Mikä dpo? Minä sanoisin että haamuHaamu vai viivanpaikka?
Tuli testiajan sisällä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä dpo? Minä sanoisin että haamuHaamu vai viivanpaikka?
Tuli testiajan sisällä..
Me ajotettiin ovispäivälle pojan toivossa ja kaks poikaa pärähti!Edellisen kanssa yritettiin babydust methodia (ei toiminut ) ja kaveri sai alkunsa viisi päivää ennen tikutettua ovista, joten toivoa on
ei oo tarkkaa tietoa, ehkä parisen viikkoa tai vähän vaille.Mikä dpo? Minä sanoisin että haamu
Tekisin itse huomenna aamulla uuden, luulisi että tuossa vaiheessa jo tummenisi viivat! Mutta minun silmään näyttää haamulta, varovainen onnitteluei oo tarkkaa tietoa, ehkä parisen viikkoa tai vähän vaille.
Ei onnistuttu ei, saatiin meidän kuudes poikaOnnistuitteko saamaan tytön? Sitä varmaan siis yrititte tällaisella ajoituksella.
Osalla miehistä kivekset tuottaa tasaisesti tyttö- ja poikasiittiöitä, mutta toisilla on taipumusta jompaankumpaan sukupuoleen. Useimmiten tämä taipumus periytyy isältä pojalle, joten paljon poikia saavalla miehellä on yleensä veljiä ennemmin kuin siskoja.Ei onnistuttu ei, saatiin meidän kuudes poika