutta joo, soittelen loppuviikosta lääkärille suunnitteluaikaa.

Jollain tapaa lohduttaa lukea, että on muitakin omalla tavallaan samassa tuskastelussa kuin itsekin vai kenties pettymysten putkessa, miten kukin haluaa kuvata. Toisaalta koen samalla myös valtavaa harmitusta muiden puolestakin. Tsemppiä teille kaikille❣️

Omanapailua sen verran, että taitaa olla dpo 9 tai 10 menossa eikä oikeastaan mitään oireita, ei kipua rinnoissa, ei turvotusta ei mitään. Välillä alavatsassa pieniä vihlaisuja ja etureiden yläosassa, joten kp1 odotellessa. Itku on ollut herkässä, joka voi olla pms oire tai ei, koska menetin lähikuukausina toisen vanhemmistani. Tämäkin kierto menee yli 40 pv.

Mä ymmärrän sua. Ite oon ihan valmis jo. Oon ollu aika pitkäänkin jo. Alan olla tosi väsynyt tähän laskemiseen, testailuun, eri lääkkeisiin, piikkeihin, jännitykseen, jatkuvaan kehon tarkkailuun ja lopulta tähän massiiviseen pettymiseen. Mietin, että tottuuko tähän milloinkaan? Mulla on tää ns. Menkkaviikko nykysin tosi itkuista aikaa.

Mutta joo, soittelen loppuviikosta lääkärille suunnitteluaikaa.
Sehän se onkin parasta tässä foorumilla. Oli ajatus tai mieli mikä vaan niin aina joku ymmärtää ihan tosissaan sen tunteen mikä sulla on. Vaikka juurikin sitte on ittellä paha mieli ja harmi muidenkin pettymysten puolesta. 😟

No just toi, jotenki on niin hällä väliä asenne jo ittellä. Ei jaksa välittää mistään. Ei jaksa oikee enää seurata koska pitäs tikuttelua alottaa, ottaa mitäki lääkettä. Nytki mulla letrot meinas ihan unohtua, ja otin miten sattuu, ei yhtään säännöllisyyttä, ja sama oli terojenki kans...

Mulla tää aika kuusta on yleensä ihan hiton hermojen kiristystä. Napsun ku mikäkin, ihan pienestäki ja mitättömästä asiasta. 🤨

Jollain tapaa lohduttaa lukea, että on muitakin omalla tavallaan samassa tuskastelussa kuin itsekin vai kenties pettymysten putkessa, miten kukin haluaa kuvata. Toisaalta koen samalla myös valtavaa harmitusta muiden puolestakin. Tsemppiä teille kaikille❣️

Omanapailua sen verran, että taitaa olla dpo 9 tai 10 menossa eikä oikeastaan mitään oireita, ei kipua rinnoissa, ei turvotusta ei mitään. Välillä alavatsassa pieniä vihlaisuja ja etureiden yläosassa, joten kp1 odotellessa. Itku on ollut herkässä, joka voi olla pms oire tai ei, koska menetin lähikuukausina toisen vanhemmistani. Tämäkin kierto menee yli 40 pv.
Otan osaa 💖

@Tellura miten radikaalisti sulla kierto muuttui metujen myötä? Ja miten aikaisin ovis?

@Uusiyrittäjä25 otan osaa suruun. 💛
No emmä tiedä loppujen lopuksi muuttuko ihan hirveesti ku ei yhtään oikee säännöllisty. Joka kierto ihan eri. Kierrot oli kumminki alkuun pitkiä.. 31-35 siis nyt viime aikoina. Ja ovis aika lailla kp16. Nyt ollu muutama viime kierto 28-30 ja ovis jo kp14. Ennen raskautta mulla on ollu niin säännöllinen kierto kun vaan voi. Aina melkeen tasan kp28. Mutta näin 3vuoden jälkeen ei oikeen oo hormonit vieläkään tasaantunu. 😳🤨

Että voi kyllä olla että kuvittelen vaan ja musta vaan tuntuu siltä 🤣

@Tellura mun korvaan kuulostaa oikeen hyvältä tuo sun kierto. Se kp14 taitaa olla se normi/"tavoite" ovulaatiolle :)
No nyt olinkin ihan yllättyny ittekki ku en muista koska noin olis ollu 😅 ja ku meinas jotenki ihan ohikin mennä. Ja ku pysyyski nyt tälläsenä.
Ja aamulla huomasin etten ollu eilen viimestä teroakaan muistanu ottaa, no otin sen vielä aamulla. Että näin hyvin täs on tätä motia enää tähän hommaan. 🙄

Mitä sanoo muut? 🧐

Tosi hankala oli kuvata. 😅🙈

Liitteet

• IMG_20250312_204708.jpg
    IMG_20250312_204708.jpg
    263.3 KB · Katsottu: 85
  • IMG-20250312-WA0044_edit_2162513998425637.jpg
    IMG-20250312-WA0044_edit_2162513998425637.jpg
    179.4 KB · Katsottu: 83
@Tellura katkaisit mun kamelinselän ja ei kun aamulla tikkua esiin. Mulla varmaan jäi ne lasit päähän mitä mulla ei koskaan ole mut onks tässä jotain? 😶 En ole koskaan livenä nähnyt edes haamulaisen haamulaista niin oon varmaan ihan samalla tavalla hulluuden rajamailla.

Liitteet

• 1000035716.jpg
    1000035716.jpg
    628.5 KB · Katsottu: 99
Muokattu viimeksi:
@Tellura katkaisit mun kamelinselän ja ei kun aamulla tikkua esiin. Mulla varmaan jäi ne lasit päähän mitä mulla ei koskaan ole mut onks tässä jotain? 😶 En ole koskaan livenä nähnyt edes haamulaisen haamulaista niin oon varmaan ihan samalla tavalla hulluuden rajamailla.
😂😂

No kyllä mä nään toisen! 😁
Tommonen se munki viiva oli livenä!

Ja nyt tein aamulla testin. 😱

Liitteet

• IMG-20250313-WA0005.jpeg
    IMG-20250313-WA0005.jpeg
    501.6 KB · Katsottu: 94
Ihanaa ja varovasti onnea @Tellura

En voi jotenkin itse käsittää. Hoen vaan et tää on varmasti jotain kemiallista tai testi on viallinen. Mietin jo et mistä voisin käydä tyhjentämässä digitestit ilman ettei kukaan tuttu missään nimessä tule vastaan, et voisin huomenna kiusata itseäni lisää 😶

Ihanaa ja varovasti onnea @Tellura

En voi jotenkin itse käsittää. Hoen vaan et tää on varmasti jotain kemiallista tai testi on viallinen. Mietin jo et mistä voisin käydä tyhjentämässä digitestit ilman ettei kukaan tuttu missään nimessä tule vastaan, et voisin huomenna kiusata itseäni lisää 😶
Kiitos! 😍 Varovasti sekin tosin 🫣

Mä kans suunnittelin apteekki reissua tässä. 😅😂 En usko todeksi millään mitään.

Takaisin