Ei mulla ollu oikeesti noin aikanen ovis! Tai enhän varmaks tiedä mut tuntemuksista päätellen ei ollu :D FF vaan hämmenty kun tuntemattomasta syystä oli pari päivää lämmöt vähän enemmän koholla tossa. Mut limoista ja tuntemuksista ite tulkitsin että ovis oli tossa myöhemmässä dipissä eli lauantaina, ja tänään dpo2. Odottelen että FF korjais virheensä tässä ku tulee lisää dataa :POnpas sulla aikanen ovis ollu! Erilaista käppyrää sielläkin vetää vissiin. Vaihteleehan noi olot ja oireet toki kierroissa muutenkin. Yks kierto tossa oli kyllä oloineen niin törkee ku vahvasti viittas raskauteen, eikä haamun haamua. Viime loppukierto oli sit taas suht helppo. Mua vaan häiritsee taas kun on niitä eggismäisiä limoja näin dpo6 taas. Ja ne kun taas voi kertoa raskaudesta tai menkoista. Mietin tässä, et jos dpo12 näyttää negaa niin uskaltaakohan siihen jo sit luottaa ja lopettaa luget jo, et pääsis seuraavaan kiertoo mahdollisimman pian. Meil on nyt viel vähän epäselvää ehditäänkö ens kiertokin yrittää, kun sitä Tampereen talletus aikaa ei oo viel kuulunu.
Mä sillon tokassa lugekierrossa kysyin lääkäriltä että voisinko lopettaa luget aikasemmin ku ohjeistettu jos selkeetä negaa testeissä. Lääkäri sano että ei kannata. Mut siis se lääkäri teki muitakin virhearvioita joita toinen lääkäri myöhemmin pahoitteli ja peruutti. Eli en sen seurauksena ihan täysin purematta niele. Mutta toisaalta ei se pari lisäpäivää hallaakaan tee. Jos saisin jonkun luotettavan lääkärin sanoo että saa lopettaa aiemmin niin uskaltaisin, muuten menisin ohjeella!