Sitten vielä yksi kysymys jos joku viisaampi osaisi auttaa näiden viikkojen kanssa 
Keskiviikkona 13.11. oli 7+0, eli kahdeksas viikko alkoi.
Milloin raskauden toinen kolmannes siis alkaa? Olin laskenut itse aiemmin että uutena vuotena ke 1.1. mutta nyt aloin katsoa että onko se kuitenkin edellisellä viikolla jo, eli jouluviikolla?
On jotenkin tosi hankala hahmottaa näitä viikkoja, mulla on muutama eri sovellus ja jossain näyttää että eletään nyt viikkoa 7 ja jossain että 8
Keskiviikkona 13.11. oli 7+0, eli kahdeksas viikko alkoi.
Milloin raskauden toinen kolmannes siis alkaa? Olin laskenut itse aiemmin että uutena vuotena ke 1.1. mutta nyt aloin katsoa että onko se kuitenkin edellisellä viikolla jo, eli jouluviikolla?
On jotenkin tosi hankala hahmottaa näitä viikkoja, mulla on muutama eri sovellus ja jossain näyttää että eletään nyt viikkoa 7 ja jossain että 8
Toivotaan, että molemmilla kaikki hyvin 
Pidetään peukkuja että nyt on vastassa joku kivempi tyyppi! Onpas kiva kuitenkin että sulla on eka neuvola jo näin pian, mulla vasta parin viikon päästä niin saa vielääääää odotella
Meidän ei myöskään tarvi tuonne omaan neuvolaan täyttää sitä esitietolappua etukäteen vaan se täytetään sitten yhdessä siellä - mikä on kyllä plussa kun se lappu minkä netistä löysin oli kyllä vähän sekava