Onpa täällä kivan aktiivinen keskustelu!
Plussasin viikko sitten. Tänään 5+0. Ihan valtava tarve "vertaistuelle"
Tämä on ensimmäinen raskauteni ja olen vähän häkeltynyt kaikesta. Tiedon tarve on valtava traumataustani vuoksi, kohdallani tieto ei todellakaan lisää tuskaa, vaan vähentää sitä. Ajattelin ekassa neuvolassa mainita, että juttelu ammattilaisen kanssa kelpaisi.
Viimeksi kun elämässäni tapahtui iso muutos, stressaannuin burniksen partaalle ja ajatukseni menivät johonkin "tilaan". Olen nyt ykskaks muistanut paljon noita ajatuksia ja huomaan, että iso muutos on taas tulossa ja haluan jo etukäteen ehkäistä etten jää junnaamaan outojen ajatusteni kanssa.
Muita oireita ei vielä ole kuin alamahan vihlonta ja rinnat arat ja turvonneet. Pakko myöntää, että pelkään tuleeko pahoinvointi kohdalleni ja miten pahana
Minulla olisi alkuvuodesta työmatka toiselle puolelle maapalloa, olen nyt sitä stressannut, viikkoja olisi silloin 9 ja netin mukaan pahoinvointi on silloin voimakkainta.

Mitenhän siitä selviää..? Korreloiko tämän hetken olot siihen mitä se voisi mahdollisesti olla 3 viikon päästä? Nyt ei siis ole huonovointisuutta ollenkaan.