Letrozolin käyttäjiä?

@Viikuna91 aamulla tuli jälleen testattua ja miehellekin totesin, et jonkinlainen pörriäinen taitaa yrittää matkaan tarttua. Jotenkin vielä hyvin epävarmaa ja sellaista ettei voi edes uskoa asiaa tai et eihän tässä mitenkään voi olla raskaana.

Meille esikoinen, joten kaikki on ihan uutta ja mystistä, jos tämä oikeasti tarrautuukin. Yritin tuossa miettiä et milloin voisi miettiä edes varhaisultraa, kun 6.2. Alkoi kierto, mutta ovis oli vasta kp 24 tietämillä. Äitiysneuvolaankin soittaminen tuntuu niin utopiselta ajatukselta.

Liitteet

• 1000035719.jpg
    1000035719.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 25
Voi mikä plussa-aalto täällä onkaan, onnea molemmille! 🥰

Itsellä tylsä ovulaatiotestailuvaihe menossa. Eiköhän ovulaatiota saa muutaman päivän vielä odotella. Ensikäynti sentään jo lähestyy.

Voi mikä plussa-aalto täällä onkaan, onnea molemmille! 🥰

Itsellä tylsä ovulaatiotestailuvaihe menossa. Eiköhän ovulaatiota saa muutaman päivän vielä odotella. Ensikäynti sentään jo lähestyy.
Niimpä tosiaan! Josko tää nyt olis meidän kaikkien vuosi. 🥰 🙏Ainaki lupaavasti on alannut. 🤭
Kiitos 💖

Toivotaan ovulaatio sinne näille päiville. On ainaki mitä odottaa kun ensi käyntikin pian. ☺️

Kiitos @viikunja @Tellura kysymästä. Elossa ollaan. 😅

Työt on painanu niin paljon päälle, ettei ole oikein kerinnyt pysähtymään ja miettimään itseään. Menkat ei ole vieläkään alkanu kunnolla ja pelkästään tummaa tuhrua on tullut. Tein torstaina viimeks rt:n ja se oli negatiivinen. Luulen että kierto vaan on nyt pitkä. Nyt on kp 31 mikä ei nyt ihan hälyttävä vielä ole. Mulla ei tässä kierrossa ollut sitä toista piikkiä nyt käytössä. Lääkäri oli omiin tietoihin kirjottanu, että epäilee sen aiheuttaneen ennenaikaisen ovuloinnin. Toki oon ollu aika stressaantunut ja sitä myöten nukkunut huonosti (heräilly jo kahdelta yöllä) ja sekin voi vaikuttaa ettei kk tunnu alkavan kunnolla.
Meillä on myös asuntoasiat aivan levällään. Välittäjien kanssa on ollut ongelmia. Ensimmäinen irtisanoutus yllättäen ja tämä mikä saatiin tilalle ei ihan vielä ole vakuuttanut.

Lääkärille en ole vielä soittanut kun ajattelin odottaa kk alkua jotta saan sen kp1. Varmaan ens viikolla sitten soittelen. Onneksi kohta on loma.

Että paljon on taas yhtäaikaa meneillään niinkuin aina. 🫠

Kirjoita tähän...
Takaisin