Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan joo vähän haastavaa piilottaa, ellei oo isoja varastoja@Celesta toi on varmasti oma haasteensa. Mä oon niin keskimittainen, että kunhan on säädettävä korkeus työntöaisassa (jostain syystä en nyt saa päähäni, mikä sen osan nimi on), että on sit tuosta esikoisen 140 pituudesta isänsä 186 säätövaraa. Mä halusin, että joko on rattaat, mihin saa sellaisen pehmeän vaunukoppaosan tai sit yhdistelmävaunut/rattaat ja että etupyörän saa lukkoon tai kääntyväksi. Siinä kaikki. Sit ku hinta oli matala, ni aateltiin, että voi huoletta sit viedä vaikka konttiin, jos ei tarttekaan.
Ainut mikä nyt ehkä on haasteena, että mihis noi sijoittaa, ettei aiheuta kummastusta, miksi meillä on moisetkuukaudeksi laitetaan jonnekin hyllynperälle jemmaan.
Oi ei, kurjaa. Ootko vielä kertonut töissä raskaudesta?Noniin. Oman työuupumussaikun lisäksi iski päälle töissä yt:t . Wippii.
9+6.
Joo mä laitoin heti s.postia HR:lle, omalle esimiehelle ja toimarille. Todennäköisesti irtisanovat silti, koska taloudelliset syyt täyttyvät. En tiedä tosin tarjoavatko sitten muita tehtäviä, koska rekry on päällä.Oi ei, kurjaa. Ootko vielä kertonut töissä raskaudesta?
Meillä saattaa huhujen mukaan tulla myös yt:t ja mä mietin, että kertoisinko pomolle sen vuoksi jo hyvissä ajoin.
Esikoiselle hankittiin kalliit ja hienot Bugaboo Fox 3:t, mutta kun nyt näitä pikkuisia onkin ensi kesästä lähtien kaksi, niin pitää miettiä kai jotain kaksossysteemeitä
Ihan jo puistattaa miettiä, miten me tullaan mahtumaan mistään ovista edes sisään.Kyllähän niiden pitäisi varmaan tarjota muuta työtä jos on rekryä menossa samaan aikaan. Ainakin jos on sellainen työ mihin sä olisit pätevä, silloin ei ehkä tuotannolliset/taloudelliset syyt täytyJoo mä laitoin heti s.postia HR:lle, omalle esimiehelle ja toimarille. Todennäköisesti irtisanovat silti, koska taloudelliset syyt täyttyvät. En tiedä tosin tarjoavatko sitten muita tehtäviä, koska rekry on päällä.
Meillä ois tuplarattaiden metsästys kans edessä, esikoinen on ens kesänä vasta reilun vuoden. Bugaboota oon katellu ja nyt on käytössä thulen ykkösvaunut niin jos niistä löytäis tuplat, oisin ikionnellinen! Koitan löytää käytettynä, on noi niin järkyttävän hintaisia. Aiemmat yhdistelmät löysin tori.fi:stä ja ei maksanut onneksi kuin 300€Mua ahdistaa vaunujen hankkiminenEsikoiselle hankittiin kalliit ja hienot Bugaboo Fox 3:t, mutta kun nyt näitä pikkuisia onkin ensi kesästä lähtien kaksi, niin pitää miettiä kai jotain kaksossysteemeitä
Ihan jo puistattaa miettiä, miten me tullaan mahtumaan mistään ovista edes sisään.
Toisaalta, tänään jo fiilis että en jää tuohon firmaan, ihan sama mikä tilanne. Toivottavasti nappaa muualta työt, teen siis melko spesifiä asiantuntijatyötä eik tätä toimintaa nyt siis olla säilyttämässä tässä firmassa. Oon laittanut yli kymmeneen firmaan postia. Ideaalissa tilanteessa saisin uuden työsopparin uuteen paikkaan ennen kuin vika palkka tulee...Voimia @typescripttota ei varmasti kaivannut! Liiton lakimiehet vaan avuksi, jos eivät tarjoa korvaavaa työtä.
Itselläni painajaisia aiheuttaa turvakaukalo ja -istuin hankinnat tulevaisuudessa..Mua ahdistaa vaunujen hankkiminenEsikoiselle hankittiin kalliit ja hienot Bugaboo Fox 3:t, mutta kun nyt näitä pikkuisia onkin ensi kesästä lähtien kaksi, niin pitää miettiä kai jotain kaksossysteemeitä
Ihan jo puistattaa miettiä, miten me tullaan mahtumaan mistään ovista edes sisään.