Oon tehnyt ihan vaan youtubesta edellisessä raskaudessa kaiken maailman treenejä ainakin seuraavilta:
Pregnancy and postpartum TV - Tää täti on musta aika hyvä ja huomioi hyvin kaikki rajoitteet mitä raskaana olevalla voi olla. nää on sopivan lyhyitäkin että ehdin tehdä näitä myös vauvan synnyttyä päikkäreiden aikaan. Löytyy joogaa, lihaskuntotreeniä, pilatesta yms.
Fit by Larie - tällä on tosi hapottavia treenejä, noi sen prenatal barre jumpat saa jalat niin jumiin että kuolema tulee
SaraBethYoga - mukavan rauhallinen joogaohjaaja, mut tää oli musta ehkä vähän tylsä kun pidän vauhdikkaammasta flow joogasta.
Mä en näistä mitään katso yleensä äänten kanssa kun en jaksa samoja jaarituksia kuunnella. Pistän mielummin äänet pois ja omat musat soimaan. Livejähän nämä ei ole että se on vähän sääli mut nää on ilmaisia kaikki niin ei ainakaan harmita että menisi rahat hukkaan jos ei oo hyvä

tää nyt on vaan mun kokemus näistä, enkä osaa sanoa minkälaista liikuntataustaa näihin vaaditaan yleisesti. Itse olin ennen ekaa raskautta tosi himoliikkuja, mut nyt on vähän jäänyt