Marraskuun juttelut

Mulla nyt 12+1 ja huono olo on ehdottomasti helpottanut. Väsynyt olen edelleen, mutta senkin osalta jaksaminen on nyt ehdottomasti parempi.

Mulla on vaan edelleen se, etten aina meinaa ”muistaa” olevani raskaana. Siis toki alitajuntaisesti sen tiedostan ja noudatan kaikkia suosituksia, mutta edelliseen raskauteen verrattuna meno on ihan erilaista. En nytkään olisi muistanut, millä viikolla olen, jos en olisi tarkastanut sovelluksesta. Ekalla kerralla muistin aina tasan tarkkaan, minkä hedelmän kokoinen sikiö oli milläkin hetkellä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ehkä tääkin raskaus jotenkin realisoituu, kun pääsen kahden viikon päästä ultraan…
 
@Odottavainen kannatan! Moni mielellään myy pakettina, kun pääsee kerralla eroon.

Esikoisen kohdalla ostettiin just tollanen paketti ja sieltä kulahtaneimmat otettiin erikseen ja värjäsin ne ite - halusin kokeilla värjäämistä ja tuli raikkaan värisiä vaatteita! 😄 Oli tuolta 2014 foormin ajoilta kuvakin. Värjäsin osan oranssilla, osan vaalean vihrellä. Tää oranssista setistä. Olivat alunperin muistaakseeni väriä ottaneita valkoisia.
WP_000731.jpg
 
Takaisin
Top