Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laskettiinko tuota annostusmäärää raskauden jälkeen?Mies tietää, sovitaan yhdessä sitten kun halutaan kertoa. Meillä menee auto vaihtoon, nyt kaikkien perheiden unelma ja tilaihme kia rio, jossa minä istun takana keskellä, mies ajaa ja kolme muksua juuri mahtuu, onneksi esikoinen menee kohta istuinkorokkeella.
Jouduin jo nostamaan thyroxinia kun väsymys oli aivan jäätävä, nostin samaan kuin viime raskaudessa eli 125 mikrog/pvä. Minulla ollut vajaatoiminta varhaisesta teini-iästä alkaen ja viime raskaudessa piti nostaa jo hieman enemmän kuin aiemmissa. Normaalisti tsh lähellä 0 ja alle 1 ja pomppaa aika äkkiä siitä ja viimeksi oli melkein 3 eli yli 2,5 suosituksen raskaana oleville.
Joo, heti synnytyksen jälkeen palataan samaan annostukseen mikä oli käytössä ennen raskauttakin ja verikoekontrolliin laittavat lähetteen viimeistään jälkitarkastuksessa.Laskettiinko tuota annostusmäärää raskauden jälkeen?
Kiitos tiedosta, hyvä tietää vähän oikeita kokemuksia!Joo, heti synnytyksen jälkeen palataan samaan annostukseen mikä oli käytössä ennen raskauttakin ja verikoekontrolliin laittavat lähetteen viimeistään jälkitarkastuksessa.
Ja raskauden aikana verikoe taisi olla n. 8 viikon välein, toki kun on nostanut annosta niin piti olla jokunen viikko väliä että alkaa arvo vakiintua kohdilleen.Kiitos tiedosta, hyvä tietää vähän oikeita kokemuksia!
Mulla on sekä Preglife että Raskaus+. Ensimmäisestä näkee kätevästi tulevat raskausviikot ja jälkimmäisestä vauvan koon.Onko teillä joku appi käytössä raskauden seurantaan? Onko suositella jotain hyvää?
Mä oon käyttänyt kuukautisten seurantaan flo sovellusta ja se on ollut ihan kiva, mutta siinä raskauden seurannan sisältö on maksullista. En tiedä kannattaako tuollaisesta maksaa, kun varmasti ilmaisia sovelluksia on myös.
Preglife mullakin esikoisen jäljiltä puhelimessa. Tätä en oo vielä sen kummemmin ruvennut seuraileen, mutta sillä sitten jossain vaiheessa.Mulla on sekä Preglife että Raskaus+. Ensimmäisestä näkee kätevästi tulevat raskausviikot ja jälkimmäisestä vauvan koon.tuo Preglife on mun mielestä tosi hyvä kaikkine infoineen mutta ainoa miinus on se etten oo ainakaan löytänyt sieltä ominaisuutta että näyttäisi tuon vauvan senhetkinen koon.
Kiitos samoin!Hyvää juhannusta kaikille!Ihana (ja kaukainen!) ajatus, että ensi juhannuksena meillä kaikilla on toivottavasti sylissä n. nelikuiset vauvat!
![]()
Niin sitä aletaan tutustuttaa vauvaa kiinteisiin ruokiin vuoden päästä